pondělí 25. května 2015

Když si váš klitoris zaslouží diamanty!


Říká se, že diamanty jsou nejlepším přítelem každé ženy a já už musím souhlasit. Vyzkoušet si zlatý vibrující diamant na vlastní kůži bylo jedním slovem luxusní. VibrátoBijoux Indiscrets Twenty One na první pohled splňuje to, co od diamantu čekáte- je tvrdý, krásný, jedinečný a hned, jak otevřete černou krabičku a budete ho držet v ruce, vás navnadí. Svým tvarem je opravdu lákavý a i když je to tvar pro vibrátor netradiční, určitě najdete řadu poloh, které si s ním můžete dopřát. Ať už budete jemně klouzat po rovné ploše nebo svůj klitoris potěšíte přímým zásahem špičky diamantu, pokaždé si užijete dost silné vibrace. V krabičce najdete USB kabel, přes který se jednoduše nabíjí, saténový černý sáček a samozřejmě i podrobný návod. Musím přiznat, že poslední dobou už vidím USB dobíjení jako velkou výhodu a pomalu ale jistě přestávám kupovat baterky. Tohle je totiž jednoduše bez starostí. 






Hned při prvních hrátkách jsem zjistila, že mi moc nevyhovuje poměrně zásadní věc a tou je ovládání. Tlačítko na zapnutí a na přepínání vibrací jde zmáčknout ztuha a protože mám dlouhé nehty úplně mi nevyhovuje. Původně jsem si myslela, že se bude ovládat otáčením horní části diamantu, což by bylo z mého pohledu určitě o dost lepší. Horní část se totiž dá odšroubovat a pod ní najdete vnitřek vibrátoru a otvor pro nabíjení. Později jsem si na ovládání zvykla, ale pořád, pokud mám vlhké ruce, není to prostě ono. Trošku horší ovládání je jediné mínus, které jsem na vibrátoru našla. Jinak mi naprosto vyhovuje a patří k hračkám, které mají výborné, silné vibrace ve třech úrovních a ještě 7 vibračních programů. Ani jednu intenzitu přitom nehodnotím jako takové to šimrání, kterým mě často vibrátory zklamou, ale jsou opravdu cítit! Diamant má hodně široké využití, mě se nejvíc líbí, když si jeho špičku zasunu dovnitř a stěny diamantu mě dráždí kolem... 
Dalším plusem je vodě odolnost a také snadné čištění. 
Twenty One je nádherný jako dárek, je skvělou párovou hračkou, protože nabízí spoustu možností pro experimentování a navíc vaše hrátky jednoduše povýší na jinou úroveň už jen tím, že je to prostě diamant. 



Bijoux Indiscrets Twenty One  najdete TADY
vibratory-online.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥