pondělí 17. února 2020

Kalíšek a já - FemmyCycle

Poslední z kalíšků, které jsem se rozhodla otestovat je opravdu speciální kousek s názvem FemmyCycle. Zkusila jsem různé tvary, velikosti i tuhosti a tentokrát se podíváme na kalíšek se speciálním designem proti protékání a rozlití. Kalíšek získal od svého zavedení na trh až mimořádné množství kladných hodnocení a já se nechala jednoduše zlákat.


FemmyCycle pochází z Kalifornie a na první pohled se liší od kalíšků, které známe. Ve své horní části má takovou záklopku, která se při používání zavře a brání tak vytékání krve při manipulaci. Pokud vás trápí protékání kalíšku a špinění i přes jeho používání, mohl by to FemmyCycle svým tvarem vyřešit. Kalíšek je čirý, je vyrobený ze silikonu s certifikací FDA a připomíná kulatou baňku. Vybrat si můžete ze tří velikostí s tím, že velikost M a L jsou pro ženy, které by u jiných značek volily střední či velký kalíšek. M velikost je vhodná i pro ženy, které mají nízký čípek a S je vhodný i pro holky, které ještě neměly pohlavní styk. FemmyCycle M, který jsem si vybrala já, měří 4,9 cm x 3,9 cm (průměr v nejširším místě x délka bez očka). Má menší očko. Objem je 24 ml. Výrobce doporučuje kalíšek po roce používání nahradit, protože se vyrábí z velmi měkkého a tenkého silikonu a jeho víčko je dokonce ještě tenčí, takže se častým otevíráním a zavíráním může opotřebovat.

Dost bylo obecných informací, je čas přejít rovnou na moje zkušenosti. Ty byly od první chvíle poměrně zajímavé, ale to si povíme. Na první pohled jsem si říkala, že FemmyCycle vypadá opravdu dobře, tvarově mi připomínal mojí oblíbenou Merulu a materiál byl ještě mnohem příjemnější. FemmyCycle je opravdu úžasně měkký a hebký na dotek, takže pokud vás tvrdý kalíšek tlačí, tohle je velmi dobrá zpráva. Jak jsem zjistila i já, kalíšky z pevných materiálů mohou tlačit na stěny pochvy a zhoršit tím křeče v podbřišku. Já trpím na velmi bolestivou menstruaci a většinou mám první den problém vůbec v sobě cokoli snést a nejvíce mi vyhovuje měkká houbička, která ty bolesti nezhoršuje. Řeknu vám to hned na začátku, FemmyCycle mi byl neskutečně příjemný a opravdu jsem o něm nevěděla. Žádné tlačení na močovou trubici, žádný pocit, že ho musím okamžitě vytáhnout, pohodička. Moje velikost M je ideální pro nízký děložní čípek, patří mezi nejkratší kalíšky na trhu a vyhovoval mi i tím, že na čípek nevytvářel tlak při nasazování.
Samotné zavádění kalíšku bylo trošku o cviku a občas to připomínalo technické okénko. Součástí balení je podrobný a hezky popsaný návod, podle kterého se můžete řídit, ale stejně to chce vychytat a najít si na čas a prostor. Koukněte se na fotky, protože už podle tvaru kalíšku zjistíte, že je to něco opravdu jiného. Za sebe můžu říct, že mi svým tvarem naprosto vyhovuje, i když jsem měla napřed strach, jak to bude s tím víčkem, které vypadá jako menší trychtýř.


Hned první použití kalíšku pro mě bylo příjemným překvapením. Nečekala jsem, že ihned zjistím, jak ho nasadit a že mi bude hned perfektně sedět a opravdu neproteče. Ano, přesně tohle kalíšek slibuje, ale upřímně jsem po všech těch pokusech s kalíšky čekala nějaký zádrhel a ono se to fakt povedlo na první pokus. Jenže pak přišlo vyndávání a to pro mě byla trošku nečekaná komplikace.
Podtlak v kalíšku byl silný, opravdu tak silný, že jsem ho nemohla jen tak vytáhnout ani po jeho promáčknutí. Naštěstí má kalíšek docela praktické očko místo stopky a tak jsem za něj opravdu jemně tahala a zároveň kalíšek pomalu promačkávala, abych se toho podtlaku zbavila. Krev byla všechna uvnitř! Paráda! Samozřejmě kalíšek není úplně suchý, ale manipulace s ním je mnohem čistější, než s klasickým kalíškem a krev byla všechna uvnitř baňky, zaklopená víčkem. Kalíšek mi pak neprotekl ani v noci a ani při sportovních aktivitách.
Možná je to samotným tvarem, protože i skvěle sedí i Merula, možná je to opravdu tím víčkem, kdo ví, ale je to super. Kalíšku FemmyCycle dejte určitě šanci, pokud chcete menstruační kalíšek používat, ale žádný vám zatím neseděl a nechcete se vzdát. Tím, jak je měkký se s ním snadněji manipuluje a v klidu ho ještě můžete po zavedení různě pootočit nebo zmáčknout uvnitř sebe. Jediné, co bych hodnotila jako trochu nepříjemnější, je vyjmutí kalíšku, které jsem nedokázala za celou dobu zvládnout bez nepříjemného tlaku a tahání. Tohle je docela individuální věc, takže se nenechejte odradit. Ještě bych dodala, že je důležitý správný výběr velikosti, protože velikost L vám na nízký čípek nebude vyhovovat a S může být malá a nemusí vám dobře přilnout a těsnit. Cenově se jedná spíš o dražší kalíšek, ale řekla bych, že investice se vám vyplatí.
Koukněte na tuhle povedenou a upřímnou recenzi, která je sice v angličtině, ale myslím, že se nechá dobře pochopit.

Můj FemmyCycle najdete TADY
Často kladené dotazy ke kalíšku FemmyCycle
https://www.maluna.cz/

7 komentářů:

  1. Ahoj, pěkný článek! :)

    Víš, že tohle existuje? Udělala by jsi na to recenzi? Přijde mi to totiž, jak větřák do koupelny :D

    https://e-kondomy.cz/eroticke-pomucky/vibratory/sqweel-2-oral-sex-stimulator-bily?fbclid=IwAR1TP_dXxY0HU2OLhybE3oHhhBCg5WuvoTprhJ8IMlHGAlo0nAWle9N8OLI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem na Klitolíz recenzi dělala:
      https://nebepeklo.blogspot.com/2018/02/kamarad-klitoliz.html?m=1
      Ale Vanilopky náhled by byl taky super. :)

      Vymazat
    2. Super recenze, konečně jsem si taky něco početla já ☺ Do testování se pouštět nebudu, četla jsem nějaké zahraniční recenze, protože mi ten "strojek" přišel dost zvláštní a vždy je to jen kritika.

      Vymazat
  2. Vypadá dobře možná to bude moje jak říkáš poslední šance, protože zatím mi žádný kalisek neseděl ale používat vložky už fakt nechci ( a tampony mi tlačí) tak ho asi zkusím.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by zajímaly nějaké recenze na paruky a jiné doplňky a to klidně i z aliexpress atd.. sama jsem něco objednala a přijde mito docela sázka do loterie. Máš třeba nějakou kvalitnější? Nebo srovnání? Případně někdo kho baví převleky, cosplay atd?

    OdpovědětVymazat
  4. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    Plus, getting it set up is as simple as 1-2-3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Choose affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all for you!

    So, do you want to start making money???

    The solution is right here

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenze a určitě to pomůže spoustě dívkám a ženám. Já jsem loni řešila svoje spodní partie, se kterými mám problémy po porodu mojí dcery. Proto jsem se objednala na labioplastiku tady, kde mi vysvětlili celý postup při operaci. Po příchodu do nemocnice se mě ujaly velice hodné sestřičky a lékař mě uklidnil, že vše bude v pořádku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥