pátek 14. září 2018

Nuru masáž II.

Po vyhlášení soutěže jsem vám slíbila ještě jeden článek o tom, jak takovou Nuru masáž vlastně dělat a moje představa byla, že to popíšu v bodech. Ve chvíli, kdy jsem začala psát, jsem si uvědomila, že tohle prostě není ono a všech svých dvacet bodů jsem smazala s tím, že se na to vrhneme trochu jinak. Povím vám, jak to všechno bylo, když jsem jako úplně neznalá zkoušela Nuru masáž, jak jsem si u toho málem rozbila hlavu o topení a proč můj současný zážitek nemá s tím první neohrabaným už nic společného.

Svůj první Nuru gel jsem si pořídila před čtyřmi lety v rámci nějakého zpestření sexu a vztahu. Samozřejmě jsem si o tom něco načetla, protože improvizace by tady asi nebyla úplně na místě. Na základě doporučení jsem si pořídila gumové prostěradlo a těšila jsem se, jak partnera překvapím. Nutno podotknout, že gel, který jsem tehdy měla doma, byl v kanystru, takže už jen to vypadalo lehce vtipně, jelikož mě nenapadlo si ho připravit předem do misky. Takže představte si, že partnera položíte na postel, na které je černé latexové prostěradlo s tím, ať čeká a vy se objevíte s kanystrem a plechovou miskou. Atmosféra napínavá, ale erotika lehce zabitá. Největší zrada přišla ve chvíli, kdy jsem se vrhla na věc. Vzhledem k tomu, že jsem se doopravdy vrhla a až v tu chvíli jsem zjistila, jak hrozně kluzké to všechno je. Opravdu mi dělalo problém udržet se na kolenou a stále mi podklouzávalo tělo. Tato akce probíhala v domě bývalého rodičů v jeho pokojíku. Postel měl velkou tak, že jsme se v ní sotva vyspali a hlavně měl za hlavou topení, které tam teď prostě číhalo na to, až si o něj rozrazím hlavu. Nevím, jestli jsem gel tenkrát hodně naředila nebo jestli to bylo celkově složením, ale klouzal tak, že pozdější sex byl spíš boj o udržení se na rukách a neodjíždění někam vedle postele. Zážitek to rozhodně byl, ale mohla být o dost lepší, kdybych některé věci udělala jinak.

Když jsem teď zkoušela gely od Ngel, čekala jsem podobně šíleně kluzkou akci, ale byla jsem příjemně potěšená, že to nebyl takový extrém. Ona je pravda, že některé věci je lepší nepřehánět. Každopádně ze své vlastní zkušenosti nejen s Nuru masáží vám můžu doporučit připravit se předem, zvlášť pokud chcete masáž udělat jako dárek a překvapení. Z tohoto důvodu vám také doporučuji pořídit si na gel misku buď přímo z eshopu, která vypadá jako ze dřeva nebo nějakou podobnou. Ať nemusíte gel rozdělávat v misce, do které jste si ráno sypali lupínky. Gel si předem nahřejete na příjemnou teplotu, tím umocníte jeho vlastnosti a hlavně si jeho teplotu vyzkoušíte, ať partnera nespálíte. Postupně ho pak ředíte, dokud se vám nebude zdát konzistence ideální. S množstvím gelu nešetřete, protože až vám v půlce té krásné a erotické masáže dojde, nebude se hodit odcházet a celou tuhle akci dělat s dalším gelem znovu. Tohle se mi stalo teď a jít celá olepená s kluzkýma nohama po podlaze až do kuchyně, snažit se otevřít lahvičku, když vám dělá problém ji i udržet v ruce a nechávat partnera čekat, to je prostě zlé. Než se vůbec pustíte do masáže, mějte na posteli vinylové prostěradlo nebo nafoukněte matraci,  může se vám hodit i ručník. K prostěradlu bych řekla asi to, že pokud si vyberete černé, může to působit trošku jinak, než máte v plánu. Bílé vypadá luxusně a neevokuje BDSM. Masáž je mnohem lepší po společné sprše, kdy se tak úplně neosušíte a necháte si kůži trochu vlhkou. Samozřejmě se tím příjemně naladíte a současně pak gel lépe klouže a přilne k tělu. Celkově je fajn trošku umocnit atmosféru, takže třeba zapálit svíčky, pustit si nějakou hudbu a zklidnit se.


Pokud nepodceníte přípravu, už to pravděpodobně nezkazíte, takže žádné obavy. Asi nemusím připomínat, že před masáží jste oba nazí, případně si pro lepší pocit můžete nechat třeba hladká tanga. Partnera si uložíte na matraci, kleknete si k němu a gel naberete rukama z připravené misky. Nanesete ho nejprve na své tělo a potom na tělo partnera. Už tenhle samotný první krok je hodně příjemný a zvlášť pokud nemáte s Nuru žádné zkušenosti, překvapí vás, jak vzrušující to je. Nemusíte se rovnou vrhat na masáž celým tělem, vaší fantazii se meze nekladou a než se do toho oba dostanete, můžete masírovat klasicky dlaněmi, později k masáži můžete využít jakoukoli část vašeho těla, případně i celé tělo najednou. Jak se masáž vyvine, je samozřejmě naprosto individuální, ale řekla bych, že u ní neusnete a plynule se tak přehoupne k sexu. Masírování celým tělem je skvělá předehra, kterou můžete spojit s uspokojováním rukou, orálním sexem nebo s masáží prostaty. Nuru gel je mimo jiné asi nejlepší lubrikační gel, který jsem zatím vyzkoušela a protože je na vodní bázi, neohrozí ani kondomy a silikonové hračky.
Nuruguru.cz
SOUTĚŽ O GELY TRVÁ JEŠTĚ TÝDEN! 
https://vanilopka.blogspot.com/2018/08/velka-recenze-nuru-gelu-soutez.html 





2 komentáře:

  1. Keby sa nadomnou objabila partnerka s kanistrom asi by som hľadal pohľadom zápalky a očakával, že prišli posledné chvíle môjho života :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den
    dostal jsem od kamosu poukaz sem http://www.erotic-massage-in-prague.cz/
    ale docela se stydim...i proto ze jsem jeste panic
    takze vubec nevim co a jak :D
    matenejake rady jak z toho nebyt nervozni a co mam FAKT cekat?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥