pátek 3. května 2013

Páteční pošimrání

Dotek peří na holé kůži může být buď extra příjemný nebo extra nepříjemný. Že může šimrání vzrušovat ocení asi ty z vás, kterým šimrání nevadí ani mimo postelové hrátky. 


Nutno hned na začátek dodat, že já se řádím do skupiny odpůrců šimrání. Poslední dobou se řadím i do skupiny těch, které to nerady protahují a chtějí jít "hned na věc", vlastně se poslední dobou řadím mezi ne moc aktivní milenky a když už se k tomu dostanu nemám náladu na hodinové lechtání.
Mimo tohle, mám alergii na peří :).
Ale o to tady nejde, takže žádné dlouhé šimráníčko kolem, jdeme rovnou k věci.

První na co vždy koukám, je provedení. Nesnáším lacině vypadající hračky. Od umělých, žilnatých, růžových penisů po pár nechutných peříček ze střelnice. To mě tady naštěstí nečekalo!

Peříčka jsou hebká a jemná a hrozně se mi líbí červenočerná barva.
Rukojeť je dlouhá asi 40cm, takže dost dlouhá na hlazení z větší vzdálenosti, ale i na menší výprask. Hračka na to není přímo určená a tak je z míň pružného materiálu než různé "plácačky", ale dokáže způsobit pěknou tupou bolest.
Pokud máte chuť se mučit, tak proč nepřizvat do postele tohohle opeřence, díky té druhé straně to může být dost zajímavá zábava a hry ve stylu cukr a bič platí na každého.

Po vzhledu je tady funkčnost věci a tady je další plus.
Peří se nerozlítalo po celé posteli a zůstalo na svém místě, rukojeť se nezlomila ani neupadla

Zkusit by se mělo všechno, a tohle se nemusíte bát na partnera vytáhnout a můžete tím odstartovat experimentování.
Při nejhorším může sloužit jako hračka pro kočku, stejně nikdo nic nepozná :).

Hezký den...  

http://www.ruzovyslon.cz/simratko-cervene/

3 komentáře:

  1. já jsem spíš na plácnutí než šimrání, ale lechtání na páteři mezi lopatkami je naprosto úchvatný :) jinak pozdrav Pěkný den...(a obrázek) kozy ven, mě rozesmál, doufám, že šlo o úmysl :D

    A téma blogu moc chválím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem lochtivá :D tak bych se mu tam spíše počůrala :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥