úterý 30. srpna 2016

Recenze od čtenářky

Na začátku letošního léta jsem se rozhodla si pořídit hned tři nové hračky, které už jsem si dlouho přála - nový kvalitnější vibrátor, venušiny kuličky a anální šperk. Ve všech třech případech jsem nakonec vsadila na silikon a ani v jednom neprohloupila. Teď, po dostatečném ozkoušení, bych se ráda podělila o své zkušenosti v souhrnné recenzi.



                První a nejdůležitější položkou mého nákupu byl vibrátor. Po negativních zkušenostech s neznačkovými kusy jsem se rozhodla vsadit na ověřenou kvalitu v podání Fun factory. Vybrala jsem si model Little Paulie, který má podobu stylizovaného zvířátka s očima. Popravdě byl pro mě při výběru tenhle infantilní vzhled spíš negativem, ale to už závisí na osobním vkusu každé z nás. Objednávala jsem z e-shopu www.beate-uhse.cz. E-shop měl bezkonkurenční ceny (a byl navíc jeden z mála, který měl Paulieho na skladě), ale také poměrně špatné recenze, takže jsem měla trochu obavy, jestli zásilka v pořádku dorazí. Nakonec si ale nemůžu stěžovat, čekací doba je sice trochu delší (cca týden) a zboží dorazilo jen tak hozené v krabici, důležité ale je, že došlo.
                Samotný vibrátor zcela naplnil mé očekávání. Došel v praktické papírové krabičce, silikon je příjemně hladký a lehce ohebný, sama hračka má mnoho vibračních programů, od jednoduchého vrnění přes různě rychlé přerušované vibrování až po cyklus vibrací začínajících jemně a pomalu a stupňujících se až do prudkého souvislého tempa. Vše se přitom ovládá tlačítky plus a mínus. Vibrátor by měl být voděodolný, což je praktické při čištění a i když spadá do kategorie mini, jeho velikost je pro mě vlastně dostačující jak pro vnější, tak pro vnitřní dráždění. Jako jedinou drobnou výtku bych viděla větší spotřebu baterií (2 AAA), to se dá ale snadno řešit dokoupením dobíjecích.

Druhou hračkou, kterou jsem si už dlouho přála, byl už dříve recenzovaný anální šperk. Původně jsem plánovala objednání kovového, nakonec jsem ale skončila u silikonu a značky Dolce Piccante. Důvodem byl jak lepší poměr cena x kvalita, tak i obava z tvrdosti a váhy kovu. A své volby rozhodně nelituji. Šperk i kuličky jsem objednávala z e-shopu www.vibrátory-online.cz, zásilka přišla druhý den i s fakturou, katalogem a vzorkem gelu. Šperk dorazil v krásné papírové krabičce vyložené bílým saténem, přičemž k němu byl přiložen malý sametový sáček na pozdější uložení. Stejně jako vibrátor je díky silikonu hladký, poměrně lehký a jemně ohebný, což podstatně usnadňuje aplikaci a činí ho příjemným i pro ty, které jinak análnímu dráždění moc nefandí. Jako nezamýšlenou výhodu vidím i to, že kamínek je v silikonu jen volně vložen a není problém ho vyndat. To opět usnadňuje čištění a navíc umožňuje dokoupení jiných barev a materiálů (originální „kamínek“ je z plastu, ale umím si docela dobře představit jeho výměnu například za broušené jablonecké sklo). Celkově jsem z téhle hračky měla obrovskou radost, zčásti určitě i díky krásnému a luxusnímu balení, při nízké ceně skutečně překvapivému.

Poslední hračkou byly venušiny kuličky. Nechtěla jsem za ně nijak zvlášť utrácet (je to vlastně jen takový praktický doplněk pro zpříjemnění jinak nenáviděného běhání) a volba padla na kuličky značky Toy Joy v ceně 179 korun. Bála jsem se, že jsem objednala levný nesmysl, který po vyzkoušení vyhodím, kuličky jsou ale příjemné, přiměřeně těžké a díky kombinaci skla a bílého silikonu taky nečekaně hezké. Jediné, nad čím uvažuji, je zkrácení šňůrky zakončené očkem, která je příliš dlouhá a masivní a při pohybu trochu překáží. To už je ale drobný a snadno řešitelný detail. Kuličky dorazily v průsvitném plastovém sáčku, což se mi ale vzhledem k ceně nezdá jako negativum. /recenzi na kuličky najdete také TADY /

Jediné, co jsem v rámci tohohle nákupu objednala a co nemůžu doporučit, je lubrikační gel Superglide. Ten má všude úžasné recenze, je ale poměrně drahý a tak jsem objednala jen zkušební balení 30ml a znovu už objednávat nebudu. Má sice příjemnou konzistenci a neutrální chuť, kterou oceňuji, po nanesení ale nepříjemně pálí, a to i při opakovaném vyzkoušení. Celkově mě nákup vyšel na 1339 korun i s poštovným, což považuji za skutečně příjemnou cenu.


4 komentáře:

  1. Ta vrásčitá chlapská ruka na fotce :))

    Celý tento blok píše jeden jediný chlap.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti dík teda, teď kromě všech dalších problémů budu mít mindrák ještě ze svých "vrásčitých chlapských rukou". A proč by si chlap sakra pořizoval venušiny kuličky?

      Vymazat
    2. Z toho si nic nedělej, tenhle Anonym tady zpochybňuje nás všechny (včetně mě a mých rukou a to nosím hodně dlouhé nehty :D)

      Vymazat
  2. Náhodou... supr článek :) A představa chlapa s Venušinýma kuličkama je dost dobrá ����

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥