čtvrtek 19. ledna 2017

Kovový vibrátor s krystalem


Malý vibrátor z prémiového hliníku mi přišel ze sexhopu vibratory-online.cz už v listopadu, ale nějak jsem si k němu nemohla najít cestu. Recenzi jsem napsala hned na základě prvního dojmu, pak jsem ji upravila a dnes jsem si sedla k počítači a začala jsem psát znova. Některé hračky prostě potřebují trochu času.
Vibrátor jsem si samozřejmě vybrala jen proto, z jakého je materiálu. Upřímně řečeno, kovový vibrátor jsem ještě nikdy předtím nezkoušela a důvod jsem k tomu měla poměrně malicherný. Všechny tyhle hračky jsou doslova takové chladné, přísné, neosobní, designem mě nepřitahují, připomínají mi BDSM na což já nejsem. Discreto Jet Black to docela slušně zachránil broušeným krystalem a protože jsem taková straka a co se třpytí, to má moje sympatie, nakonec jsem do toho šla. S délkou 10 cm (včetně části za které musíte hračku držet) a průměrem 1 cm vibrátor jasně říkal, že jinde než na klitorisu svoje uplatnění nenajde.




Ještě před tím, než vám řeknu svůj první dojem, musím říct, že jsem měla co se týče vzhledu docela velké očekávání. Chtěla jsem si hračku omrknout před tím, než přijde, ale oficiální stránky (které jsou navíc uvedené i na krabičce) nefungují a nemohla jsem o značce najít vůbec nic bližšího, což mi přijde dost zvláštní. Každopádně od hračky, která se prezentuje jako luxusní pomůcka s krystalem Swarovski jsem čekala, že dorazí v perfektním obalu. Při nejmenším tedy ne v oprýskané plastové krabičce se špinavým roztrženým papírem uvnitř. Mě tohle dokáže hodně odradit ještě před tím, než vůbec hračku zkusím a při představě, že tohle chci dát jako dárek, jsem nadšená vůbec nebyla. Když se vibrátor dostal do ruky příteli, řekl jen, že ten super "Swarovski" kamen tam není ani dobře vsazenej a části okrajů, které přesahují jsou ostré.


Já jsem samozřejmě chtěla vibrátor pro sebe, takže jsem nějaké nedostatky v zabalení odpustila a vrhla jsem se na testování. Tvar se mi nakonec docela líbí, i když mám na klitoris radši větší plochy než takové špičky atd.. Vibrátor hezky chladí, láká mě fakt, že s teplotou se může dobře experimentovat a jak je známo, kov se nechá nahřát nebo klidně namrazit. Do vibrátoru patří malá tužková baterie, která se tam jednoduše zasune (celé tělo vibrátoru je duté) a pak se uzavře koncovkou s krystalem. Tady přichází další chyba. Koncovka tam jde ze začátku dost zle zandat, což by mi samo o sobě nevadilo, kdyby na tom však nestála celá funkčnost. Povytahováním se totiž vibrátor zapíná a vypíná, což mi přijde prostě hrozně na prd. Kdyby se s tím alespoň pootáčelo nebo to bylo vyřešené jinak... Po několika použití a zahřátí vibrátoru se koncovka zandavá o něco snadněji a zvykla jsem si i na zapínání, i když ze začátku mi to hodně vadilo. Vibrace nejsou regulovatelné, jak bylo napsáno v popisku a to mi u podobných hraček vůbec nevadí, ale nějak si nedovedu představit, že udělám z téhle hračky svého společníka, po kterém budu sahat pravidelně. Vibrace jsou dost silné, líbí se mi a rozhodně za to dávám plusové body. Není ani moc hlučný, patří spíš k tišším hračkám, což jsem vzhledem k materiálu nečekala a potěšilo mě to. Slibuje navíc stoprocentní voděodolnost!


Jak jsem říkala, ke hračce jsem si našla cestu tak nějak postupně. Discreto Jet Black nakonec nebude patřit k mým oblíbencům, ale možná na něj ještě přijde čas, až budu mít chuť na nějaký experiment. Za cenu 799,- si však dovedu představit úplně jiné hračky..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥