úterý 25. září 2018

Lákadla I. - Eroscillator

Říkala jsem si už několikrát, že by možná bylo fajn občas na blogu zmínit nějaké novinky a zajímavosti, které se objevují na trhu erotických hraček. Dost často totiž procházím různé eshopy nebo zahraniční blogy, kde mě něco zaujme a třeba to zaujme i vás. Nebude se jednat tedy o recenzi, ale spíš o představení a možná taky o nápady, co si můžeme zařadit na wishlist. Dnes bych vám chtěla ukázat hračku, která mě zaujala především futuristickým vzhledem a přiznám se, že v první chvíli jsem vůbec netušila, kam se strká a jak se používá.

Eroscillator

Od doby, co jsem začala psát blog, jsem vyzkoušela už tolik erotických pomůcek, že jsem tak nějak přirozeně došla do fáze, že nechci už nic obyčejného. Dobře, klasické gumové dildo je fajn, ale musí mít prostě něco navíc, to samé i vibrační pomůcky. Eshop ekondomy.cz, kde jsem Eroscillator objevila, tvrdí tohle:
"Klinické výzkumy dokázaly, že je mnohem účinnější než běžné vibrátory a díky speciální technologii oscilací způsobuje ženám mnohem silnější a delší orgasmy. Poselstvím Eroscillatoru je vám to udělat jak nejlépe to jen jde!" Na základě téhle věty jsem začala pátrat dál, a čím víc jsem pátrala, tím víc jsem toužila, ale to je asi jasné, už třeba jen když vidíte tenhle obrázek.

Proč ano?
Eroscillator využívá axinálně oscilační motor, který umožňuje specifický dynamický pohyb, jenž není možné srovnávat s klasickými vibrátory. Jak už nám předvedl Womanizer, laikovi nicneříkající technologie dráždění jsou opravdu geniální, takže sbohem buďte vibrace a vítejte "axinálně dynamické oscilace". Moje představa je, že Eroscillator bude taková citlivá masážní hlavička, která vás bude jemně a důkladně opečovávat.
Co to tedy je?
Jak jsem pochopila, kouzlo téhle pomůcky spočívá především v tom, že cílí přímo na klitoris. Skládá se tedy ze základního těla, které připomíná elektrický zubní kartáček a protože nám chce dopřát co nejvíc, nabízí ještě řadu  nástavců. Ty mají sexy názvy, různé vlastnosti a možnosti využití.

Ultra Soft Finger Tip
G-Point
Golden Spoon
Seven Pearls of the Orient
French Legionnaire's Moustache

Rozhodně bych chtěla vyzkoušet ten poslední, protože laská klitoris jemnými štětinkami a to tu doopravdy ještě nebylo!

 
Eroscillator je kvalitně a bezpečně zpracovaný, není to nějaký odfláknutý levný výlisek. Na oficiálních stránkách uvádějí, že jeho používání doporučuje sexuální terapeutka Dr. Ruth (ale já si na jména moc nepotrpím). Každopádně po přečtení mnoha recenzí jsem došla k závěru, že jeho používání doporučuje každá žena, která ho zkusila, nejen Ruth. V recenzích padají slova jako neskutečně tichý, výkonný, pohodlný, nezapomenutelný a jedinečný. Takže, je to jasné, chci ho!


Nejvyšší možný luxus
Jak už to tak u erotických pomůcek bývá, nemusíte se spokojit s obyčejným Eroscillatorem, protože na trhu najdete jeho vylepšené verze. Takže já jsem úplně odpadla z modelu Gold, který je navíc v krásném zlatém pouzdru.  Vzhledem k tomu, že se u nás neprodává a samozřejmě vzhledem k ceně, která se pohybuje v přepočtu okolo osmi tisíc korun, se ho asi nedočkám, ale podělit se musím.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥