pátek 14. listopadu 2014

Není dildo jako dildo

Klasické gelové dildo, barevná imitace penisu. Nikdy jsem ho nezkoušela, nikdy jsem ho neměla a najednou jsem si řekla, že to musím napravit. Moje masturbace se za poslední dobu hodně změnila, nebo spíš se změnilo dosahování orgasmu, ale úplně. Dřív jsem měla ráda dráždění klitorisu a teď toužím po zaplnění uvnitř. Zjistila jsem, že když už vím, jak orgasmu při masturbaci stoprocentně dosáhnout, je čas užívat si především různorodé orgasmy, hluboké, intenzivní a reálné. Začala jsem proto brouzdat po internetu, vybírat z přenádherných barev, velikostí a tvarů a začala se těšit. 


Do oka mi jako první padlo Candy Lover, nádherně růžové, průhledné a co se týče velikosti, takové akorát. Se svými 17cm a průměrem 3cm jsem ho okamžitě viděla uvnitř sebe a prostě to byla láska na první pohled. V popisu mě také zaujalo, že je velice ohebné a přizpůsobivé a tak putovalo do košíku téměř okamžitě, bez dalšího rozmýšlení. 
Pak jsem se rozhodla ještě pro dildo Classic 8" Pink Jellies. Celková délka 20cm s průměrem 4cm mi nepřišlo jako výrazný rozdíl od mého prvního výběru, ale rozhodující pro mě byl materiál. Dildo je od značkového výrobce DOC JOHNSON a je vyrobeno z materiálu Silagel s antibakteriální úpravou. Zajímavé že? 
Po tom, co jsem svoje dva poklady držela v ruce hned jsem jednoznačně věděla, který je můj oblíbenec. Ano je to Pink Jellies a to  z mnoha a mnoha důvodů. 
Ten hlavní je v tom, že narozdíl od Candy Lover je opravdu měkký a ohebný, neskutečně příjemný! Candy Lover mně co se týče ohebnosti docela zklamal (a to je právě na pružnost v popisu upozorňováno).Materiál je na mně až moc tuhý, nepoddajný a nepříjemný.
Při první zkoušce jsem se pohodlně uvelebila na gauči a začala nejprve s Candy Lover. Musím říct, že mě jednoduše příliš nenadchnul, kromě materiálu mi ani příliš tvarově nevyhovoval. Jediné, co se mi moc líbí jsou žilky a různé výstupky. Pak jsem pokračovala s vetším "kamarádem" a i když vypadá o dost větší, zvlášť když se podíváte na ten velký žalud, naprosto přirozeně do mě s trochou gelu vklouzl. 
Okamžitě ale opravdu hned jsem věděla, že je to on, je totiž uvnitř naprosto reálný, tvrdý, ale zároveň ohebný a právě on se dokonale přizpůsobí všemu, co po něm chcete. Po prvním orgasmu přišel další a pak se stal mojí V.I.P. hračkou, a to jsem při jeho objednávání vůbec netušila. Všechny ostatní hračky šly stranou.
Vzala jsem si ho do vany, kde je s použitím více gelu neskutečným společníkem.
Zkusila jsem s ním různé polohy, díky tomu, že je delší tak na něj dosáhnu i v poloze v leže na břiše nebo na boku a skvěle s ním jde přirážet. Po zasunutí mezi matrace se mění na ležícího milence, a pomalu na něj dosedám. Skvělou dvojku tvoří s vibrátorem na klitoris a musím se přiznat, že jsem si ho prostě zamilovala.
Závěrečný verdikt je tedy naprosto jasný, Candy Lover vypadá hezky, má zúžený tvar a možná je dobrý jako první hračka nebo s opatrností jako anální dildo. Jellies je prostě pan Božský, reálný, velký a příjemný, jediné co bych mu vytkla je, že dost smrdí "gumou" a to pořád, i po dlouhé době. 

Oba dva si můžete pořídit v sexshopu www.vibratory-online.cz, kde jsou všechna možná dilda různých tvarů a velikostí, včetně těch s přísavkou nebo oboustranných. 
Candy Lover 349Kč

11 komentářů:

  1. zase reklama jo? a ještě na smradlavá dilda z gelu, který pravděpodobně uvolňuje ftaláty? jupíjaou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Doc Johnson používá při výrobě všech svých produktů recepturu, která zaručuje, že materiál je netoxický, neobsahuje kadmium ani latex a je antibakteriální.
      Certifikovaná kvalita Made in USA."
      Pokud se ti recenze nelíbí, tak je nečti, jednoduchá rada, kterou u mě na blogu můžeš využít.

      Vymazat
    2. Vanilopko tohle bych vůbec neřešila... jako konstruktivní kritiku ano,ale nesmyslné rýpání-proč? Takové příspěvky otravují nejen tebe,ale i ostatní čtenáře...Nejde nějak zapnout moderování příspěvků?

      Vymazat
    3. Musíte si kupovat kvalitní výrobky ze skutečných sexshopů a né z pochybných stránek, či tržnic.

      Vymazat
    4. Odkdy gel uvolňuje ftaláty?

      Vymazat
  2. Jako třeba Erotic City, kde zamalovávají datum spotřeby, jelikož je už prošlé??

    OdpovědětVymazat
  3. Kvalitní výrobky a skutečné sexshopy - jasně :D a jak je odlišíš? Když ne všechny uvádějí výrobce či materiály.... cha

    OdpovědětVymazat
  4. já bych chtěla poděkovat za recenzi, usnadnila mi výběr, recenze jsou super, díky

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, mám na vás dotaz. Objednávala jsem ze stejného obchodu, stejnou značku (jen ve variantě double) a nemůžu říct, že bych byla spokojená. Barva je úplně odlišná proti obrázku - místo té hezky růžové je to taková divná žvýkačková, přes což bych se ještě přenesla, ale navíc jsou v povrchu dilda takové malé dírky, vypadá to jako bublinky vzniklé při špatném vylití do formy. Je to u tohohle typu hraček normální? Jsem celkem dost nalomená to reklamovat, ale na druhou stranu je mi blbý reklamovat erotickou hračku, kterou jsem už vyzkoušela...
    Odkaz na konkrétní věc http://www.vibratory-online.cz/dilda/docjohnson-12-jr-double-dong-pink/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kontaktuj sexshop a na vše se zeptej, myslím, že to bude nejlepší.

      Vymazat
  6. Enroll in IdentityForce's free trial with and protect your identity.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥