úterý 26. listopadu 2019

Lákadla - adventní kalendáře


Existují věci, které se zdají být naprosto zbytečné, ale nakonec zjistíte, že na nich lpíte víc, než si chcete přiznat. Bude to znít možná zvláštně, ale jednou z nich je pro mě adventní kalendář, bez kterého by celé to napětí a těšení kolem Vánoc asi nemělo tu správnou atmosféru. Mluvím teď o tom klasickém kalendáři, kdy z okýnek každý den vylupujeme malé čokoládičky. Takového zpříjemnění předvánočního času se nemám v plánu vzdát ani letos, ale na chvíli mě zaujalo ještě něco hezkého navíc.

V týdnu jsem procházela eshop a zaujal mě erotický adventní kalendář. Konkrétně se jednalo o kalendář od Orion, který vypadá fakt perfektně, ale jeho cena přece jen trošku přesahovala moje představy. Orion Luxurious Advent Calendar vás vyjde na 3.495 Kč a to není málo. Vlastně je to v mých očích docela dost, protože je to prostě jen adventní kalendář a nejsem si jistá, jestli je dobrý nápad zainvestovat do nic říkajících krabiček za takovou cenu. Tímhle jsem sama sobě pořízení takového kalendáře vymluvila, protože je to sice velké lákadlo, ale došla jsem k závěru, že mě naprosto uspokojí čokoláda ve tvaru sáněk a sex. Nevím, proč jsem teda dál pátrala po tom, co v tajemném kalendáři asi je a zase začala přemýšlet. Kalendář totiž obsahuje mimo jiné i Womanizer  což vlastně celou tu záležitost s cenou trošku vysvětluje a na zadní straně krabice máte pak nastínění toho, co můžete uvnitř najít. Mrknout můžete také na značky produktů a ujistit se tak, že nedostanete nějaké no name pomůcky pochybného původu, ale právě naopak. Jít do něj? Nejít? Koupit si zajíce v pytli nebo se do toho pustit po svém?


S váháním vám může pomoci vyhledání zahraničních recenzí loňských kalendářů, kde můžete vidět jejich obsah, jedna z detailních je na blogu Scandarella, kde Elly rozbalila kalendář pro rok 2017. Při prohlížení fotek jsem byla naprosto okouzlená tím velkým luxusním balením a úplně jsem se viděla, jak tu krabici držím v ruce a každý den s očekáváním rozbaluji jeden balíček. Navíc Womanizer 2GO, to je ten ve tvaru rtěnky, mě láká už dlouho. Přichází další vlna váhání.

Pokud se vám nechce investovat do adventního kalendáře a radši si peníze necháte až na dárky, můžete se tak či tak Orionem inspirovat a vytvořit si podobnou radost čistě podle sebe. Dobrý kalendář pro partnera uděláte i z kondomů, vzorků gelů, poukazů, lístečků se vzkazy a z erotických fotek a tahle sranda, která splní svůj účel, vás může vyjít třeba na pět set.
Pozor! Teď přichází ta část, kdy jsem se zamyslela a rozhodla se, že si podobný kalendář udělám sama a ukážu vám, že cena kalendáře od Orion je přestřelená a že to chce jen trochu kreativity. Na základě recenzí od Elly jsem se inspirovala tím, co v originálním kalendáři najdete a začala jsem vybírat věci levné, ale zároveň kvalitní a zajímavé a vytvořila jsem si seznam 24 věcí. Nadšeně jsem vzala do ruky kalkulačku a v tomhle okamžiku jsem se vrátila nohama na zem. I když jsem do svého kalendáře dala čtyři kondomy v ceně od pěti do deseti korun, výsledek byl 3.547 Kč! A to v něm nebyly ani tak hezké věci, jako v originálu.


Pak jsem si k tomu představila celou tu akci s vytvářením krabiček, stříhání, lepení a nejistý výsledek a nebyla jsem s tou myšlenkou upřímně zcela ztotožněná. Takže místo toho, abych si řekla, že je vlastně fajn, že jsem si kalendář od Orion nekoupila, mám spíš opačný dojem a opravdové nutkání si ho pořídit, protože o nějaké DIY se snažit ani nebudu.

Pokud přece jen chcete podobnou věc vyrábět, dostanete se cenově při čtyřiadvaceti produktech vysoko a koupit si hotový kalendář, u kterého vám navíc výrobce slibuje věci v hodnotě 10.000 Kč, je jasná volba. Stejně vám nakonec přidávám pro inspiraci svůj seznam, jak jsem si chtěla kalendář sestavila podle sebe, protože se od každé hračky dá najít nějaká alternativa a nemusíte se dostat na tři a půl tisíce jako já, ale závěr je asi úplně jasný...




1. ToyJoy Power Stretchy Rings - erekční kroužky - 69Kč
2. PicoBong Jablko & skořice masážní svíčka - 99Kč
3. Adore Ribbed Pleasure - vroubkovaný kondom - 5Kč
4. Obsessive Perfume Sexy - parfém s feromony - 49Kč
5. Dream Toys Good Vibes Lust Fingers - Návlek na prst - návleky na prst 95Kč
6. Swede Fruity Love Massage Sparkling Strawberry Wine- hřejivý masážní olej - 99Kč
7. EXS Hot Chocolate kondom s příchutí horké čokolády - 10Kč
8. Červená dámská tanga - 90Kč
9. Intimate Earth Soothe Anal Glide - anální lubrikační gel - 69Kč
10. Rocks-Off RO-80mm 7-Speed Gold 349Kč
11. Španělské mušky - Cobeco Pharma Spanish Fly Extra- 149Kč
12. Bijoux Indiscrets Mimi Star Red - ozdoby na bradavky - 269Kč
13. Svakom Hedy Ice-cream - masturbátor - 149Kč
14. Ouch! Princess Black Lace Mask Black - krajková maska na obličej - 149Kč
15. Shots Toys Furry Handcuffs - pouta s kožíškem 149Kč
16. Pasante Hearts - kondom srdce - 25Kč
17. Touché Hand Held Massager - masážítko- 149Kč
18. Ouch! Candy Gag Raspberry - roubík z bonbonu 199Kč
19. EXS Black Latex - černý kondom 10Kč
20. Ouch! Non Sticky Bondage Tape - bondage páska -149Kč
21. ToyJoy Duo Love Balls - Venušiny kuličky ze skla - 177Kč
22. Červené samodržící punčochy- 200Kč
23. Secret Play Body Pen Chocolate - pero na malování na tělo - 119Kč
24. Satisfyer Pro Traveler - 720Kč

5 komentářů:

  1. As claimed by Stanford Medical, It's in fact the SINGLE reason this country's women live 10 years more and weigh 19 kilos lighter than we do.

    (And realistically, it is not related to genetics or some hard exercise and EVERYTHING to do with "HOW" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "what"...

    CLICK this link to determine if this short questionnaire can help you release your true weight loss possibilities

    OdpovědětVymazat
  2. Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

    At least 160 thousand men and women are trying a easy and secret "liquids hack" to drop 1-2lbs every night while they sleep.

    It is painless and it works with anybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Get a glass and fill it up half the way

    2) Now use this strange HACK

    and you'll be 1-2lbs skinnier as soon as tomorrow!

    OdpovědětVymazat
  3. If you're trying to lose weight then you absolutely have to jump on this brand new personalized keto meal plan diet.

    To design this service, licensed nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have united to provide keto meal plans that are productive, suitable, cost-efficient, and satisfying.

    Since their first launch in 2019, 100's of clients have already transformed their body and health with the benefits a good keto meal plan diet can give.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-tested ones offered by the keto meal plan diet.

    OdpovědětVymazat
  4. If you're looking to lose fat then you need to jump on this brand new custom keto plan.

    To create this keto diet, licensed nutritionists, personal trainers, and professional chefs have united to develop keto meal plans that are powerful, suitable, money-efficient, and enjoyable.

    Since their grand opening in 2019, thousands of people have already transformed their figure and well-being with the benefits a smart keto plan can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones given by the keto plan.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥