středa 23. září 2015

Soutěž o hromadu kondomů!

Opět mám pro vás možnost, jak si zpříjemnit dny a tentokrát budou výhry zároveň i dost praktické!
Díky spolupráci s 1. eshopem s kondomy v ČR můžete vyhrát tři balíčky, do kterých se vešlo celkem skoro 150 kondomů různých chutí, barev, značek, materiálů a tvarů, takže se máte na co těšit!


Co můžete vyhrát?

A) Luxusní Pasante a Vitalis balíček 46 kondomů
B) Feel Intimate balíček značek Durex, Pasante a Vitalis 54 kondomů 
C) Durex Ultra Thin Feel Balíček 40 kondomů Durex, 2 lubrikační gely a super tenký Sagami original 


Jak se zúčasnit?

1. napsat do komentářů pod článek
Jaký balíček vás nejvíc zaujal a proč ho máte mít právě vy!

2. být pravidelným čtenářem blogu (přijdete se vpravo na stránce)
3. šanci na výhru zvýší To se mi líbí na Fb stránky e-kondomy
4. nezapomeňte do komentářů uvést váš email, ať vás mohu kontaktovat!

LOSOVÁNÍ proběhne 10.10. 2015

Budu se těšit!!!

(Máte nějaké připomínky, dotazy, chválu nebo kritiku k eshopu? Našli jste něco, co vás opravdu zaujalo nebo něco chybí? O co chcete soutěžit příště? - vše co vás napadne připište ke komentáři!)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
soutěž je již UKONČENA!!!

Na balíčky kondomů se může těšit:
kristyna.pukova@seznam.cz
luisakralickova03@gmail.com
turin.jk@gmail.com

Holky, moc vám gratuluji a doufám, že si výhry užijete! Všem ostatním děkuji za účast, budu se těšit na další soutěž!
V.

41 komentářů:

  1. Nejvíce mě zaujal balíček Durex Ultra Thin Feel.
    A měla bych ho vyhrát protože klasické kondomy mi vadí (a fakt nesnáším sex s kondomem) a ráda bych vyzkoušela jiné, tenší. Protože co si budeme povídat, občas se hodí mít u sebe nějaký ten kondom "kdyby náhodou" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    mě zaujal Durex Feel Intimate balíček,protože v sobě má jak tenké kondomy (které chci zkusit),tak klasické - co kdyby ty tenké byly k ničemu,že... :) Ty pro citlivost by byly jako bonus,zpestření.

    K eshopu: celkem přehledný,to je bez problému,ale vadí mi to,že je levý sloupec napsán moc malým písmem - působí to divně.

    O co chci soutěžit příště? O Womanizer! :) :)

    Mail: jaruha1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych nejvíc brala asi balíček B. Ale konec konců, kterýkoliv se hodí... Myslím, že jsem ze stránky e-kondomy už také objednávala ( většinou tedy kupuji na kondomshopu). Rozhodla jsem se z různých důvodu přestat brát prášky, ale dítě ještě nechci. Občas používám čípky, ale na takové to rychlovky doma na gauči spíš používáme kondomy.. Nikde nic neteče a mám jistotu. Navíc jsou některé kondomy opravdu zpestřením. Osobně preferuji vroubkované a tečkované. Mám doma dokonce i pár svítících, ale ty jsou opravdu spíš pro zábavu, protože jsou dost tvrdé... A vůbec nedoporučuji DELAY, nevím už firmu, ale jsou v čistě zlatém obalu, po tom co jsme ho nasadili, tak měl tak měl tak silné účinky, že drahé polovičce zvadnul, jak lilium a bylo po sexu :D. Mutual ( nebo, jak se to píše) od Durex, jsou už celkem v pohodě.

    Majlika3
    bybyma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc mě zaujalo béčko, a měla bych ho mít proto, že nám poslední várka kondomů dochází a jsme chudí :D
    Upřímná odpověď taky odpověď :D

    luisakralickova03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mě nejvíc zaujal a) Luxusní Pasante a Vitalis balíček, a to protože je v něm největší výběr. Nemám totiž žádnou zkušenost s kondomy s příchutí, tak bych je chtěla vyzkoušet :) A taky by se obča hodily ty pro oddálení vyvrcholení :D

    mruvcinska.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc me zaujal balíček A. A proč? Protože kondomů není nikdy dost :D. Mám hodně velkou spotřebu a neustále nějaké kupovat se dost prodraží. Však to určitě znáš. Taky je v něm super výběr :)

    cherry.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    nejvíc mě zaujal balíček Feel Intimate balíček značek Durex, Pasante a Vitalis a to proto, že jsme s přítelem značku Pasante a Vitalis nikdy nevyzkoušeli.
    Nemůžu brát antikoncepci ze zdravotních důvodů, a tak by nebylo od věci zpříjemnit si už tak příjemné něčím novým, co jsme ještě nevyzkoušeli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A e-mailová adresa: misaprvni@seznam.cz

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Tahle soutěž je opravdu unikátní! Stejně jako tvůj blog, ale nebudu to tu okecávat, nejvíce mě zaujal balíček B a to z toho důvodu, že jsme si tento balíček s přítelem pořídili a nemůžeme si ho vynachválit, líbí se nám ze dvou důvodů:
    a)- balíček je opravdu výhodný, navíc se jedná o kvalitní značku durex
    b)- vyhovují nám všechny typy kondomů, takže je to jen a jen na chuti, i když jsem ze začátku ultra tenkým kondomům nevěřila, jelikož nemůžu používat HA, jsou kondomy prozatím jediné řešení, takže jsem byla opravdu v šoku z jejich 'tenkosti', ale ukázalo se že jsou opravdu spolehlivé (tedy doufám :-D)
    Přeji hodně štěstí ostatním soutěžícím :)

    lukasova.re@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tento e-shop je super :) vždy tam najdu něco nového a již mám objednaných pár dárků z něj:) Jinak bych si vybrala balíček a) :) A proč protože přítel bude mít teď 20. narozeniny a byl by to super dárek :) Rád zkouší něco nového a já s ním :) Navíc je možné zkusit hned několik druhů kondomů :)
    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  13. gfc: Eva H., fb: Evča Há, eva.hrabalova@atlas.cz, zaujal mě balíček C)

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíce mě zaujal balíček C) a měla bych ho mít právě já, protože si s přítelem rádi dopřáváme častý, ale zároveň bezpečný sex, jak klasiku tak i anál, při kterém se chci cítit bezpečně i z důvodu hygieny. Vyzkoušeli jsme kondomy s různými příchutěmi, hřejivé i chladivé, ale ultra tenké extra lubrikované jsme ještě neměli :)
    email: moncik95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, nejvíce mě zaujal balíček C), chtěla bych ho partnerovi dát za to, že koupil novou postel a chci, abychom si ji užili naplno :-) jelikož mu vyhovují tenoučké kondomy, tak si myslím, že by měl veeelikou radost :-) :-)
    turin.jk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, všechny balíčky jsou super, ale mě nejvíc zaujal balíček A, protože je tam spousta možností a hlavně asi nejvíc ten na oddálení vyvrcholení, co si budem. :D S přítelem používáme kondomy, protože zdravotní potíže mi antikoncepci nedovolí. Vyzkoušeli jsme už různé s příchutěmi a podobně, ale s vroubky a výstupky zatím ne. Každopádně by to třeba byla i fajn zkušenost. K tomu má přítel za chvíli narozeniny, takže myslím, že by se to hodilo i jako skvělý dárek. :) Email: kristyna.pukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mě nejvíce zaujal balíček A- je nejvíce různorodý a já ráda experimentuji, takže pro mě jako stvořený :) Hlavně kondomy s příchutí manga a pak ty ve tvaru srdíčka bych chtěla vyzkoušet.

    Martagiglless@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Balíček C :)
    Akademický rok začíná, bude legranda :P a kvalitních kondomů není nikdy dost...
    cerna.pat14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Balíček C hlavně kvůli Sagami :)

    terry93@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Všechny balíčky jsou super, ale nejvíce mě zaujal balíček C. Chtěla bych udělat příteli radost a kondomy se vždycky hodí, že jo, takže by balíček určitě přišel vhod :) A navíc jsem hodně zvědavá na Sagami. :)
    jana-peliskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Kristýna Čiháková. Zaujal mě balíček B :) kvůli tomu, že durex kondomy mám nejraděi a Pasante bych chtěla vyzkoušet a také mě lákají ty kondomy ve tvaru srdíček :D ty bych chtěla zkusit :) e-mail: kikisek1@email.cz

    Týnka z blogu Live and Love

    OdpovědětVymazat
  23. Nejvíce mě zaujal balíček C. Jelikož neberu antikoncepci, tak jsou kondomy pro mě a přítele jediná ochrana. :) e-mail: nenormalkaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Nejvíc mě zaujal balíček A - Luxusní Pasante a Vitalis .. Zbožňuju kondomy s příchutí - mimo jiné nádherně voní a při sexu je to s kondomy s příchutí větší zábava ;) A kondomů není nikdy dost, no ne? :D

    e-mail: dellfinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, nejvíc mě určitě zaujal balíček, protože jsem ani jednu z těchto značku kondomů nikdy nevyzkoušela, nemám ted moc peněz, a tak se strachem spoléháme na maxipack kondomů z Lidlu:D

    tribitka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduju už dlooouho :)
    Nejvíc mě zaujal první balíček, protože je tam největší výběr druhů..nechtěla bych ho pro sebe, ale pro ségru, protože přestala brát antikoncepci a je to pro ní jediná vhodná ochrana..no a co si budeme povídat, ješte se necítim na to, být teta :D
    Jinak příští soutěž by mohla být třeba o to skleněný dildo nebo nějaký obleček :-P
    Emilkasm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Najviac ma zaujal balíček A.)
    Už len z toho dôvodu že s priateľom máme dosť pestrý sexuálny život, ale kvôli tomu že obaja ešte študujeme tak momentálne nechceme bábätko a ja zo zdravotných dôvodov nemôžem brať antikoncepciu. Niekoľko kondómov naviac sa nám vždy zíde vhod či už na rýchlovky alebo na dlhé milovania. Radi skúšame nové veci a niekedy sa nechávame inšpirovať práve tvojim blogom (alebo tvojim zoznanom). :-)

    P.S.: Milujem Tvoj blog! Vždy sa teším keď si prečítam niečo nové, o nejakých nových pomôckach alebo druhoch sexu. Prosím, neprestávaj s tým :)

    mail: SonnyHHH@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Nejvíc zaujal balík B, chce se zkusit i další značky :-)
    Běžně používám Durexy.
    asmerr @seznam.cz (je potřeba vymazat mezeru mezí zavinačem a písmenem "r")

    OdpovědětVymazat
  31. 1. C) Durex Ultra Thin Feel Balíček 40 kondomů Durex, 2 lubrikační gely a super tenký Sagami original
    2. Ilona Loučková
    3. FB: Ilona Loučková
    4. Ilona-Louckova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. ahoj,
    nejvíc mě zaujal balíček B
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz
    hezký den
    Lorein

    OdpovědětVymazat
  33. áááá, kondomy s příchutí manga? Jako vážně? :) Už párkrát jsme s přítelem probírali, že některé kondomy provoní celou místnost :D Někdo pálí svíčky, my máme rádi kondomy s příchutí, co udělají podobnou službu. (co se vůně týče :D) Jsme spolu pět let a antikoncepci brát nemůžu, dokonce by nám to finančně ulehčilo, chudí studenti :) (mimochodem by bylo vážně zajímavý vypočítat, kolik jsme za těch pět let dali peněz do kondomů..)
    Jsem čtenářem
    Na FB jsem
    a e-mail: mishule77@seznam.cz
    Tak zatím, Míša :)

    OdpovědětVymazat
  34. Lajkuju web e-shopu, i tvůj...
    Co se týče mé motivace...bude to znít asi divně, ale jsem taková lidská verze Fluttershy z My little pony.Jsem tichá a stydlivá...a tak, ačkoliv googlím lecos, osobně jsem nikdy nezavítala do sexshopu, a představa shánění sexuálně laděných pomůcek třeba v drogerii mě taky zneklidňuje. Z e-kondomu jsem si objednala menstruační kalíšek, dodali ho rychle, spokojenost. Nejvíc se mi asi líbí balíček A, žádné s výstupky jsem ještě nezkoušela. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. 1. Nejvíc mě dostal balíček A. Jako ty příchutě? To mango? No wow! :) Kondomy by se mi dost hodily, protože jsem vysadila HA a je chci používat alespoň jako tu minimální ochranu..bez nich to prostě nepůjde! :D Přece mi neupřete tu radost.. ? :D :)
    2. Pravidelným čtenářem jsem a na FB lajknuto :)
    3. Mailik: jolly16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a jsem členem jako Lali, jsem zapomněla dopsat, kdyby si to chtěla vědět :D :)

      Vymazat
  36. už bylo vyhlášení?

    OdpovědětVymazat
  37. Kdy budou výherci nějak kontaktováni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned po vylosování jsem předala kontakty s tím, že výherce kontaktuje přímo eshop, pokud k tomu zatím nedošlo, zeptám se, kde to vázne.

      Vymazat
    2. Ano stále k tomu nedošlo, aspoň z mé strany, díky.

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥