středa 26. září 2018

Pokračování školní povídky

Přibližně dvacet minut po naší domluvené schůzce jsme už mizeli za městem. Cítila jsem se jako při únosu a vlastně to tak i mohlo působit. I když jsem věděla, že je pozdě v noci a že by nás nikdo neměl hledat, pořád tam někde byla chvějící se myšlenka na to, že nás někdo uvidí. Tadeáš seděl na zadní sedačce auta a jeho obličej byl ozářený displejem telefonu, celou dobu nemluvil a upřeně do něj zíral.

Neměla jsem čas ani energii na to hledat nějakou romantickou vyhlídku a tak jsem zaparkovala na příjezdové cestě k lesu. "Co se ti honí hlavou?" zeptala jsem se, když jsem se k němu konečně otočila a odchytla jsem jeho pohled. Tadeáš pokrčil rameny a podíval se neklidně z okýnka do tmy. "Mám strach, aby nebyl průšvih," zamumlal. Nedivila jsem se. Po poměrně nepříjemné události s jeho otcem, která nás oba uvedla do rozpaků a Tadeáše do kolotoče lží, jsme si už nemohli dovolit ani jeden krok vedle. "Tady nás nikdo nemůže rušit, tohle je naše bezpečné místo," ukázala jsem kolem sebe. Byla to trošku ironie. Od kdy je naše rodinné auto bezpečným místem pro sex s nezletilým?
Sedla jsem si vedle něj na zadní sedačku a chytila ho za ruku, jeho nejistota mě vzrušovala a zároveň jsem cítila potřebu ho uklidnit. "Pojď sem, moc místa tady není, ale v leže se sem vejdeme," přitáhla jsem ho k sobě. Přes hlavu jsem mu přetáhla tričko, pak jsem začala svlékat sebe a on si sundal kalhoty. Snažila jsem se v té tmě aspoň rozeznávat obrysy jeho těla, abych nasytila svojí nedočkavost, ale neviděla jsem toho příliš. O to příjemnější mi byly jeho doteky. Ruce mu přejížděly po mém těle, a když se posouval vedle mě, cítila jsem jeho erekci na svém stehně. "Štve mě, že si táta myslí, že vás otravuju, není to pravda, že ne?" Dlaň jsem mu přitiskla na ústa dřív, než se stihl víc vyptávat a druhou rukou jsem pomalu sjela přes jeho vystouplé kyčle až na začátek lehoučkého ochlupení. Cítila jsem, jak pootevřel rty a pod mojí dlaní zalapal po dechu. "Táta nic neví," zašeptala jsem a jemně sjela rukou na jeho varlata, která se pod tím chladným dotekem přitáhla k tělu. Blížilo se naše poprvé, náš skutečný opravdový sex, sex se vším všudy, s tím, že roztáhnu stehna a nechám ho, aby konečně poznal opravdovou ženu.


Začali jsme se líbat. Naše polibky byly nedočkavé a chutnaly úplně jinak než ty, které jsme si vyměňovaly doposud. Konečně jsme na sebe měly opravdu čas a prostor. Nebyly to ty zamčené rychlé minuty tajně před vyučováním ani nenápadně ukradený prostor ve skladě úklidových prostředků. Tadeáš se pomalu uklidnil a zkoumavě mi přejížděl svým jazykem rty. "Chutnáš mi jako med," odpojila jsem svá ústa od jeho a přejela na krk a na hrudník. Jazykem jsem putovala po jeho klučičím těle a opravdu mi tak chutnal. Všechna mužská těla byla v porovnáním s tím jeho už hořká, zahořklá. Přehoupla jsem se nad něj, a když jsem se skláněla, abych ho vzala do pusy, zachvěl se sotva ho na těle zalechtaly mé vlasy. Postupovala jsem pomalu, lehce, protože jsem cítila, že se sotva drží. Ani mě dřív nenapadlo, jestli měl už vůbec přede mnou nějakou holku. Tak nějak automaticky jsem předpokládala, že už s nějakou spal, ale čím víc jsem sledovala jeho reakce, tím víc jsem váhala. Pomalu jsem mu laskala žalud špičkou jazyka a masírovala ho rty. Natáhla jsem přitom ruku tak, aby mi ji mohl stisknout a on se ihned propletl prsty. Bylo to najednou doopravdy intimní. Byl nádherný, jeho penis byl nádherný, hladký a rovný a já si představovala, jak ho budu mít za chvilku uvnitř sebe. "Líbí se ti to takhle?" zeptala jsem se, spíš pro to, abych ho poškádlila a užila si moment, kdy je vzrušený tak, že nemůže promluvit. Povolila jsem mu, aby projel mojí pusou až po kořen a když to udělal, celý se napnul. V tom stísněném prostoru auta nebylo moc možností a tak jsem si jednou rukou sundala kalhoty ke kotníků a podala mu je. Vzal je do ruky a přitiskl si je k obličeji.


Přesunula jsem se nad něj tak, abych stehny sevřela jeho útlé boky a začala jsem ho líbat. Dělilo nás od sebe pár centimetrů a cítila jsem, že pokud se už jen kousíček pohnu, nasednu na jeho chloubu. "Tadeáši, chci se se s tebou milovat," zašeptala jsem, naavedla ho na ten správný směr a pomalu jsem si začala sedat. Projížděl mnou a celý se třásl. Byla jsem uvnitř tak horká a roztoužená, že jsem ho snad musela spálit. I mé pomalé pohyby doprovázel mlaskavý zvuk, který mu jasně ukazoval, jak moc jsem po něm toužila. Pak mi jeho dlaně dopadly plácnutím na zadek a jeho tělo se vzepřelo proti mému, prudce se do mně opřel a z jeho úst se ozvalo hluboké vydechnutí. Bylo to na můj vkus velmi, velmi krátké a byla jsem ráda, že je tma. Nerada bych se dívala do jeho očí, abych rozpoznala jeho emoce a on ty mé. "Jsi úžasný," nechala jsem ho v sobě pomalu ochabovat a přitiskla tvář k jeho krku, abych cítila jeho tep. Oddechoval tak, že se na okýnkách srážela pára a já si představila, jak v tom autě pojedeme druhý den na nákup.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥