sobota 7. března 2020

Rozloučení


Nebudu psát dojemné shrnutí, ale ráda bych se s vámi tímhle příspěvkem rozloučila. Už delší dobu jsem se blogu nevěnovala s takovou vášní a láskou, jako na začátku a zjistila jsem, že bez toho mi to prostě nepůjde. Přemýšlela jsem nad tím, jestli blog někomu "předat", jestli ho smazat nebo jestli čekat, až se mi zase bude chtít psát a nic neříkat, ale myslím, že nejlepší bude oficiálně se rozloučit. Na závěr toho "Vanilopkového období" vám místo dojemných řečí ukážu pár fotek.




Děkuji za všechny vaše komentáře, podporu a za čas, který jste tady strávili. Ale nejvíc děkuji za důvěru, se kterou jsme společně řešili všechna možná témata a otázky.

Mějte se krásně ♥

P.S.: Pohrávám si s myšlenkou zvukových podcastů, takže o mně možná ještě uslyšíte.
P.S.2: Ty krásné šaty na fotkách jsou značky Noir Handmade a najdete je TADY 








9 komentářů:

  1. Bylo to zajímavé, vtipné čtení. Chodil jsem zde už jen ze setrvačnosti, jestli se objeví nový příspěvek, tak jsem rád, že věci uvádíš na pravou míru. Každopádně díky za rozličná témata, recenze a typy na hračky. Press F to Pay Respects....

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tvůj blog! Pravidelně jsem aspoň jednou týdně kontrolovala, jestli přibyl nový příspěvek. Děkuju za všechny tvoje články.

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám že tady blog zůstane jako zdroj informací, protože sama jsem se tady dozvěděla spoustu věcí a i se sem vracím. Díky za vše a jestli budeš točit podcasty, máš první posluchačku ☺

    OdpovědětVymazat
  4. nejlepší povídky ever♥

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím poodcast!!! Ted jsem jim naprosto propadl! Šeptem a Bichty u me vedou

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za Tebe a doufám, že blog zůstane ❤

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra jsem tu snad od začátku vzniku a teď dlouhá pauza a ono tohle ? Neeee :(
    Bylo to super počtení

    OdpovědětVymazat
  8. Tak samozřejmě je to škoda. Já jsem vás ráda četla a hrozně ráda jsem z vás citovala manželovi. :) Někdy se chytal za hlavu ale někdy jsem vaše tipy vyzkoušeli. :) Asi podle tématu. On je v tomhle takové trdlo. Ale třeba super tip byl kamagra. Tu jsme využili v době, kdy měl manžel trochu problém v posteli. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥