pondělí 1. prosince 2014

Rychlá hra

Když mi přišly domů barevné fotbalové míčky ze stránky vibratory-online.cz hned mě napadlo, že můžou být skvělým dárkem pro všechny fanynky a fanoušky fotbalu. A protože fotbal je živá a zábavná hra také tahle giveaway bude trošku netradiční, žádné dlouhé čekání a žádné losování. Rozhodčího dělám tentokrát já!




1. napište do komentářů, proč byste měli vyhrát právě vy, nejvtipnější a nejoriginálnější odpovědi vyberu 
2. nezapomeňte připsat mail, na který vás mohu kontaktovat a také být pravidelným čtenářem blogu


Více informací o míčkách najdete TADY, doporučuji přečíst, protože tyhle míčky nejsou jen tak ledajaké...
Já si je dovedu docela dobře představit jako zábavnou párovou hračku!

Soutěž trvá do neděle 7.12.2014




34 komentářů:

  1. Tak přítel je sice spíš fanoušek hokeje, ale to se snad ztratí :D A zasloužím si ho vyhrát, protože je hokejová sezona, a s tímhle míčkem bych si ty západy na tribuně rozhodně užila ještě víc :D
    veronika.pincova@vossp.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Protože bez nových zážitků, měníš se v pažitku :)
    pluvarko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Protože nemám ráda fotbal a takhle bych si ho aspoň trochu oblíbila, což by určitě udělalo radost i přítelovi :)
    nenormalkaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda bych vyhrála, protože doma žádný vibrátor nemám,a už se dlouho odhodlávám nějaký pořídit. A jakožto sportovního fanouška mě tohle opravdu nadchlo, a myslím si, že přítel by byl nadšenější pouze tehdy, kdyby ty míčky měly tvar florbalových balonků :D
    A já zkrátka zbožňuji kulaté věci :)

    terezkvapilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nesnáším fotbal, ani jiné sporty, ale malý roztomilý vibrující míček by mi pomohl mít fotbal ještě víc u p...ipi. Koneckonců, když zklame, vibrující klíčenku jen tak nikdo mít nebude! ;]

    wollfik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem neměla ráda fotbal ani trošku, ale protože se dá míček použít i ve sprše tak bych si s ním zahrála třeba vodní polo...;) kristina.rezabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Chlapi mají dvě koule, tak abych mohla mít aspon jednu stále při sobě. Oni se honí za kulatým nesmyslem a my holky můžeme je s potěšením sledovat s malým kopačáčkem. Takže to je snad dostatečná míra podpory fotbalu ;)

    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Protože.. žádná správná baba, není nikdy sama! A když není doma tyč, proč nezkusit třeba míč? Pak to skloubit s tyčí, slyšet jak mi blahem syčí.. to chci zažít taky, cítit tam ty tlaky!!! :-D
    Petruu.Ska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. chtěla bych vyhrát,protože mi fotbal nikdy nic neříkal,tak by mě třeba výhra donutila třeba se o něj zajímat a zlepšila by mi samotný pohled na tento sport :D navíc-to je snad sen všech chlapů,uspokojovat ženu a přitom sledovat fotbalový zápas :D

    OdpovědětVymazat
  11. Protože bych ho ráda dala kamarádce, která miluje fotbal, k Vánocům už jen proto, že na první sex s přítelem pořád čekají, tak by jim tenhle malý vibrátorek mohl pomoct překonat ostych :)
    allisawhite@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Fotbal mi nic neříkal,
    než přišel míčků král.
    Tento míček vibroval!
    A přítel si s ním hrál....
    Chci být ženou spokojenou,
    zasloužím si vyhrát, aspoň jednou!!!!

    Přítel hraje fotbal, já fandím jemu, on Spartě....oba fandíme a rádi bychom si to zpestřili.
    daniela.zarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Bude to sobecké, ale chtěla bych vyhrát proto, protože mám ve středu narozeniny, žádný zajímavý dárek mě nečeká a už dlouho si přeju nějakou sexuální hračku.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Chtěla bych vyhrát, protože žádnou hračku ještě nemám a vím že bych si s ní dokázala určitě poradit i sama. :D Ale i proto, že přítel hraje už od dětství fotbal a já ho pozoruji jen z tribuny. Tak by mu určitě nevadilo, kdyby se i někdy on díval jak umím já pěkně hrát fotbal s tímhle kopačákem. A nebo by se toho ujal on, jen by neběhal za míčem na hřišti a nestřílel góly do sítě, ale pěkně v posteli a myslím, že do lepšího místa. :D
    xx.simus.xx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Protože je můj přítel fotbalový rozhodčí a myslím si, že tohle by byl vážně moc vtipný dárek k Vánocům:D
    Miluje jen tři věci: mě, fotbal a sex
    A tohle vše spojuje dohromady ne?:P
    dominika.cizkova@icloud.com

    OdpovědětVymazat
  16. Protože se mi vdává nejlepší kamarádka, která je blázen do fotbalu a hlavně do svého nastávajícího, který je profi fotbalista. Myslím, že lepší rozlučkový dárek neseženu a výhra by potěšila minimálně 3 lidi- kamarádku jak ve chvílích s manželem, tak i chvílích osamělých, kdy bude manžílek lítat po zápasech, jejího manžílka, protože cokoliv jen vzdáleně připomínající mičudu on prostě zbožňuje a v neposlední řadě i mě, kteréžto by jsi vytrhla obrovitánský trn z paty.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, rád bych vyhrál vibrátor pro svou spolubydlící, protože jsem dobrej chlap a vím co udělá holce dobře po fyzické stránce a zlepší jí to náladu po psychické stránce:-P
    Ps: polil jsem sedacku červeným vínem a je mi to líto:-)
    groot@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Fotbal je hra, kde čekáte opravdu dlouho než někdo zaskóruje. Ráda bych tedy zjistila jak jinak a jak rychle se dá také skórovat s fotbalovým míč(k)em ;)
    lucka.bury@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Mohla bych konečně ukázat příteli, že ten jeho tenis není vše :D
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. střelit si do vlastní branky takovou mičudu? hmm.... :-)

    zizalkas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Protoze jsem nikdy nemela rada fotbal a touhle veci bych mu mozna dokazala prijit na chut :)
    veru.le{@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Aspoň bych příteli ukázala, že fotbal umím taky hrát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplňuji mail :)
      betys002@emai.cz

      Vymazat
  23. Myslím si, že by mě mohlo přesvědčit, že fotbal není zas tak špatný (nesnáším ho :-D )

    OdpovědětVymazat
  24. Jak by rekla Samantha Jones - I'm a trysexual, I'll try anything once. A orgasmem ke zdravi! Jde tu o zivot, nechces me prece mit na svedomi😃

    OdpovědětVymazat
  25. Velmi zajímavá a originální hračka. Už teď si dovedu představit jak by se příteli líbila a jak by si vyhrál :3 Hrát se musí ;) A ve spojení s dresem může být pouze fajn večer ;)

    narya992@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Proč bych právě já vyhrát měla?
    Protože bych tu hračku moc chtěla,
    slastí bych se celý večer chvěla,
    celou noc v žáru vášně bděla,
    a ráno celá mokrá byla ♥

    Maggie09@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. pro svoji kundičku, chci vibrující kuličku....

    black40@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tady je důvod, proč bych měla vyhrát!
    Vykoukla na mě z šuplíku,
    malá věc bez knoflíku.
    Copak to je, co to je?
    Balónek, který vibruje!
    Vzala jsem ho do ruky,
    přiložila příteli na kulky.
    Ejakulát teče po břiše,
    těším se až prozkoumá i mé skrýše.
    Tato hračka je moc fajn,
    nové hrátky nám začínaj! :)


    en.sedlackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Už se k sobě tulíme, tak co dneska zkusíme?
    Přítel už je nedočkavej, ptá se "lásko kdy už začnem?!"
    Vyčkej chvilku, už to mám! a míček mu podávám. Kouká na mě zmateně "fotbal to mě nebere".
    Chvilku čeká, pak s tím začne a už nad tím jenom žasne.
    Tahle malá věcička je totiž poklad, zavejská! :D
    Fotbalovej fanda nebyl, teď už je dyť není debil! :D

    A výhru si zasloužim, protože tě s přítelem pravidelně čteme a už jsme vyzkoušeli hodně věcí z tvých článků. Seš naše inspirace. A taky jsem tu nikdy nic nevyhrála, tak snad se na mě tentokrát usměje štěstí a budem mít co zkoušet o svátcích. :)

    Email: Sarah.sugar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Přítelkyni fotbal vůbec nezajímá. Toto by mohla být cesta, jak jí to zatraktivnit. Kdo říká, že by se na zápas v televizi nemohla dívat s míčkem v sobě, třeba bych jí přemluvil na soukromý zápas o poločas :-P

    picardtompicard@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, výherci tady do včerejška byli napsaní, kontaktovala jsem je už na mail. Tak pokud nic, tak třeba budeš mít štěstí příště ;)

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥