čtvrtek 26. listopadu 2015

H2O Vibe - vodní vibrátor

V dospívání jsem si zamilovala sprchu. Proč? V koupelně jsem měla soukromí, zvuk vody mě odpojil od okolního světa a hlavně - ve sprše jsem dosahovala skvělých orgasmů! Různý tlak vody mi pomáhal mít různé orgasmy a experimentovat, později jsem připojila různé vodotěsné hračky. Sprchou pravidelně masturbuje velká spousta žen, takže H2O Vibe je rozhodně skvělý nápad!




Před tím, než jsem sama měla možnost si vyzkoušet vodní vibrátor, přečetla jsem si některé zahraniční recenze a těšila se, až si udělám vlastní názor. Co jsem z recenzí nepochopila a byla jsem z toho velmi nadšená, je to, že H2O Vibe můžete používat klidně i bez sprchy, v posteli nebo kdekoli jinde. Má dvě výměnná ovládání, jedno, které připevníte na sprchu a jedno, které z něj udělá klasický vibrátor! To se mi moc líbí, protože se z něj stává velmi univerzální hračka a nemusíte si tak masturbaci nechávat jenom do vany.



Jako první bych pochválila materiál! Vibrátor je krásně hladký, měkoučký, příjemný 100% silikon. Vyhovuje mi střední velikost a i když mám radši rovné vibrátory, zahnutý tvar mi vůbec nevadí, vibrátor je dost ohebný a přizpůsobivý. Vibrace patří k silnějším, líbí se mi deset různých programů i jejich jednoduché ovládání. Samozřejmě je naprosto vodě odolný!
Když jsem vibrátor vybalila z krabice, poprvé jsem pátrala po návodu. Nakonec to nebylo nic těžkého, jen umístit dvě malé tužkové baterky (ne vibrátor není jen poháněný vodou, jak jsem si myslela), zašroubovat a už jsem mířila s napětím do koupelny. Já nejsem moc technický typ, takže jsem se obávala, zda vůbec půjde našroubovat na sprchu a jak to vlastně připevním ☺, ale ani to nebyl žádný problém. 



Napustila jsem vanu do poloviny, připevnila vibrátor a zapnula sprchu. Nejdřív mi trošku trvalo sladit vibrace a proud vody tak, abych nezlila celou koupelnu a aby to bylo příjemné. Pokud patříte k holkám, které si prožívaly celou pubertu orgasmy ve vaně, pak se z nich staly ženy a začaly používat klasické vibrátory, tohle vás vrátí zpět do "teen" let. Otvor ze kterého vám voda tryská na klitoris se dá lehce ohýbat do stran nebo zakrývat prsty, takže se i proud vody nechá dobře regulovat a ovládat, bez složité manipulace s baterií nebo kohoutkem. "Aquaorgasmus" na sebe nenechá dlouho čekat!


Jsem ráda, že moje první vodní hračka vypadá takhle a je dokonale funkční, i když jsem si to nedovedla vůbec představit. Děkuji sexshopu Růžový Slon za možnost testování i za to, že mi nečekaně poslali růžovou verzi (která se mi líbí mnohem víc než modrá ☺).
Vibrátor najdete TADY.




6 komentářů:

  1. Dlouho přemýšlím o koupi nového vibrátoru, takže dík za tip. :3 Fuu, taky bych chtěla takhle testovat. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pro ty, které si chcete vyměnit zkušenosti s vibrátory a jinými erotickými pomůckami ve větším soukromí, tak jsem založila uzavřenou facebookovou skupinu. https://www.facebook.com/groups/488671504651335/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥