čtvrtek 31. července 2014

"Géčkový" vibrátor

Od vibrátoru, který má přímo v názvu to kouzelné písmenko G jsem čekala hodně a jak to většinou bývá, když máme velké očekávání přijde zklamání.
Když jsem přemýšlela, čím doplnit svojí sbírku, přišlo mi něco takového jako trefa do černého, vlastně vibrátor přímo na bod G nemám a tak mě zajímalo jaké to bude. Zároveň jsem byla trochu ovlivněná mojí kamarádkou, která si tenhle vibrátor vychvaluje. Chtěla jsem něco v přijatelné cenové relaci a nakonec jsem za 310 Kč našla HIP G na stránkách sexshopp.cz.





Když jsem rozbalovala balíček nemohla jsem se dočkat, slíbil mi totiž, že je naprosto flexibilní s plynulou regulací vibrací. Pak jsem ho vyndala z krabičky a první, co mě napadlo, bylo, že už jsem si odvykla od takových hraček. Co myslím pod spojením "takové hračky"? Plast. Dobře, jsem asi zhýčkaná a o tom, že bude plastový jsem věděla dopředu. Vložila jsem baterky, pohodlně si lehla na postel a pustila si oblíbené video...a teď se můj bod G rozechvěje!
Bohužel..
Rozechvěl tak akorát moje ušní bubínky, protože vibrace v malé intenzitě nejsou nic moc a ty ve velké už jsou opravdu dost slyšet.



Tenhle vibrátor mi vůbec nesedí, nebo jak to vlastně popsat. Je tím pravým důkazem toho, že ne vše, co vyhovuje ostatním, nebo co slibuje, že vám bude vyhovovat, vaše očekávání splní. Vadí mi nakonec to, proč jsem si ho vybrala- jeho tvar. Tahle fialová fazole, kterou mi připomíná, mě vzadu tlačí, a ať se snažím, jak se snažím není to ono. Navíc jsem přišla na jednu věc, miluju dráždění přímo u vchodu, když se cítím roztažená a plná, což s tímhle vibrátorem opravdu není. Proč jsem to zjistila až teď? Člověk prostě poznává svoje tělo pořád..a od toho erotické hračky a masturbace vlastně je.

Na druhou stranu, jsem spokojená s tím, jaké má vibrace. Jsou snadno regulovatelné otáčením kolečka a ty nejsilnější jsou neskutečně intenzivní. Takže díky tomuhle plusovému bodu mu dám ještě šanci (třeba se mi bude víc líbit na anální hrátky, kdo ví...)
V závěru, když jsem tady chtěla shrnout klady a zápory, přišla jsem na to, že žádné konkrétní zápory nemá. Nevyhovující tvar? Jenže zrovna vám může vyhovovat.

→ HIP G

Hodnocení:
+ cena
+ speciální tvar na bod G
+ regulovatelné vibrace

- někomu nemusí tenhle tvar vyhovovat a může být nepříjemný



Máte vibrátor na bod G? Jaké jsou vaše zkušenosti?

1 komentář:

  1. Da se sehnat i z uslechtileho plastu, ktery je omylan mikroskopickymi kaminky a tim pusobi hebkym dojmem. Napriklad od sv znacky Bswish. Mam je v praci :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥