čtvrtek 13. října 2016

Jaké je to mezi Norníky

JirsaPhoto.cz
Pamatuji si, i když je to docela dávno, jak jsem poprvé narazila na diskuzi na webu www.nornik.net. Pročítala jsem to až s nějakou zvrhlou fascinací nad tím, jak muži diskutují o erotických službách a o různých podnicích, jak zachází do detailů a s čím se (ne)spokojí. Moje první přečtená diskuze, která se týkala privátů ani nevím v jaké části republiky, mě přesvědčila o tom, že se spokojí s málem. A co bylo horší, spadla jsem z růžového sexuálního obláčku rovnou na tvrdou zem, když jsem si přečetla, za co se dají potřebné služby získat. Abych pravdu řekla, tenkrát jsem byla spíš zhnusená a přála si smazat výrok :"Nevadí, že nemá moc zubů, orál je pak lepší."  stejně tak jako to, že se nechá koupit anální sex za dvou stovkový kredit. Kdo je to vlastně Norník? Ve zkratce, označují se tak muži ve výše zmíněném diskuzním webu, kteří si užívají placených sexuálních služeb. Na tomto místě pak všechny tyto služby a jejich poskytovatelky hodnotí a vyměňují si svoje dojmy.
Asi po hodinovém čtení jsem to radši zavřela a delší dobu se nevrátila, až mě k němu navedla nedávno další diskuze, tentokrát na nějakém "maminkovském webu" (nevím jestli emimino nebo koník, zkrátka něco takového). Diskuze pojednávala o tom, zda místní ženy tolerují manželům prostitutky a že jedna z nich zjistila, že její manžel je norník, který vesele sdílí svoje zážitky. Musím říct, že mi z toho moc dobře nebylo.
Původně jsem do dnešního článku chtěla vložit pár zajímavých komentářů, které jsem tady viděla, protože je toho opravdu dost. Amatéři a jejich hlášky jsou opravdu slabým odvarem toho, jaké výplody můžete najít mezi norníky. Nakonec si ale říkám, že kdo si to nepřečte, nepochopí a je třeba vidět všechny komentáře především v té "atmosféře". Norníci totiž nejsou jen tak někdo, dle toho, jak o sobě mluví se považují za "něco víc" a některé diskutující často napadají s argumentem - to asi nejsi norník, když tohle nevíš/když tohle tvrdíš/když to nepoznáš/když si neumíš najít privát atd... A když už tam budete, možná vás stejně jako mě přepadne zvědavost a podíváte se, jak je to s placeným sexem ve vašem městě.

7 komentářů:

  1. Mě překvapilo, jak hrozně málo těm holkám vlastně platí. Popravdě norníka už nějakou dobu znám a občas si ho čtu, když mě přepadnou chutě - nějakým zvrhlým způsobem mě to vzrušuje a děsí zároveň.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, neplánuješ vyzkoušet dámskou jízdu? http://www.damska-jizda.cz/ Docela mě to zaujalo a rozhodně bych si ráda přečetla tvoje hodnocení.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, je to celkem humus, ale nevidim duvod se nad tim az tak pozastavovat. Prostituce tu je a s ni pochopitelne i jeji klienti, kteri maji odpovidajici uroven, ne jak R. Geere z Pretty Woman. A ano, i oni chodi na internet. A to snad ma nekoho prekvapit? Z drive prijemne lechtiveho a originalniho blogu to zacina sklouzavat k moralizujicim uvaham... Cim to?

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonale jsi mě na toto fórum navnadila.
    Často diskutuji s muži o sexu. A někdy si říkám, že jsou zvráceně nechutní. Na druhou stranu né každý je otevřený a raději píše někam tahle mezi muži... Jsem zvědavá moc. A díky na tip ke čtení. Schválně zda budu zhnusená, nebo už mě nedokáží překvapit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co jsem narazila na norník...od té doby se mi pěkně chlapi zhnusili. A došlo mi, jakou mám nevyčislítelnou cenu.

    OdpovědětVymazat
  6. no pročetla jsem si jak je na tom naše miniměsto a chce se mi blejt,co se tam vyskytuje za chlapy. ani bych se nedivila,kdyby to tam pročítal můj otec, hnus

    OdpovědětVymazat
  7. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥