pátek 18. září 2015

Womanizer recenze


Když jsem poprvé slyšela o nové hračce s názvem Womanizer, první co se mi v hlavě vybavilo byla laciná písnička o děvkaři od Britney Spears. S melodií v hlavě jsem začala přemýšlet nad tím, jak taková nevibrující hračka, která se ani nedotýká klitorisu, může fungovat. O pár dní později jsem se k té myšlence vrátila. O pár měsíců později jsem svůj Womanizer vyndala z krabice, zapnula a nedůvěřivě přiložila ke klitorisu. O pár minut později jsem za sebou měla čtyři neskutečné orgasmy a nemohla jsem si ani dojít pro skleničku s pitím. Za mě je tahle hračka opravdová bomba! (Která vám vybuchne na tom správném místě).



Womanizer je revolucí a naprostou novinkou v erotických hračkách pro ženy. Nic podobného jsem ještě neviděla a to jsem se domnívala, že už mě nemůže na pomůckách vůbec nic překvapit. Stalo se! Funguje bez vibrací a bez přímé stimulace a jediné, co se bude starat o vaše blaho, je vzduch. Womanizer slibuje orgasmus do dvou minut, intenzivní, mnohonásobné orgasmy a vyvrcholení i v případě, že jste ho doposud nezažila. Po přiložení silikonového nástavce zlehka nasaje váš klitoris a pomocí různých tlakových vln ho stimuluje naprosto jinak, než jsme byly zvyklé.



Womanizer se dodává spolu s nabíječkou (je možné nabíjet i přes USB) a náhradním silikonovým nástavcem v praktickém růžovém obalu. Já mám obaly, pouzdra a různé sáčky na pomůcky moc ráda, protože je tak můžu diskrétně a v bezpečí skladovat, pouzdro na Womanizer je pevné, velké a odolné, takže ideální i na cesty. V okamžiku, kdy jsem hračku vybalila, mě překvapila velikost. Je docela velký, tedy na to, že se má věnovat čistě jen klitorisu jsem čekala něco o dost menšího. Provedení působí luxusním dojmem, ať už je to barevná kombinace nebo třpytivý kamínek na ovládání. Kdo má slabost pro krásné věci, určitě ocení výběr z různých barevných, kamínkových a třpytivých kousků. Já vybrala černou klasiku v kombinaci s divočinou geparda.  Ovládání je naprosto jednoduché a po zapnutí silikonový nástavec začne červeně svítit a Womanizer začne hučet, jak nasává vzduch. Tohle hučení mě překvapilo, je totiž na můj vkus docela silné, ale po přiložení ke kůži se výrazně sníží. Myslela jsem, že sání ucítím, když ho přiložím k ruce, ale nic se nestalo. Začínala jsem být lehce skeptická, protože miluji silné vibrace a tohle zatím moc silně nevypadalo.



Spletla jsem se a o jeho síle jsem se přesvědčila hned, jak jsem ho přiložila ke klitorisu. Je to opravdu neskutečné! Vážně nepřeháním, když řeknu, že tohle jsem ještě nezažila při žádné stimulaci, ať už jakoukoli pomůckou, rukou nebo jazykem. Je to bezkonkurenční! Každá z nás zná nějakou rádoby převratnou novinku, kterou reklamy vyzdvihují do nebes, ale nakonec je to něco úplně obyčejného, tady tomu tak není a já s reklamou (snad poprvé) souhlasím! S doprovodem toho nejméně intenzivního programu jsem do minuty měla dlouhý orgasmus. A pak další. Vyvrcholení s Womanizerem je táhlé, takové to, že cítíte snad každým kouskem těla, že to přijde a tělem vám proudí vlny horka a mravenčení. Masturbace je v tomhle případě z mého pohledu trošku zvláštní, přece jen jsem zvyklá na to stimulovat celou oblast, hračkou různě pohybovat a jen přiložit a nechat ruku na jednom místě je zkrátka něco nového. Dosáhnout orgasmu za pomocí Womanizeru je snadné a přímočaré až vás to překvapí. Zkrátka přiložíte a okamžitě jste na vrcholu a to nepřeháním! Trošku jsem se obávala toho, zda na mě bude vůbec fungovat, když jsem zvyklá na opravdu výrazné dráždění pomocí vibrací, ale zjistila jsem, že tahle "vzduchová" stimulace je o dost silnější a příjemnější. (Vlastně nevím, jestli mi teď bude "obyčejný" orgasmus stačit ☺) Celkem pět stupňů sání uspokojí úplně každý klitoris a když mě dokáže přivést k orgasmu ten první stupeň a naopak poslední už je na mě až příliš, nemusíte se bát. Po čtvrtém orgasmu během pěti minut jsem měla klitoris tak příjemně citlivý, že mi dělalo problém udržet Womanizer na svém místě. Výhodou stimulace vzduchem je i to, že po takových divokých orgasmech není klitoris přecitlivělý a podrážděný, jako tomu je, když používáte "tvrdé" pomůcky.



Jsem neskutečně spokojená a za Womanizer bych vážně vyměnila všechny hračky, které mám. Takže i proto jsem už o něco více ztotožněná z jeho podle mě dost vysokou cenou. Ne, není to málo, ale je to za takový styl vzrušení, že se opravdu vyplatí. Vůbec mi v tomhle případě nevadí, že není voděodolný (protože myslím, že by reálně hrozilo že bych se utopila v tom ohromujícím orgasmu ☺). Pokud bych měla něco vytknout tak je to určitě hučení, které vydává, se slabším by to byla naprostá dokonalost. Touhle recenzí to určitě nekončí! Sama jsem zvědavá na další a další akce s Womanizerem, zkusím ho určitě použít také na bradavky, při sexu, nebo v kombinaci s jinou pomůckou (třeba nějaké dildo nebo anální kolík?). Zatím jsem si s ním užila během dvou dnů minimálně deset orgasmů a pomalu zjišťuji, jak si užívat pomocí různé intenzity "sání".
Napište mi vaše zkušenosti pokud nějaké máte, názory, ale i otázky, protože kolem téhle hračky jich je tolik, že jste třeba ještě odpověď nenašli. Budu se těšit.
Womanizer najdete na eshopu e-kondomy.cz, kterému tímto děkuji za možnost recenze a také za slevový poukaz na veškeré zboží pro čtenáře blogu. 



Pro uplatnění použijte kód vanilopka. 

40 komentářů:

  1. Už vím, co si přát k Vánocům od přítele :)) díky moc za recenzi!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá opravdu dobře a podle popisu i takový je, ale ta cena :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ou, 6 000 je trochu dost na hračku:) Ale třeba si někdy udělám radost.

    OdpovědětVymazat
  4. No za ty peníze si o tom nechám leda zdát ale určitě by za vyzkoušení stálo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám pocit, že vše popisované umím udělat své partnerce ústy. Ale proti gustu žádný ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic proti, ale o tom dost pochybuju :)

      Vymazat
    2. Ziggy, nechci snižovat Tvé kvality, ale buď si jistý, že neumíš ;-)
      Mám s Womanizerem osobní zkušenost a taky jsem si to samé říkala, protože pusou mě manžel dokázal přivést do cíle vždy a zcela spolehlivě, ale s Womanizerem je to úplně jiný level, tohle pusou prostě nedokážeš, tomu věř ;-)
      Dlouho jsme přemýšleli o nákupu a teď si skoro nadáváme, že jsme tak dlouho čekali :-) Pro vzájemné milostné hrátky je to bezva okořenění.

      Vymazat
    3. Ach jo ... Stroje nás už asi úplně nahradí ....

      Vymazat
    4. Ziggy, ale prdlajs ;-) Aspoň v mém případě se netřeba obávat :-) Wom. je super, ale chlapa nenahradí - jak jsem psala v předešlém příspěvku, tak to máme v sexu jako pěkné okořenění, ale po chlapovi by se mi stýskalo ;-)

      Vymazat
    5. Jasně, že nenahradí, neopraví nic v domácnosti, o autu nemluvě. Dříví taky nenaštípe. Ziggy, jsme zachráněni.

      Vymazat
  7. Už jsem o něm dlouho snila, ale ani jsem se neodvážila pomyslet na to, že bych si ho opravdu koupila. Inu, dnes jsem si ho objednala z německýho Amazonu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co, už dorazil? ;-) Já jsem ta anonymní, co si u řádky víš dopisovala se Ziggym, tak jsem zvědavá, co na něj řekneš :-) Jitka

      Vymazat
    2. Je někde na cestě z překladiště na moji poštu :D Teším se víc než na Ježíška :)) Tereza

      Vymazat
    3. Jsem zvědavá na tvé dojmy!!

      Vymazat
    4. Asi mám atypický klitoris, protože nic. Zkusila jsem ho dvakrát - poprvé jsem se musela docela vnitřně snažit, abych se udělala, a orgasmus byl slabý, ba nijaký. Podruhý jsem to vzdala, pořád to bylo tak nějak na kraji a nic. Přitom jsem vzrusiva a mivam orgasmus jen klitoridalne. Snad to někdo bude chtít koupit k Vánocům :( Tereza

      Vymazat
    5. Zkusila jsem to nad, pod, na, nic. Přitom saje spolehlivě, podtlak tam je.
      Děkuju, cenu si představuju tak 3000, můj mail je allegrissima@email.cz :) A jsem čistotná :D

      Vymazat
    6. Tak to je škoda, nicméně moc díky za dojmy! Zkusila bych ještě nesměřovat přímo na klitoris ale nad nebo pod. Klidně tady uveď mail aby tě mohly kontaktovat čtenářky pokud budou mít zájem o zakoupení od tebe. (Myslím že u Womanizeru to určitě vůbec nevadí - nástavec se dá klidně úplně vyměnit).

      Vymazat
    7. Super, tak aspoň snad přinese radost jinde (Poznámka "Jsem čistotná :D" pobavila!)

      Vymazat
    8. Tery, zkus mu dát ještě šanci a nesoustředit se úplně na ten orgasmus. Já to poprvé taky neměla úplně wow, ale postupem času jsme s manželem vychytali, kam ho přesně přiložit a jakou intenzitu (nejmíň je pro mě málo a nejvíc je zas tak moc, že to až bolí), že teď už přesně poznám, jestli je přicucnutý dobře nebo ne a funguje to jak hodinky vč. mokrého orgasmu doslova "na přání" :-) Fakt bych mu dala ještě šanci a pár pokusů. Samzřejmě můžeš být ta jedna ze sta, na kterou to prostě nezabírá, ale neházela bych hned flintu do žita ;-) Jitka

      Vymazat
    9. Amazon ,,super,, výrobky jdou až 4x mezi lidi, tak šance, že už někdo měl Tvoji intimní pomůcku, i když se nikam nezavádí je celkem nechutné:(.Ta investice peněz za originál vždy stojí za to než návštěvy u lékaře!!!!

      Vymazat
  8. :-) Tak to věřím, že se těšíš. Já jsem se zprvu těšila a pak jsem se před prvním okusem trochu i bála :-) Ale dobře to dopadlo a Wom. se stal právoplatným členem naší rodiny, tedy spíš ložnice ;-) Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem si ho koupila po přečtení diskuzí...jako cena se mi docela příčila,ale po prvním použití....neskutečné...takové orgasmy...kdo nezažije nepochopí...není to náhrada za manžela,ale krásně to připraví na další hrátky.....no a když manžel není doma,nebo má fotbal.....:-) je to nejúžesnější pomůcka,co jsem kdy zažila... :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Nemáte někdo zkušenost s UK ne DE Amazonem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ho přes německý amazon a do necelých 2 týdnů jsem ho mela. Každopádně ho chci zkusit prodat, po dvou vyzkoušeních, viz výše. Sice to není úplně chutný, prodávat pomůcky, ale tady je náhradní "naustek" a nic jinyho s tělem do styku nepřišlo. Tereza

      Vymazat
    2. Amazon ,,super,, výrobky jdou až 4x mezi lidi, tak šance, že už někdo měl Tvoji intimní pomůcku, i když se nikam nezavádí je celkem nechutné:(.Ta investice peněz za originál vždy stojí za to než návštěvy u lékaře!!!!

      Vymazat
  11. Teda,tak teď jsem si koupila tu novinku od womanizru,je teda dražší 7tisic ale vubec neni slyset,ma vic funkci a hezci design,vzdy jsem mela orgasmus pritelem na konicka a pak kdyz mi tam prilozil vybrator,sama sem si to neudelala ani rukou...tohle bylo uzasny,prodavacce jsem nevěřila ale je to bozsky!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Vanilopko, pokud by sis měla vybrat-womanizer, nebo we vibe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je každý úplně jiný, ale kdybych si měla vybrat jen jeden vyberu určitě Womanizer (dokonce bych ho nejspíš vybrala v každém "duelu" - je fakt super!!)

      Vymazat
  13. Zdravím, jelikož jsem womanizer dostala od přítele jako dárek, musím se k tomu vyjádřit, protoze tuto hračku bych doporucila každé ženě. Nejdříve jsem si myslela že něco takového nemůže fungovat,když jsem si přečetla spoustu kladných recenzi začala jsem o tomto produktu uvažovat. Den pote už jsem mela jsem womanizer doma. Hned jsem ho musela vyzkoušet. Nejdříve jsem skoro nic necítila a bala jsem se,ze to byly vyhozene peníze. Jenže chvili jsem přišla na to,jak womanizer spravne používat. Po pár minutach me čekal nezapomenutelný a dlouhý orgasmus. A za minutu další. Vzdy jsem mela problém se při sexu uspokojit a uspokojila jsem se pouze klitoriarne.Ted jsem naprosto spokojena a i když je womanizer drahý rozhodne za tu cenu stoji a už bych ho nikdy nevyměnila. Velké plus davam i za krásný obal který k womanizer dostanete,můžete ho nosit všude sebou a nikdo nic nepozná. Takže pokud váháte jako ještě před pár dny ja,neváhejte protoze to vázne stoji za to :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, prodávám za 3900 kč, úplně nový, nerozbalený. Mohu poskytnout i svůj profil na Vinted, kvůli hodnocení. Pokud by měl někdo zájem, dejte vědět na mail merykay@email.cz.

    OdpovědětVymazat
  15. Ajaj, už se začínají prodávat padělky...jen nenápadně pozměnili název z Womanizer na Womenizer :D a druhá strana má fungovat jako vibrátor?! http://www.zbozomat.cz/womenizer-eroticka-nasavaci-hracka-2?utm_source=rival&utm_medium=cpc&utm_campaign=womenizer-eroticka-nasavaci-hracka-2&utm_term=24438485232287851

    OdpovědětVymazat
  16. No tak to je něco teda, prý Womenizer.:D(a dost mě zaujala ta rada pro maminky, že jim Womenizer zvětší bradavky.)Na druhou stranu jsem si říkala, že brzy bude víc takových hraček, protože to je vážně nesrovnatelné oproti vibrujícím hračkám (pokud budou opravdu tak dobré jako Womanizer)

    OdpovědětVymazat
  17. Prodávám Womanizer, nový, se vším, co k němu patří včetně nového (nepoužitého) nástavce. Byl to dárek, který nevyužiji, takže pokud chcete víc informací, kontaktujte mě lenkawom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, zkoušeli jste ho někdo použít při souloži? Není moc velký? Mám problém s dosažením vaginálního orgasmu, tak jsem přemýšlela o stimulaci při souloži tímto.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Vanilopko slyšela jsi nebo jsi měla možnost někdy odzkoušet erotické pomůcky značky Loveo? Je to prý česká značka, jejich pomůcky vypadají kvalitně a navíc jsou za rozumnou cenu. Začali vyrábět i pomůcku podobnou Womanizeru za velmi rozumnou cenu. Jmenuje se Loveo Insania a prodávají ji za 1490 Kč. Zajímal by mě tvůj názor na ní nebo zkušenosti někoho z tvých čtenářů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zatím jsem od nich nic nezkoušela, ale četla jsem a nejsi první, kdo se mě na tuto značku ptá. Určitě na to mrknu a zkusím se s nimi třeba spojit. Loveo Insania jsem neznala, koukám na to a opravdu by mohl fungovat dost podobně a za tu cenu by to bylo super. Díky!

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥