čtvrtek 30. června 2016

Satisfyer Pro 2 versus Womanizer


Po tom, co jsem vám na blogu představila Womanizer, začala jsem hledat nějakou levnější variantu, která by za méně peněz zvládla stejnou muziku. Vaše reakce byly podobné "Ráda bych si ho pořídila, ale...," cena je moc vysoká, bojím se investovat tolik, když nevím, jaké to bude, nemůžu si ho dovolit. Právě proto jsem zajásala, když jsem objevila Satisfyer Pro 2



Vypadá skvěle, stimuluje stejným způsobem, má několik stupňů intenzity a navíc, je voděodolný. To vše za třetinovou cenu! Přála jsem si, aby v tom nebyl žádný háček, protože v takovém případě by byl Satisfyer naprostý zázrak. Začneme ale pěkně postupně, protože je toho trochu víc.Tentokrát jsem pochopila absenci jakéhokoli pouzdra a nevadilo mi, že Satisfyer přišel vlastně jen v průhledném sáčku (navíc je tohle balení určené k testování, běžné balení je v krabičce). Samotná hračka vypadá na první pohled skvěle a luxusně! Mám slabost pro rose gold barvu, takže jsem byla okamžitě zamilovaná a nadšená. Designově je dost podobný Womanizeru jedničce. Nabíjení je přes magnetickou USB nabíječku, se kterou nemám nejmenší problém.


Po zapnutí je hlasitější, vydává podobné chrčení jako Womanizer tím, jak nasává vzduch, ale tohle chrčení je jakoby kolísavé. Po přiložení se samozřejmě výrazně ztiší. Okamžitě jsem se vrhla na první testování, protože po prozkoumání jsem byla nadšená. Bohužel, problém přišel téměř ihned a to pro mě docela zásadní. Už podle toho, že Satisfyer sám o sobě fouká o dost víc, bála jsem se, aby nebyl až příliš silný. První stupeň - nejmenší intenzita je pro mě na hranici a je mi až nepříjemná. Nemohu nástavec přiložit přímo na klitoris, protože je to tak intenzivní, až mi to vadí. A to je první stupeň. Zbytek už nemohu vyzkoušet, protože mám pocit, že mi klitoris doslova ulítne a každá z nás zná ty pocity, kdy je toho prostě moc. Připomíná mi to jednoho nadšence z dospívání, kdy mi klitoris třel tak rychle a tak tvrdě, že se to prostě nedalo vydržet. Taková škoda...
Samozřejmě, vnímání intenzity je dost individuální záležitost, takže nemohu mluvit za všechny.


Vodotěsnost hodnotím samozřejmě kladně, protože je to příjemný bonus a upřímně jsem si ani nedovedla představit, že to může v kombinaci se vzduchem fungovat. Nástavec je jinak tvarovaný, ale vyhovuje mi. Nechá se snadno sundat a očistit, takže je hračka naprosto hygienická.


Moc by mě zajímaly názory ostatních, protože věřím tomu, že některým ženám může tato intenzita vyhovovat, takže pokud tuto hračku máte, podělte se prosím do komentářů. Hledala jsem různé recenze na zahraničních webech a opravdu je to natolik individuální, že si nedovolím na základě toho hračku odsoudit.

Svoje hodnocení bych shrnula tak, že Satisfyer Pro 2 je nádherná a plně funkční hračka, která vlastně splnila vše, co slibuje. Abych řekla pravdu, docela mě mrzí, že je pro mě příliš silná, ale nebudu čekat, až se trošku vybije, abych ji mohla vůbec používat, zkrátka jsme spolu skončili. Satisfyer není hračka pro mě a můj klitoris, i když jsem si nikdy nevšimla, že bych byla nějak zvlášť přecitlivělá. Po chvíli mě klitoris bolí a je to nepříjemné a mám problém s touto hračkou vůbec dosáhnout orgasmu, což je trošku zvláštní. 

Nakonec je ale Satisfyer určitě konkurencí, protože ukázal, že hračky fungující touto technologií můžou být levnější a že nikomu nebudou chybět leopardí vzory a Swaroski kameny. Stejně jako Womanizer jde rychle k cíli (na můj vkus až moc rychle) a nemá za úkol vás rozmazlovat, ale udělat vás tady a teď a pak znova a znova. Přesto, pokud pro vás cena nehraje zas takovou roli, sáhněte po Womanizeru. Pokud chcete vyzkoušet, jaká je stimulace vzduchem, a nebo zrovna šetříte na dovolenou, Satisfyer je dobrou náhradou, ale pozor, ať nedopadnete jako já. 

Děkuji sexshopu Vibrátory-online.cz za možnost si tuto hračku vyzkoušet! 

11 komentářů:

  1. Děkuji moc za srovnání, pomohlo mi, zajímalo by mne srovnání ještě s jednou hračkou na stejném principu http://e-kondomy.cz/products/3380-shots-toys-the-conquest-cerna.aspx
    Zdá se mi ale dost větší ta nevím...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten jsem chtěla porovnat taky, a z eshopu (vibratory-online.cz) mi napsali že conquest je napájen baterií a ne akumulátorem, a je výrazně hlučnější. Ale možná na něj někdy dojde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tady je vidět, jak je velký https://www.youtube.com/watch?v=0IQhSywkqAg

      Vymazat
  3. Velmi podobná zkušenost. Líbila se mi vodotěsnost, ale po prvním vyzkoušení manželka konstatovala, že pokud si bude moci vybrat, tak vždy raději zvolí osvědčený Womanizer. Ačkoliv je dost citlivá, tak Satisfier na nejnižší stupeň zvládla a orgasmu dosáhla, ale fouká prostě až moc a prý to je opravdu až na škodu.

    Pokus proběhl následovně:
    1. Nejprve Satisfier v originálním provedení, což tedy k orgasmu vedlo, ale stěžovala si, že to tak dobře nesedí.
    2. Následně jsem na Satisfier nasadil hubičku z Womanizeru (docela to pasuje, jen to tam nedrží samo) a opět byl orgasmus, nicméně slabší.
    3. A potom si hned vyžádala Womanizer a už na průběhu akce bylo vidět, že teprve toto je to pravé ořechové a vyvrcholení nejintenzivnější (a to byl třetí orgasmus během cca 20 minut).

    A ještě poznámka:
    Jaksi nám přestaly působit jiné klasické vibrační hračky. Ono to s nimi nebyla žádná sláva ani předtím, ale například masážní hlavice zabírala docela spolehlivě, ale teď po ochutnání womanizeru to již není ono. Takže teď už buď on nebo klasická bezhračková práce. A podle různých recenzí a blogů jsem zjistil, že to popisuje více uživatelek, že po navyknutí si na womanizer již ty klasické hračky nějak nepůsobí. Vlastně i proto jsem pořídil Satisfier, ať máme nějakou alternativu, ale nevyšlo to...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za reakci!!- i za tip s nástavci. Zrovna jsem psala na facebook podobný závěr a tím je to, že můj klitoris přestal reagovat na vibrace. Jsem z toho docela nešťastná, protože mě to překvapilo a trochu vyděsilo, jestli není womanizer až moc dokonalý a nepřipraví nás o citlivost.. Takže já teď dělám odvykací kůru a jsem zvědavá, jak to dopadne.

      Vymazat
    2. A jak to dopadlo?

      Vymazat
    3. Musím říct, že s vibrační hračkou už nemám orgasmus tak rychle a opravdu po Womanizeru to není ono. Určitě bych za sebe doporučila způsoby dráždění střídat (i když ráda sahám většinou právě pro Wom., protože to je prostě rychlé a intenzivní)

      Vymazat
  4. Ráda bych se zeptala, jestli je možné na vašich stránkách někde umístit placený odkaz na moje stránky www.hyperbobr.cz. Jedna se o stránky na erotické pomůcky. Případně prosím dejte vědět na email. Předem děkuji. Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Co tohle? Womanizer Pro40 - Nejnovější model Womanizer. Nabízí všechny výhody modelu Womanizer Pro W500 a navíc je vodotěsný. Díky jednoduššímu designu je jeho cena mnohem nižší.

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem viděla prvně Womanizer, hned jsem věděla, že tohle bude další položka na mém "wishlistu" �� Ale vzhledem k ceně jsem koupila Satisfyer... už ho mám měsíc a je to špica! Jen musím fakt nesouhlasit s orgasmem do několikar minut, vždycky mi to trvá dýl než s jakoukoli jinou hračkou (v průměru 15 minut). Ale zas ten orgasmus za to stojí, je jiný, intenzivnější, asi nejblíže k tomu, co prožívám při sexu. :) Ještě mívám občas problém s nasměrováním, hlavice je malá a někdy chvili bloudím, než najdu to správné místo, ale to chce ještě trénink ��

    OdpovědětVymazat
  7. Já si pořídila nový Satisfyer next generation pro 2 a musím říct že paráda, jinak zrovna pro mě silný není, začne mi to něco dělat až při 3 intenzitě

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥