pátek 7. června 2013

GIVEAWAY

Slibovaná giveway je tady! 


A co na vás čeká? 



Vibrátor na klitoris Funny Orange

  • malý vibrátorek na klitoris

  • čtyři různé nástavce

  • příjemný materiál

  • extra silné vibrace


Moje dojmy : 
Tenhle vibrátorek mám v růžové barvě s pouze jedním nástavcem a i tak je to nejlepší hračka, kterou jsem kdy zkusila. Vibrace jsou opravdu silné i když se nedají nijak regulovat. Orgasmus je podle mě zaručený!



Vibrátor Elephant Finger


  • 13cm

  • příjemné hluboké vibrace

  • široké možnosti využití

Moje dojmy:
Po zapnutí mě tenhle vibrátor překvapil hlubokými vibracemi, je to vážně úplně něco jiného než klasické "bzučení". Dá se využít k dráždění klitorisu, bradavek ale i jako anální vibrátorek. 




Venušiny kuličky Feel Silocon 

  • úžasný materiál

  • tiché a zároveň silné

  • voděodolné


Moje dojmy:
Kuličky vypadají prostě krásně. Kromě toho jak krásné jsou, jsou i z velmi příjemného materiálu - klinického silikonu. Spojnice kuliček i stopka na držení jsou stejně měkké a zároveň pevné, takže se nemusíte bát, že se utrhne. 



A jak můžete vyhrát?

1. Musíte být pravidelným čtenářem blogu

2. Do komentářů odpovědět na otázku:
V jakém městě má kamennou prodejnu Sex shop Růžový Slon
http://www.ruzovyslon.cz/ )

3. Nezapomenout připsat kontaktní e-mail


Hodně štěstí! 

psala jsem do komentáře, ale přidávám tohle upozornění ještě sem:
Prosím, pokud píšete jako anonym nebo není jasné pod jakým jménem blog sledujete, přidávejte ještě svoje jméno, ať jsou pravidla pro všechny stejné a vidím, kdo je čtenářkou :)

106 komentářů:

  1. V Havířově :)
    missing.your.touch@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Havířov ;)
    antia.moon@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Havířov-Šumbark

    pfanny@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Havířov :)
    novakovajana002@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Havířov-Šumbark
    iw.jad@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Čtu od začátku
    Havířov
    kristyna.janat93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Havířov-Šumbark
    t.blstakova@seznam.cz

    PS: tvůj blog je super, moc nás s přítelem baví :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sleduju pod jménem Tereza Blstakova (teda myslím nějak s ev tom nastavení nevyznám :D )

      Vymazat
  8. Prosím, pokud píšete jako anonym nebo není jasné pod jakým jménem blog sledujete, přidávejte ještě svoje jméno, ať jsou pravidla pro všechny stejné a vidím, kdo je čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat
  9. V Havířově :) (velmi nápaditá budova :D)
    Chci to všechno :3
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Samozřejmě čtu, jako Toris :)
    Havířov - Šumbark
    jancovatereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Růžovej slon je v Havířově :)

    purplepucca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. V Havířově :)
    Sleduji každý den tvůj blog (spíše večer ;) ), musela jsem se pochlubit i přítelovi, jak máš moc zajímavý a užitečný blog...
    A jinak tě znám z diskuzí na VV kočko ;)
    Monika Čikelová - VanessaAngel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky...v havířově...=)
    aaamis54@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. V Havířove :)
    ednet01@seznam.cz

    Koukám se od začátku a moc se mi líbí tvuj blog :) doufám, že tě někdy budu inspirovat :P

    OdpovědětVymazat
  16. Havířov :)

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. 1. jsem :-)
    2. Havířov-Šumbark
    3. f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Kamenou prodejnu má v Havířově :).
    2. Ka.H.katarina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. 1. už nějakou dobu jsem
    2. V Havířově:D
    3. a.lipnicka7@gmail.com

    Strasně se mi blog libi, protože jsem takový ještě neobjevila. Taky te obdivuju za to, ze se nestydis takovy veci sem, psat. Myslim si ze sexualita je prirozena vec a je taky prirozene o ni mluvit:)
    A chtela bych konecne hrozne neco vyhrat:)) Ty venusiny kulicky me moc lakaji, takze kdyby nahodou, tak ty prosím:)):D
    Děkuji a preji pekny den:*

    OdpovědětVymazat
  20. Myslím, že v Havířově ;)

    Jinak čtenářkou jsem skoro od začátku blogu, mám ho moc ráda, konečně něco jiného než jen kosmetické nebo modní blogy, fandim ti!

    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Už nějakou dobu. Mám hrozně ráda tvůj blog, protože je na takové choulostivé téma a baví mě to v takovéto formě :))

    Růžový slon je v Havířově

    matylda7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Splněno :)

    Havířov

    popsie11@seznam.cz - sleduji pod jménem popsie11

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Havířov, bydlím pár zastávek od něj :D

    niraabarai@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  25. Paráda :) moc se mi to líbí :)
    Havířov
    wiewiorka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Konečne blog o něčem jiném než oblečení a šminkách (na které většina z nás nemá:D). Doufám, že v něm budeš pokračovat a můj přítel vlastně taky, protože miluje ty 'hýbající se' obrázky:D:)PS díky za tip s kokosovým olejem:)
    Havířov
    gajinkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Kamenná prodejna je v Havířově. Blog čteme i s přítelem, miluji jeho zainteresovanost do příspěvků :D:D

    misul.svecova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. o tomto blogu jsem se dozvěděla na Votoči a úplně jsem mu podlehla. Myslím,že i přítel poznal, že jsem se začala v určitém směru vzdělávat.
    Jsem ráda,že svoji první giveaway zkouším tady.

    Růžový slon má sídlo v Havířově

    zuzule.papule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Havířov :)
    kamcaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. V Havířově :)

    khaleesiofdragons@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. V Havířově :)
    aliceinwonderlandcz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omlouvám se, zadala sem špatnou koncovku email, správný je - aliceinwonderland@gmail.com

      Vymazat
  32. Havířov. :-)
    Lusy.Lue@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Parádní giveaway :),ráda bych vyzkoušea tu první nebo druhou hračku :D
    sleduji přes gfc- jananulka.9@gmail.com (janulka.9)

    kamennou prodejnu má v Havířově :)


    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Hani, psala jsem ti na Votoči, na Facebooku a už tě otravuju i tady. :D
    Prodejna se nachází v Havířově-Šumbarku (kousek od Ostravy). :)
    hokkejka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahojky, tady Ivča :) Tvůj blog mam otevřenej snad kaaždý den a sleduju jestli nemáš nějaké nové příspěvky :D Fakt super nápad založit takovýhle styl blogu :)
    Jinak k soutěži: Kamenný obchod je v Havířově :) A moje emailovka je ivule.vlckova@gmail.com (jsem anonym jelikož netuším jak se zaregistrovat :D)

    OdpovědětVymazat
  36. Prodejna je v Havířově :) Jinak strašně ráda čtu tvé články :)

    evinnas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahojky, prodejna má kamenný obchod v Havířově:))
    Tvůj blog miluju, protože si myslím,že tady na český scéně takovej s otevřenou tématikou sexu (psanou ne vulgárně) není a nebo jsem na něj ještě nenarazila:)

    BedrunkovaRomana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Wow, velice zajímavá giveaway, ráda se zapojím a jsem zvědavá jestli se ke mě nějaká z cen dostane !!

    Kamenný obchod je v Havířově =o)
    Můj mail StochlovaAdela@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  39. V Havířově :)
    nicola3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Obchůdek je Havířově :)
    monika.klimova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Havířov.... =)
    OlivieZemanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Havířov přece!!!
    Paul McLovin
    mclovin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Havířov-Šumbark :)
    Mišpulína
    sturalovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Havířov
    Daniela
    daniela.zarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji blog každý den, jestli už tady nááááhodou není nové téma, hrozně se mi líbí neverending story :D a jsou tu velmi užitečné informace, fandím Ti :)
    - kamenná prodejna je v Havířově
    - Veronika
    - liliensmilky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. V Havířově =))

    Sabina Macková

    sabibibibiii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Havířov-Šumbark
    dietka123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Havířov:)))
    v.luca0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Kamennou prodejnu má Slon v Havířově!!!
    hunderka@gmail.com


    Jinak, sleduju tvůj blog už od začátku, hned jak jsi o něm psala na VotočVohoz a je i mým nejoblíbenějším a jediným, na který koukám pravidelně a hlavně mě baví!!! Jen tak dál. :))

    OdpovědětVymazat
  51. Kamenná prodejna je v Havířově!!!
    Tvůj blog sleduju už od začátku, když jsi o něm psala na VotočVohoz a je také jediný, na který chodím a baví mě! :)
    hunderka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. prodejna je v Havířově
    zemek.v@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Prodejna v Havířově :)
    Denulka.a.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  55. Taakže kamenný obchod je v Havířově
    a email neuho94@gmail.com

    A obdivuju Tě že jsi založila blog s takovouhle tématikou ;

    OdpovědětVymazat
  56. ahoj :)
    tak, obchůdek maj v Havířově-Šumbarku
    email: keksik09@seznam.cz
    ... moc fajn blog, konečně ne něco o módě nebo kosmetice, hihi :)

    OdpovědětVymazat
  57. 1. Sleduji tě po jménem Stella
    2. Prodejnu mají v Havířově
    3. anikapkatalentu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. sleduji! (jako Jana Filasová) a moc ráda, konečně blog o něčem jiném a tzv. "na plnou hubu." Líbí se mi jak dokážeš mluvit otevřeně.
    Prodejna je v Havířově :)
    můj e-mail: life-in-little-photo-pieces@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Super, na qiveaway jsem se moc těšila, tak zkusím štěstí :) blog sleduju pravidelně a moc se vždycky těším na každý další příspěvek .)
    Prodejna je v Havířově .)
    ponozka.sks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Prodejnu mají v Havířově :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj, prodejna je v Havířově. patricie@houzva.cz A sleduju tě, na tvůj blog chodím už nějakou chvíli, a neobyčejně mě baví. Palec nahoru za tvůj nápad vést takový blog. :)

    OdpovědětVymazat
  62. Havířov-Šumbark :)
    s.gremlicova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Prodejna je v Havířově.
    beauty.or.beast.blog@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  64. i já zkusim stesti, nidky sem nic nevyhrala :D
    Tvuj blog sleduji od zacatku a je na jednicku s hvezdickou!
    - prodejna sidli v Havířově
    snailmail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Čtenářem jsem, kamenný obchod najdeme v Havířově. :)
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduji jako Ms.Luccy
    Prodejna je v Havířově :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  68. Doteď jsem sledovala "anonymně" od začátku, ale teď jsem se přidala k GFC :)
    Kamenná prodejna je v Havířově.

    pakoshka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Havířov :-)
    kackazdralkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. V Havířově :)

    minmonpon@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Odpověď je v Havířově. :)
    marie.ss@email.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Určitě v Havířově.
    Můj email je: zahradkova.j@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Našla jsem si to, a je to Havířov :))

    Lucccka.r@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
  74. Havířov:) pravidelná knihovnická čtenářka :-P :)

    OdpovědětVymazat
  75. Prodejnu mají v Havířově
    nicolavozenilkova@seznam.cz

    a jmenuju se Nicol :)

    OdpovědětVymazat
  76. U Nádraží 1204/2a

    736 01 Havířov-Šumbark

    Lib.new@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Jsem tvoje pravidelná čtenářka, opravu se vždycky nemůžu dočkat, co zase napíšeš :))))

    Obchod je v Havířově

    barca.ji@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Obchůdek je v Havířově
    speeeedy15@seznam.cz a sleduji jako Blondies

    Na tvůj blog jsem narazila nedávno a celý ho během několika hodin přečetla. Líbí se mi, že máš odvahu založit takovýto blog, který rozhodně zaujme a lidi baví číst. Navíc tvůj styl psaní je taky super a každý den netrpělivě koukám, jestli už není nový článek :)

    OdpovědětVymazat
  79. Blog sleduji.
    Obchod je v Havířově.
    hcbtl.d69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Kamenný obchod je v Havířově.

    rouziina@gmail.com

    Neustále se těším na tvé nové příspěvky, přeju ti stále více a více čtenářek ale i čtenářů :-)

    OdpovědětVymazat
  81. Prodejna je v Havířově,
    katka.sk@seznam.cz (gfc - gleys)

    OdpovědětVymazat
  82. Havířov, gauretari@seznam.cz, sleduji jako ziriael :)

    OdpovědětVymazat
  83. gfc: christina deneuve
    prodejnu mají v havířově
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Sleduji pres gfc:) Obchod je v Havířově a muj mail : kacipekarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. zaujimava giveaway :D
    1. sledujem ta cez GFC ako Ivana

    2. Do komentářů odpovědět na otázku:
    predajňa je v Havířově

    3. smajlicek000@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  86. Kamenná prodejna je v Havířově
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  88. Holky, giveaway je už nějakou dobu ukončená :) - losování je na blogu jako Páteční losovačka.

    OdpovědětVymazat
  89. Kamenný obchod je v Havířově :)
    Eliška Kučerová - el.kaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Havířov :)
    luciefrelichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥