čtvrtek 29. srpna 2013

Rada dne :)

Až si to budete zase někdy dělat sprchou, sedněte si do tureckého sedu. Nevím proč mě napadlo sednout si jako při meditaci, namířit si proud vody na klitoris a pořádně se tomu oddat. Ale ten orgasmus, který jsem měla jenom potvrdil že to byl jeden z velmi dobrých nápadů! Miluju to, když se mi TO povede tak, že zůstanu ještě chvíli sedět se zavřenýma očima a nemůžu se zvednout...
Na tantrický sex a podobné"hlouposti" sice nejsem, ale o tenhle dnešní poznatek se s vámi musím podělit!



6 komentářů:

  1. já vždycky odšroubuju tu hlavici... když použiješ jenom hadici,tak je větší tlak vody,protože jde přímo a nikde se "nehromadí"

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem to zkoušela, ale bohužel naše sprcha pak nemá žádný tlak a nic moc teda:)

    OdpovědětVymazat
  3. :) našla jsem náhodou tvůj blog :) a obdivuju :) skvělej nápad a dokonalej blog :) .. mimochodem chci se zeptat na kokosovej olej :D ..kde si ho koupila a kolik te prosim stál ? .. jinak fandím a doufám že budeš s blogem pokračovat :)
    kdyžtak mě najdeš na votočvohoz pod nickem Lucik96 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, k tomu oleji já ho koupila v nějakém tom bio obchodě, přesně bohužel nevím. Ale většinou ho i v takových obchodech s jídlem najdeš. Viděla jsem ho ale i v Dm, a nejjednodušší bude si ho objednat na netu. A menší sklenička stojí kolem stovky, je to podle značky. Šťastné hledání :)

      Vymazat
  4. Ahoj, já tvůj blog žeru :D jinak to nejde napsat :) Chtěla bych se zeptat jestli bude zase nějaká qiveaway :) Těším se na další článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Další giveaway je v plánu, ale bohužel zatím se nedaří realizovat. Ale doufám že už brzo:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥