Přesto, že jsem nakloněná tomu, aby se o sexu a o všem kolem mluvilo a sama s tím nemám problém, nesnáším tyhle reklamy a v den, kdy začaly Pipiny mluvit, se moje nenávist ještě zvýšila. Tak nějak mě děsí přístup, že pokud nemáte pojmenovanou vagínu a otevřeně nemluvíte o výtoku u večeře, nemáte se ráda a nerozumíte svému tělu. Vážně na stránkách Idelinu vítají do klubu bezradné majitelky vagíny? Rada dne: "Nečichejte si ke spodnímu prádlu pro rozeznání infekce!" mě položila úplně.
Vždycky jsem brala sex vážně. Neskutečně mi vadilo, když chtěl bývalý při sexu vtipkovat a nikdy jsem nedokázala být pobavená a vzrušená zároveň. Achjo..naše intimní místa neměla být nikdy prezentována jako banda neskutečně hloupých kámošek. Možná proto, že to beru až moc vážně mi přijdou mluvící pipiny stupidní a nějakým stylem v tom vidím nejspíš úplný opak toho, co bych v tom měla vidět a přijde mi to jako shazování ženské intimity.
A jak to vidíte vy? Vadí vám tyhle reklamy nebo vás vůbec nezajímají? Baví vás nebo se vám hnusí?
Na tohle jde říct jediné... Ó MŮJ BOŽE, CO TO SAKRA JE?! Je to trapné, nevkusné a dokonce až urážející! Ta reklama vlastně říká, že abychom měli zdravou vagínu tak nesmíme jezdit na kole, holit se to abychom se teda vrátili někam do před minulého století, k zábavám jako je vyšívání a hraní na tamburínu a aktivitám kde nehrozí žádná námaha a zpocení intimních partií.
OdpovědětVymazatTeď mluvím jen za sebe a možná jsem opravdu ojedinělý případ, ale kvasinkovou infekci nebo teda možná přemnožené bakterie jsem nikdy neměla. Stojím si za tím, že se svojí vagínou si můžeme dělat co chceme, pokud jí pak dáme dostatečnou péči v podobě řádné hygieny. Za mě je tahle reklama velkým krokem vedle
Nojo, to jsou ti markeťáci. V žebříčku neužitečnosti povolání je porazil snad jenom finanční poradce a poslanec...
OdpovědětVymazatKolega kdysi přišel s celkem trefnou definicí: "Markeťák je člověk, kvůli kterýmu mě na gulách drápe syntetická cedulka, že trencle jsou ze 100% bavlny."
Taky by bylo fajn chytit toho exota, co gelu na intimní hygienu vymyslel jméno "chilli" a vystavit ho někde v kleci na katedře psychiatrie...
Souhlasím s tím, že "pipiny mluví" je jedna z nejhorších věcí které jsem kdy viděla.Úplně si dokážu představit člověka, který za tím stojí. A jestli to mělo pobavit, tak se mu to moc nepovedlo.
OdpovědětVymazatTaky mě zarazilo, když jsem prvně na tuhle příšernost narazila na youtube... Vcelku jsem na to zírala s otevřenou pusou, protože jsem nemohla uvěřit tomu, že vážně vidím a slyším něco tak stupidního. Ano, o podobných věcech by se mělo mluvit, ale rozhodně ne takovým dehonestujícím způsobem. Aspoň jsem zas byla vyvedena z omylu, že mě už nic moc nepřekvapí.
OdpovědětVymazatMyslím si, že tahle reklama má za cíl sehnat co nejvíc kliknutí tím, že "nasere" -asi jako ta s šoustajícím kocourem a podobně...
OdpovědětVymazatSouhlasím...je to hrůza! A to nemluvím o tom, jak na nás ze všech stran útočí reklamy na Idelyny, Rosalginy a jiné podobné. Ne každý je nadšením bez sebe, když na něj při sledování nějaké komedie, nebo romantiky vybafne reklama v podobně "Paní s plesnivou vagínou". Nejsem žádný puritán, ale čeho je moc, toho je už zkrátka moc....
OdpovědětVymazatU těchto reklam a vlastně skoro u všech ostatních trpím. Moje vagína si teda s těmi ostatními o kvasinkové infekci povídat nebude.
OdpovědětVymazatNo dopr... to vidim poprvy a doufam ze naposledy😶😧😱
OdpovědětVymazatNesnáším tyto reklamy. "Nerozumím svojí vagíně" nebo tuhle, obě mi přijdou děsný.
OdpovědětVymazat