sobota 22. února 2014

Sobotní kroužek

Tentokrát trochu mužská záležitost, erekční kroužky.
Hned na začátku, když jsem začala blog psát, jsem jim věnovala pár slov. A protože je to skoro rok (ano za dva měsíce to bude rok od založení blogu) rozhodla jsem se napsat dalších pár slov. 
To, jak kroužky fungují a k čemu jsou se dočtete TADY, nebudu se opakovat. Dneska si povíme něco trošku jiného a to to, jaký kroužek si vybrat a na co si dát pozor.


Stejně jako u všech hraček najdete na trhu nespočet různých kroužků. Jestli sáhnete po kroužku, který funguje především jako škrtící nebo si k tomu přidáte vibrace, to už je na vás. 
Mezi hlavní rozdíl patří tedy vibrace. Existují kroužky bez vibrací, které jsou spíše škrtící a slouží tak hlavně pro udržení erekce a pak ty vibrační, které mají sloužit vám. Abych pravdu řekla, vibrační kroužky na mě dojem neudělaly, vibrace byly slabé a celkově nic moc. 
Pokud se rozhodnete tady, pokračujte k materiálu. Nejčastěji jsou to kroužky pružné z gelu nebo silikonu ale taky z materiálu napodobující kůži. Kroužek snadno natáhnete, sundáte a přizpůsobí se velikosti. Méně časté jsou pak kovové kroužky. 
Při výběru kroužku myslete také na to, jak moc chce škrtit. Měli jsme jedny, které mě škrtily už na prstu a jeho pak škrtily až moc. Vyberte si různé výstupky ať už po celém obvodu nebo výstupek na klitoris, i když tady zase musím říct, že já tohle moc nevnímám. 
A na co si dát pozor? Obecně používání škrtících kroužků (hlavně kovových) patří do trochu rizikovější oblasti, kde je třeba být ve střehu. Protože kroužek zabrání odtoku krve může dojít k modrání nebo otoku a v nakonec hrozí trvalé poškození tkáně. Možná to nezní tak hrozně, ale představte si, jak je najednou oteklý a kroužek nejde přes otok sundat. Tady jsou výhodou opět ty gumové, které při nejhorším (s opatrností ) rozstřihnete. U většiny kroužků je napsaná na jak dlouho se zaškrcení doporučuje, a já vám doporučím tenhle čas nepřekračovat. Většinou je to kolem deseti minut. 

Nejlepší kroužky, které jsem zažila  byly TYHLE tři s názvem Elephant Ring. Tedy já bych ocenila hlavně to, že jsou rovnou tři a dají se tak používat různě. Klidně tři najednou nebo jen jeden, klidně jeden pod koule, další ke kořenu a další k žaludu. To si prostě vyberete sami. Výstupky jsem samozřejmě zase necítila, ale to tak mám vždycky. Každopádně jsem si užila! A musím říct, že jsem nebyla sama. 

Jinak nebojte se, že kroužek roztrhnete, já mám vždycky takový pocit a při nandavání se docela bojím. Nikdy mi ale žádný kroužek v ruce neprasknul a natáhnout se dají docela dost. Vyplatí se trošku si investovat, nebo spíš kupovat osvědčené kroužky. Můj první byl z drogerie a i když se jmenoval Little devil nedá se ta kvalita vůbec srovnat. Neškrtil, posouval se a vibrovat přestal po pěti minutách.
Z mého pohledu na věc se bavíme pouze o "klasickém" využití kroužků a o klasických kroužcích. S nějakým extrémním SM zaškrcováním jsem se zatím nesetkala, a ani to nemám v plánu. 

1 komentář:

  1. Ahoj, na tom obrázku je pás cudnosti
    a ten má opačnou funkci než škrtící kroužek ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥