neděle 22. září 2013

→♥ giveaway je tady!

Moje milé čtenářky, díky báječné spolupráci s Růžovým Slonem mám pro vás další možnost jak si udělat radost.
Takže zkuste štěstí a třeba zrovna vám přijde jeden z těhle dárků:).

Gelový vibrátor Borůvka


střední velikost - má 20cm, což je podle mě ideál
silné a nastavitelné vibrace
příjemný materiál 


pro více informací se koukněte TADY


Super Glide - nejlepší lubrigel 


nelepí, nežmolkuje, dlouho klouže
neparfémovaný a antialergický
kvalitní výrobek

pro více informací se koukněte TADY



Venušiny kuličky Feel Silicon


hodně silná a tichá vibrace
voděodolné
kvalitní materiál

pro více informací se koukněte TADY



A teď podmínky
  • být pravidelnou čtenářkou blogu
  • stát se fanouškem FB Růžového Slona http://www.facebook.com/sloncz?fref=ts
  • správně odpovědět na otázku
    -
    Jaká je celková délka včetně ovládání vibrátoru Tickler Bunny? nápověda na vás čeká tady http://www.ruzovyslon.cz/
  • odpověď napsat do komentářů pod tenhle příspěvek + NEZAPOMEŇTE mail 
  • nepiště anonymně- nevidím pod jakým jménem sledujete blog

Hodně štěstí!



Výherce bude vylosován 6.10.2013

95 komentářů:

  1. délka vč. ovládání : 13,2 cm :)
    ZvaralovaM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. délka vč. ovládání : 13 cm
    jancovatereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. délka vč. ovládání : 13,2 cm
    sarlot.bednarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. délka vč. ovládání : 13,2 cm
    bonsel@seznam.cz
    p.s. tyhle soutěže jsou hloupé v tom že se to dá naprosto jednoduše opsat :D chtělo by to pro příště jiný princip, jinak máš výborný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel to tak je u všech těhle "soutěží", nikdo asi ještě lepší způsob nevymyslel:) Proto je teď podmínkou "lajk" na stránkách Růžového Slona. Jinak děkuji za pochvalu;)

      Vymazat
  5. délka vč. ovládání: 13,2 cm
    noryko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Délka 13,2cm :)
    terezkvapilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. délka - 13,2 cm
    katka.sk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mail: Ilona.Pawerova@gmail.com
    Délka je 13,2 cm
    A na faebooku mě najdeš jako Ili Pawerová, fanynkou jsem. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lajk je tam :)
    Délka je 13,2 cm
    evamarieliskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, na FB jsem jako Šárka Celebrian Chocholová, like jsem dala :)
    Délka je 13,2 cm. A mail je sarka.chocholova@seznam.cz :)
    Jinak, když chceš dělat nějakou soutěž s otázkou, tak lze schovat komentáře (udělat je jako moderované, že je musíš povolit ty osobně, takže ty je vidíš a my ne :) a zveřejnit je až po skončení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, já to zatím viděla všude jen takhle tak mě to ani nenapadlo ;) každopádně teď už to asi stejně neschovám, tak příště :))

      Vymazat
  11. Ojojoj, to je ale pěkná giveaway :D

    takže délka je 13.2 cm

    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. délka 13,2 cm
    littlegirlfromvillage@gmail.com
    fb: Andrea Mocková

    OdpovědětVymazat
  13. - Pravidelná čtenářka blogu
    - Like, FB: Jitunka LadyCheerful
    - 13,2 cm
    - Cheerfulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. délka vč. ovládání: 13,2 cm
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. 13,2cm

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. délka vč. ovládání : 13,2 cm
    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mooc hezká soutěž :3 Délka - 13,2cm.
    Akorát mám teda problém, že mi nejde otevřít ta facebooková stránka, a to ani z odkazu odtud, ani ze stránek Ružového slona :/ Vždycky mě to přesměruje na hlavní stránku Facebooku. Budu to ještě zkoušet, snad to půjde. Potom sem napíšu, ale nevím, jestli mám tenhle problém jen já?
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem psala do Slona a jejich FB stránky jsou od 18let takže proto bude asi problém "lajkovat" pokud vám není 18;)

      Vymazat
    2. Ach tak, s tím asi nic nenadělám no.
      Ale na své 18té narozeniny s radostí lajk dám :D

      Vymazat
  18. délka vč. ovládání : 13,2 cm
    na FB: Zikfrída Vilfréd-Bertoldov
    mail: zvaab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. ..Délka - 13,2 cm.
    ..Like je tam ;) teď jsi o mě budou známí myslet bůhví co :D
    .. beruska554@email.cz
    .. Miluju tenhle blog! Je naprosto bezkonkurenční a i když ho nesleduju od úplného začátku.. (asi 3 týdny zpoždění) .. mám to načtené vše a moc ráda se sem vracím!♥

    OdpovědětVymazat
  20. čtu od začátku
    like je tam
    13,2 cm
    kristyna.janat93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. délka 13,2 :-)
    sleduju teprva chvilku, ale zato se sem vracim stale :-)

    KristyCub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. délka 13,2 :-)
    sleduju teprva chvilku, ale zato se sem vracim stale :-)

    KristyCub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. délka 13,2 :-)
    sleduju teprva chvilku, ale zato se sem vracim stale :-)

    KristyCub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. délka vč. ovládání: 13,2 cm
    rayinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat

  25. - 13,2
    - Vay@email.cz

    Stránka na FB mi nejde lajknout,ale budu se snažit. Mám stejný problém jako Monika Indráková

    OdpovědětVymazat
  26. Délka včetně ovládání: 13,2 cm
    jindriska.matuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji. :)
    Délka je 13,2 cm. :)
    krysiik@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Délka brigadnika je 13,2 cm včetne ovládání. :-)
    Slonika mam moc rada uz 2x jsem od nich objednavala. :-) muzu jen doporucit!
    huskova.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Délka je 13,2 cm:))
    BedrunkovaRomana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. délka je 13,2 :)
    mail: gauretari@seznam.cz
    blog mě vážně baví :)

    OdpovědětVymazat
  32. Délka: 13,2 cm včetně ovládání. (na hlavní stránce se ale ukazuje 12 cm:)
    Blog čtu chvíli, a to díky Votočvohoz.cz Ale musím říct, že něco podobného chybělo. :)
    Růžového slona jsem taky "lajkla".
    Slaninova.P@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Like na FB jako Kristu Šák ;)
    délka je 13,2 a mail: kytt.y@seznam.cz
    Svělej blog, když jsem ho objevila prvně, strávila jsem nad jeho čtením celé odpoledne místo učení na zkoušky :D

    OdpovědětVymazat
  34. Délka 13,2cm.
    email je: ravenaiko@gmail.com
    na fb sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  35. Délka 13,2.
    Sleduji už delší dobu, skvělá stránka, inspirativní :)
    lenabukolska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. ojojoooj,aka GA paradna !!!!! FB lajknuty..
    dlzka je 13,2
    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Délka je 13,2 cm
    Email: daniela.zarova@gmail.com
    Na FB jsem fanouškem :)

    OdpovědětVymazat
  38. FB splněno :)
    OlivieZemanova@gmail.com
    Délka 13,2 cm

    OdpovědětVymazat
  39. Vše spněno!:) délka je 13,2 cm
    a.lipnicka7@gmail.com
    mám zálusk na venušiny kuličky.)) ááááá:D Jinak skvělý blog, dycky mě pobaví nebo inspiruje:) Jsi super!

    OdpovědětVymazat
  40. Olajkováno:-)
    délka je 13,2 cm
    Fakt by mě lákalo zkusit ten vibrátor, v životě jsem nic takovýho neměla a supluje ho sprcha, tak bych aspoň měla ,,suchou" variantu O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a zapomněla jsem e-mail:)
      hedwica@centrum.cz

      Vymazat
  41. Tak délka je tedy 13,2 cm. Blog sleduji už delší dobu, vlastně od té doby co jsi psala na VV (taky jsem ti posílala recenzi). Olajkováno okoukáno :)
    a můj meil je : bybyma@seznam.cz
    Díky a těším se na další článeček. majlika

    OdpovědětVymazat
  42. Délka vč. ovládání : 13,2 cm
    sindelarova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. 13,2cm..olajkované...pravidelne kukám nové články..:)
    emiliakaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. je to 13,2 :) fajnový blog :)
    brazdovamichaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. 13,2 :))).
    všetko splnené!
    kamakaster@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. 13,2 cm...super blog ;)
    lenka.zilinska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. 13,2centimetrů ;)
    nela.prochazkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  50. 13,2 cm
    makuSHka.makuSHka@seznam.cz

    jsem Tvým pravidelným čtenářem už hodně dlouho, bohužel mi funkce, kde se můžu jako pravidelný čtenář přihlásit nefunguje :( bohužel tvůj blog není jediný, kde mi to nefunguje a štve mě to :( , tak snad mi to promineš

    jako důkaz přikládám fotku:

    http://i154.photobucket.com/albums/s269/majulka/Vyacutest1590i17E0ek_zps8585aad2.png

    OdpovědětVymazat
  51. délka 13,2cm
    mail petra.mankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. délka je 13,2cm
    mail: vacurovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. odpověď: 13,2 cm

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  55. Celková délka je 13,2 cm. :) Mail: martinka.vrzalova@seznam.cz
    Fb mi taky bohužel nejede, ale všechno ostatní splněno. :)
    Tvůj blog je super, čtu ho každý den. :D

    OdpovědětVymazat
  56. Délka vč. ovládání je 13,2 cm ;)

    soukalova.kristyna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Celková délka i včetně ovládání je 13,2 cm :)

    sustkova.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  59. délka vč. ovládání : 13,2 cm :)
    Denulka.a.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. 13,2 cm
    mail: s.gremlicova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. 13,2cm

    am.mravcova@gmail.com

    + asi blbá otázka, ale ako môžem tvoj blog sledovať? mám ho v záložkách v prehliadači a som pravideľná čitateľka ale inak neviem ako :) vďaka za odpoveď ;)

    OdpovědětVymazat
  62. 13,2 cm
    Všetko splnené :) (och, a aký bol priateľ nadšený, keď si všimol, čo som lajkla na facebooku :D :D )
    ada.basova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Délka je 13,2 cm
    Facebook: Helča Sammet-Richterová
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. 13,2 cm
    wiewiorka@seznam.cz
    :)
    a sleduju jako wiewiorka

    OdpovědětVymazat
  65. včetně ovládání 13,2 cm
    na fb: vendell pavelkova
    majl: pavelkovavendula@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  67. Odpověď: 13,2cm

    FB: Ka Teřina
    Email: kaattie.m@gmail.com
    Jsem pravidelná čtenářka přes Bloglovin :)

    OdpovědětVymazat
  68. 13,2 cm :)

    FB: Nikola Sedláčková
    E-mail: En.Sedlackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. celkova delka je 13,2 cm :)

    FB: Dagmara Bungerova
    Mail: dagmara.bungerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Ty ruzovy kulicky mam, mela jsme je jednou na doma a bala jsem se ze vypadnou tak se bojim je nekam vzit, ale bylo to zvlastni:]]

    OdpovědětVymazat
  71. délka vč. ovládání 13, 2 cm...m.kotyzova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Odpověď na otázku: délka včetně ovládání je 13,2 cm
    FB: Daniela Randová
    email:RandiDandi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Délka je 13,2cm
    Makeupbyteroni@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. délka je 13,2 cm... strakosovavendula@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. 13,2 cm, mail Hamelova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  76. 13,2 cm
    blog jsem objevila nedávno, ale kontroluju snad každý den jestli není nový příspěvek :D
    brazdovamichaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. uz se tesim na vyhlaseni

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥