středa 19. února 2014

Horký Valentýn

Musím říct, že na hodinové předehry jsem nikdy nebyla, ale masážní svíčky mě lákaly už hodně dlouho. A tak se můj Valentýn  nesl v duchu horkého oleje.


Pokud se chystáte koupit si masážní svíčku, možná vás stejně jako mě překvapí řada vůní, provedení a značek. Já nakonec skončila u třpytivé svíčky od značky Lelo.
Moje svíčka voní po černém pepři a granátovém jablku a musím říct, že opravdu voní! Voní nádherně!
Když jsem jí na Valentýna vytáhla z kabelky, měla jsem pocit, že nadšená jsem jen já. "Cože? Svíčka? Hmm." Po tom, co jsem se obhájila tím, že je to ale masážní svíčka, nebylo jeho nadšení o nic větší. Svíčku jsme odložili na stůl a už jí nevěnovali pozornost.
:"Co kdybych tě hezky namasíroval?" Tahle nečekaná otázka přišla o pár hodin později.
Nemusela jsem přemýšlet dlouho. Po chvíli už jsem ležela nahá a hlavně nedočkavá na posteli.
Hned po zapálení se po místnosti rozlila krásná vůně. Nic sladkého, ale přesto hodně erotického. Když se nade mnou sklonil a první horké kapky mi přistály na zádech, byl to při nejmenším hodně zajímavý pocit. Projela mnou vlna vzrušení a zároveň leknutí z toho, jak je olej ze svíčky teplý. Záměrně říkám teplý, nic horkého nebo bolestivého to není. Byl to úplně nový pocit.
Jeho ruce mi putovaly po zádech a s každou další kapkou klouzaly po mém těle víc a víc. Pevně mi stiskl ramena, projel mi dlaněmi kolem krku a pak zase na záda. Když se dostal k mému zadečku, byla jsem už vzrušená na sto procent a toužila jsem po tom, aby pokračoval. Uvědomovala jsem si, že hlasitě dýchám a pomalu ale jistě vlhnu, bez toho aniž by se mě dotýkal jinde než na zádech.
Potom jsem se otočila na záda. Horký olej se mi rozléval po prsou, moje bradavky na každý horký dotek reagovaly. Ano, zjistila jsem, že tohle dráždění bradavek je přesně to, co potřebuju!



Když se dostal s olejem k tříslům, už jsem to nemohla vydržet. "Tak strašně ho tam chci!" znělo mi v hlavě a když mi sjel rukou po stehnech a jeho doteky nabraly na intenzitě, myslela jsem že už to nevydržím. Jeho ruka mi vjela mezi stehna. Ten tlak mi prostoupil celým tělem a když jakoby nechtěně zasáhly jeho prsty klitoris, byla jsem na vrcholu blaha. Po dalším masírování, tentokrát už na těch nejcitlivějších místech jsem se konečně dočkala a měla ho v sobě. Všechno jsem vnímala stokrát víc intenzivně, jeho tělo na mém, jeho uvnitř mě, jeho všude. Nevím jestli to byl jen můj pocit, ale bylo mi na celém těle horko a byla jsem celá příjemně mastná. Ale ne jako z klasických olejů, spíš taková vláčná a ta vláčnost na mém těle vydržela ještě dlouho potom.




Svíčka teď čeká na to, až jí vezmu do ruky já. A musím přiznat, že se těším snad ještě víc, když teď vím, jaké pocity jsem zažila já.

"Mojí" svíčku koupíte TADY!
a nebo si vyberte tu svojí na stránkách FreeSexShop.cz

2 komentáře:

Děkuji za komentář, V. ♥