středa 9. října 2019

SOUTĚŽ

UZAVŘENO


1. Mrskina@seznam.cz
2. Soviickapalenka@seznam.cz
3. ojoskoo@gmail.com

♥ 

Po delší době jsem se rozhodla udělat na blogu soutěž a její téma bylo předem jasné, protože miluju Halloween a celou tu atmosféru kolem.

Co můžete vyhrát? 



1. Satisfyer Luxury Haute Couture

Neuvěřitelně krásný a opravdu luxusní. Právem se Satisfyer Luxury Haute Couture stal hlavní cenou, po které prostě musíte toužit. 

  • čistý luxus
  • vyroben z nejkvalitnějších materiálů
  • pravá kůže, kov, extra jemný silikon
  • bezdotyková stimulace
  • orgasmus během chviličky
  • 11 úrovní tlakových vln
  • 10 úrovní vibrací
  • vodotěsný
  • 2 samostatně ovládané motory
  • diskrétně tichý chod
  • dobíjení přes USB
https://e-kondomy.cz/satisfyer-luxury-haute-couture

2. ToyJoy Classic Original

Klasický vibrátor je základ a ten můžete získat, pokud obsadíte druhé místo. Tenhle je realistický, zároveň ale decentní a černá barva mu dodává ten správný tajemný vzhled. 



  • dokonale tvarované žilky a žalud
  • 100% silikon bezpečný pro tělo
  • snadné ovládání
  • silné vibrace
  • moderní a elegantní balení
  • napájení 2x AA baterie
https://e-kondomy.cz/toyjoy-classic-original-vibrator-black



3. Bijoux Indiscrets Clitherapy Balm Bad Day Killer

Malý balzámek na duši a na klitoris, který vám zlepší každý hrozný den. Tahle kouzelná mastička se vždycky hodí. 



  • hedvábně hladká textura
  • na bázi kokosového a mandlového oleje
  • zvyšuje citlivost klitorisu
  • přináší vzrušující oteplování
  • vmasírujete prstem a podlehnete příjemným pocitům
  • efekt se objeví během několika sekund
  • účinek přibližně na 30 minut 
  • kompatibilní s erotickými hračkami
https://e-kondomy.cz/bijoux-indiscrets-clitherapy-balm-bad-day-killer-8g


JAK NA TO?


1. Soutěž je určena pro pravidelné čtenáře blogu - pokud blog ještě nesleduješ, přidej se.
2. Do komentáře mi napiš, co na eshopu e-kondomy.cz  tě nejvíc šokovalo, vyděsilo nebo překvapilo.
3. Přidej svůj e-mail, ať tě můžu kontaktovat v případě výhry 
SOUTĚŽ TRVÁ DO 31. 10. 2019



63 komentářů:

  1. Občas mam pocit, ze uz mě nepřekvapí nic, ale přeci jen! Dostala me sada pro svítící kopii penisu, protože to jsem ještě opravdu neviděla a vlastně by to byl docela vtipny vánoční darek :D
    Sleduju uz dlouho
    aandyna123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mě překvapilo, že se tam prodávají feromony. Upřímně nevěřím tomu, že by to mohlo být jakkoli funkcni a "zvyšovat úspěch u opačného pohlaví"... Prostě dražší voňavka, no :)
    mruvcinska.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na tomto e-shopu mě opravdu ohromil výběr kondomů. Smajlíci, halloweenské nebo Valentýnské téma, až po ty svítící. Samozřejmě nesmím opomenout roztodivné tvary a vroubky. Je vidět, že meze se nekladou. :-D

    Pajinka19@post.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nejvíc překvapila nabídka klecí cudnosti pro pánské zákazníky. Tedy uvědomuji si,že.v jedné povídce tady na.blogu klícky hrály prim, ale netušila jsem,že po nich bude taková poptávka...
    Btw, čtu od.vzniku blogu, dobrá práce ;-)
    MiruskaZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Blog sleduji už hodne dlouho a pořád patri mezi mé nejoblíbenější. Každopádně mě už asi nic nepřekvapí 😄😄 Ale o balzamu na klitoris slyším poprvé a rada ho nekdy zkusim.
    cer.terka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Co tak koukám, tak vždy je něco co by mohlo šokovat nebo překvapovat, v dnešní době není nic nemožné... No ale že existuje rouška pro orální sex? Co to jako je??? :D :D

    wollfik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Překvapila mě šíře různorodého sortimentu. Zabrousila jsem do sekcí, které mě vyloženě šokovaly (fisting). Tvůj blog sleduji už dlouho.
    daniela.zarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mě rozhodně vyděsily uretrální dilatátory. Už jen návštěva dané kategorie a shlédnutí velikostí daných pomůcek mi byla nepohodlná.

    Katey12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíce mě překvapil výběr kávy, protože bych na eshopu tohoto zaměření čekala ledacos, ale ne kávu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Když jsem nedávno projížděla kategorii s dildy, tak mě opravdu překvapilo (a zároveň rozesmálo) dildo ve tvaru meče, lahve od šampaňského a trpaslíka :D
    zdenka.jezkova3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mě teda jen tak něco nepřekvapí,ale vážně si někdo udělá dobře,na nafukovacích zvířatech? Koza nebo ovce ještě budiž,ale kačenka jako fakt ��to mě vážně dostalo ��verca06@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ačkoliv blog nesleduji až tak dlouho, cca rok, můžu s klidem říct, že jsem přečetla všechny příspěvky. Nemůžu říct, že bych netoužila po dalších.. xd
    Na eshopu mě upřímně docela vyděsila/šokovala Pipedream F#CK A DUCK - Nafukovací Kačenka... Na druhou stranu svítící kondomy, nebo balzám klitoris nezní špatně, a docela ráda bych je i zkusila xd
    57jirinaty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Překvapily mě Wingman kondomy. Kondomy s jakýmsi aplikátorem? Bože proč? Viděla jsem i instruktážní video, stejně mi to hlava nebere :D
    andrejchova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mě teda dostala "Ladyshape Brazilian - šablona na holení klínu" :D sortiment sexuálních pomůcek mají opravdu zajimavý a široký, ale tohle mě skutečně pobavilo.
    Ren.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Oni prodávaj i kafééé??? Jinak sertiment je užasný - mben@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. No, napřed jsem málem psala, že mě šokovalo, že mi web nefunguje, ale po pár aktualizovaných stránkách se něco objevilo... A následně jsem byla překvapena tím, že existují roušky pro orální sex. A potom mě překvapila existence lubrikantů pro zúžení vagíny, nenapadlo mě, že něco takového bude fungovat.
    lithia.by.anesis@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Když jsem jednou objednávala kondomy, chtěla jsem ještě nějakou drobnost pro manžela kamarádky, kterej má erotickou sbírku všeho možnýho (knihy, pomůcky, svíčky, keramický postavičky, pohlednice atd.). V kategorii erotických sladkostí jsem objevila lízátko v podobě dámskýho přirození. Nezaváhala jsem! Koupila jsem rovnou dvě lízátka, aby si jedno mohl dát do sbírky a druhý využít s manželkou ;) V reálu jsem poměrně vydařený.

    susu7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Nejvíc mě překvapily vibrátory s kamerou :-D - zajímalo by mě koho to napadlo...
    brreburda@seznam.cz
    (A mohli by přidat do nabídky i pesary a spermicidy)

    OdpovědětVymazat
  22. Nejvíce mne na webu překvapila kolonka "šukací stroje" :D Neměla jsem o takových vynálezech ani ponětí.
    vinklarova.sarlota@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Mě asi nejvíc šokoval trychtýř pro ženy na močení...
    Fryda.formanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Po pravdě jsem myslela, že mě nic nepřekvapí - ale opak je pravdou. Elektrosex? Jakože cože?
    svetrapletena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ako káva??? To fakt ��videla som vselico, ale predavat kavu na stanke zameranej tymto smerom ��
    vanila1@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Zaujala a překvapila mě kolonka virtuální realita :D Hlavně kombinace virbátoru a masturbátoru, které jsou "zpárovatelné" a umožňují mít "sex" na dálku. Docela zajímavý nápad.
    rimskamaky@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Asi mě trochu překvapilo, že prodávají těhotenské testy.. :D
    karroll@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Asi nejvíc mě překvapily vibrátory s kamerou, to jsou ani nevěděla, že existuje a že by si někdo něco takového koupil.
    netuli24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Nejvíc mě překvapila široká nabídka v sekci "š*kací stroje". Fakt jsem nečekala, že existuje až taková nabídka!
    beruska2412@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Říkala jsem si, že mě snad nic nepřekvapí, ale musím říct že jsem nečekala, že existuje takový výběr nafukovacích pann a upřímně mě trochu vyděsily ty zvířátka, ta kačenka..? :D vibrátor s kamerou?! To sem taky ještě neviděla :D

    Lucineecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Byla jsem nejvíce překvapená hračkami ze série "clinic", slyšela jsem o tom, ale když jsem viděla uretrální dilatátory, nechtělo se mi věřit vlastním očím. Navíc to jde sotva vyslovit :D
    michaela.bochnickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, mě teda dostala nejdřív kategorie kondomů "veganské". No a potom virtuální realita, nedokážu si to moc představit, vypadá to spíš vtipně. :D A takové příjemné překvapení je, jaký je na webu výběr, opravdu široký sortiment. :)
    vero.syk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj :) Překvapily mě lubrikační gely pro zúžení vagíny, zvětšení poprsí apod. Až se mi to nezdá, že lze pomocí gelu dosáhnout takových změn na úrovni tělesných proporcí, vč. třeba zvětšení penisu, ale mohlo by být zajímavé to vyzkoušet :D Také jsem neměla tušení, že existuje takové množství erotického oblečení, včetně doplňků, paruk apod.
    happylucii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj:)
    Mě osobně už máloco překvapí, ale kapky podporující tvorbu většího množství spermatu a ještě s bonusem, že má chutnat jako lékořice.. to mě opravdu překvapilo :D
    No a poprvé, když jsme to viděla, což už je pár let dozadu, mě teda překvapily erotické houpačky - hlavně některé mi svou konstrukcí nedaly spát :D Přemýšlím, kolik takových houpaček eshop prodá třeba za rok... Mě by se to doma taky líbilo.. konečně něco, co ještě nemáme :D
    bydzejka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Blog sleduji už pěkných pár let a nedočkavě kontroluji, zda nepřibyl nový článek :) Na e-kondomy.cz mě asi nejvíc překvapily lubrikační gely v prášku - nějak si nemohu představit, že by člověk těsně před sexem musel zaběhnout do kuchyně/koupelny, odměřit dávku a namíchat si lubrikant :D
    pavlistt@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Blog nesleduji nijak dlouho, narazila jsem na něj teprve nedávno. :) Moc mě baví!
    Překvapil mě výběr š*kacích strojů nebo gely na zúžení vagíny, tohle je pro mě nezmapované území a trochu mě to i šokovalo. :)

    Můj email je maluunka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. No jelikož mě už překvapí opravdu máloco, tak mi chvíli trvalo než jsem na něco takového na e-kondomy narazila. Ale nakonec se zadařilo. Opravdu mě překvapil (a taky dost pobavil) Crisco lubrikační gel na finsting. A to hlavně tvrzením, že je to původně tuk na pečení a také prý dobře funguje jako lubrikat. Zajímalo by mě jak toto někdo objevil :D

    Můj email: cherry.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tak z tohohle uhlu pohledu jsem sexshop jeste nevidela a je pravda ze jsem zabrousila mezi kategorie ktere mi nic nerikaji a rozsirila si obzory. Trochu me desi clinic, kdyz si vezmu jak neprijemna je mi navsteva na gynde, doma bych to nevyhledavala. Blog je super, diky za soutez Mrskina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Celkově mě překvapil velký výběr všeho možného, nejspíš jsem na stránkách eshopu nebyla naposledy :D každopádně z těch kategorií mě asi nejvíc šokoval elektrosex a šukací stroje, to už je jiný level :D
    makush96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Tak jako pozor...
    - kondom, kterého se nedotýkáte, to se
    fakt dělá? Proč? Kontakt s rukou je
    špatný, ale že nám pak kondom rajtuje
    někde jinde nevadí? 🤔
    - šukací stroj. To je co jako? Už ten
    název mě spíš rozesměje, než nažhaví
    🤣
    Blog sleduji už dlouho a nepřestává mě uchvacovat! 😊

    Petruu.Ska@seznam.cz 📧

    OdpovědětVymazat
  41. Blog sleduju od začátku, po nejakem oznameni o nem na votocvohozu. Neprestava me bavit.
    Co me na eshopu překvapilo byly asi simratka ktery vypadaji jako prachovky, co ma doma moje mama :D :D tak nevim?!
    A co me pak sokovalo byla ve stejny kategorii rukavice s bodlinkami pipedream, dost nesexy ale vlastne proc ne. I ldyz se vsasiv, ze moje mama by tomu taky nasla vyuziti na uklid domacnosti haha

    Tereza.glize(@)gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinal se pro příště primlouvam o kreativni soutěž a vyhru za nejlepší povídku /fantazii/zazitek u tech si vždycky dobre poctu

      Vymazat
  42. Tak asi nejvic mi sokoval vibrator s kamerou! Nikdy v zivote jsem o tom neslysela :D ginaupitty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Blog sleduji na FB, když zrovna není zablokovaný za neexistující pohoršování.
    Nejvíce mě (ale to už o něco dříve) v nabídce e-kondomy.cz přijemně překvapila dilda simulující výstřik.
    endovapuda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Nejvíc mě na eshopu šokoval Triune The Ultimate Humbler Stainless Steel a to ani nedokážu říct k čemu přesně slouží. Už jen zařazení do kategorie mučení mě naplňuje bolestí :D rossignolek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Mě nejvíc překvapilo, že mají v nabídce i afrodiziaka, ale hlavně by mě zajímalo, jestli zákazníci pociťují nějaké účinky, nebo je tam pouze placebo efekt akorát dražší voňavky. :D
    lenulinka.126@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. AHoj, tvůj blog sleduji pravidelně už několik let a vždy mě potěší, když se objeví nějaký nový článek :) na eshopu mě asi vyloženě nešokovalo nic. Ale byla jsem překvapená, jak širokou nabídku mají, a že se tam dají pořídit věci za velice lákavé a příznivé ceny. Určitě se tam pro nějakou objednávku vrátím.

    xilxi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Mě trochu překvapila kategorie dočasné tetovani :D
    raduza.28@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Nejvíc mne na eshopu šokovala široká nabídka pásů cudnosti pro muže, zvláště ty, co vypadají jako košík na psa a mají visací zámeček. Také jsem si hned představila, kolika nevěrným manželům a zadaným mužům by se měli nasazovat a jak by s tím chodili do práce a fungovali v normálním životě. :)

    schmuki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, nejvíc mě na eshopu zaskočilo to, když jsem si tam objednala nějaké sexy komplety a dalších pár věcí, objednala jsem to a koukám na email, částka přes 25 tisíc. :D Omylem jsem si objednala šukací stroj za 20 tisíc. Do té doby jsem ani nevěděla, že něco takového existuje. No zajímavá věcička, to každopádně :)

    email: fufajs@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, sleduji blog už několik let. Tím že nepřispíváš poslední dobou pravidelně mám vždy radost když přibude nový článek/recenze. Na eshopu mě příjemně překvapil výběr sortimentu. Myslím že napíšu Ježíškovi o nějaký dárek 😀

    Mail tothova.r.89@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Tak já se přidávám k již zmíněnému- Kafe?! miluju! ideální kombinace :D :D Pak kondomy s aplikátorem, viděla jsem prvně. Vážně by mě zajímalo, zda to šlape tak, jak má, protože, co si budem, s drápama jaké mám (přírodní, takže tenké a ostré) mě docela často chytala panika. A nakonec Bad day killer... Shut up and take my money!

    Verca.holive@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj! Hodně věcí mne už nešokuje (nafukovací ovečky, nepřeberné množství lubrikačních gelů i vibrátorů). Ale na první pohled mne na e-shopu zaujala růžová nafukovací pohovka s vibrátorem: https://e-kondomy.cz/eroticke-pomucky/eroticky-nabytek-a-sukaci-stroje/seven-creations-vibrating-ecstasy-lounge , jelikož mne jako první napadlo, že to je asi lehátko do moře.

    suslitko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Najviac ma sokovalo 2000 otacok to je tazky kaliber. S tym by sa snad dala spravit aj banka :)

    Lovebotz Thrust-Bot Handheld Versatile Sex machine
    https://e-kondomy.cz/lovebotz-thrust-bot-handheld-versatile-sex-machine
    ojoskoo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Sleduju blog už od začátku...
    A asi mě už nic moc nepřekvapí,ale stejně.. vibrator s kamerou? Mazec,nemusím vidět všechno...
    kristyna.janat93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Hmm.. hodně lákavé výhry, hlavně první cena ♥ mě spíš překvapuje to, jaké obyč. věci jsou na takových stránkách k dostání, sice v sekci doplňky, ale i tak :-D

    OdpovědětVymazat
  56. Nejvíc mě asi překvapila fistingová ruka :D petracard@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Nejvíce mě šokovaly nafukovací "hračky" ve tvaru kačenky, kozy, ovečky :O.

    rychtmon@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Rozhodně jsem zírala v případě pásů cudnosti, když se ukázalo, že jsou pro muže. Strávila jsem u prohlížení delší chvilku. :D Co klik, to překvápko.

    jahodovaslehacka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. oj, tak me me nejvic prekvapila fistingova ruka :D asi nikdy nepochopim jak nekoho muze vzrusovat birth-like expirience :D
    Ale kdybych ji dostala jako darek rozhodne rozh si ji nechala pro neeroticke ucely, straseni kamaradu, jejich rodicu,halloween a tak... :D
    brekekela.krapnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. nejvíc mne překvapuje, že někdo může koupit anální kolík s koňským ocasem. Chybí už jen přilepit obří dildo na čelo a je z vás perverse-unicorn jak z pohádky :D

    isulitko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥