čtvrtek 4. ledna 2018

Anální sex část I.


Původně jsem dnešní příspěvek pojmenovala "Jak dělat anál a neposrat se z toho", ale nakonec mi to přišlo trošku přes čáru, i když by tenhle název přesně popsal obsah toho, o čem se chystám psát. Je to už pár let, kdy mi můj kamarád (po několika drincích) sdělil, že se mu při análním sexu stalo něco, co svojí přítelkyni nikdy nemůže říct. "Vytáhl jsem ho a měl jsem na něm rajče," říkal a napůl se smál. "Jak jako rajče?" zvedla jsem obočí. "Prostě slupku z rajčete!" Oba jsme se začali smát jako šílení, ale pravda je taková, že to v tu chvíli asi až tak vtipné nebylo a na místě jeho partnerky bych byla taky ráda za jeho mlčení. Taky mojí kamarádce se stal zážitek, který těžko vydýchávala. Tenkrát se opili, vrhli se neplánovaně na anální sex a její poměrně nová láska z toho vyvázla ve stavu, kdy byli rádi, že mají sprchu a pračku. Pokud vás to uklidní, tenhle "po*raný příběh" měl happy end a kamarádka zjistila, že jí ten kluk asi doopravdy miluje. Není to tak dávno, co mi se smíchem říkala, že se aspoň pak nebála vzít ho o pár let později k porodu. Většinou prostě anální sex doprovází dvě překážky a zároveň důvody, proč ho radši vůbec nedělat a to je bolest a strach.
 Svůj první anální sex jsem zažila někdy v sedmnácti a bylo to peklo. Zakousnutá do polštáře jsem si opakovala, že ho miluju a přísahala jsem si tenkrát, že už to v životě dělat nebudu. Bolelo to šíleně. Svůj slib jsem samozřejmě nedodržela a k análnímu sexu jsem se vracela. Ze začátku to bylo plné obav, strachu a zároveň chuti překonávat se a zjistit, jak na to. Moje anální minulost obsahuje několik nepovedených pokusů, kdy jsem to vzdala v půlce i anální trhlinu, kterou jsem průběžně léčila snad tři roky. Zároveň vám ale anální sex může přinést spoustu perfektních věcí - neskutečný orgasmus a pocit, že zešílíte slastí, zvlášť když se do vás udělá.

Takže obě dvě "holčičí překážky" se dají poměrně snadno odstranit a dneska se podíváme na jednu z nich, kterou je panická hrůza, že se stane nějaká trapná nehoda. Návod jak se zbavit strachu obsahuje jenom jedno slovo - klystýr. Já bych v životě anální sex bez klystýru nedělala, protože si myslím, že by mi to právě tenhle strach celé pokazil a nedokázala bych se vůbec uvolnit. Buď si můžete koupit nějakou sadu, kterou seženete v lékárně nebo pokud chcete něco lákavějšího, mrkněte do sexshopu. Já tuhle sadu měla doma, ale nakonec vyhrává nejspíš moje lenost a klystýr dělám normálně sprchou. A ne, nebojím se, že to přeženu a prasknou mi střeva, protože už poznám bezpečně, kdy je to ideální a vlastně ani na začátku jsem se toho nebála. Možná si pamatujete klystýr jako zážitek z nemocnice, který ve vás nechal tak akorát pocit studu a vzpomínky na nepříjemné křeče, ale za sebe můžu říct, že to s tím nemá vůbec nic společného.

Můj návod zní:
1) odšroubujte hlavici sprchy (dejte hlavně pryč těsnění)
2) nastavte příjemnou teplotu (akorát)
3) nastavte malý proud vody (aby voda spíš tekla)
4) přiložte k análnímu otvoru
5) nechte vodu téct dovnitř

Konec hadice sprchy nikam nestrkáte (!), to znamená, že na ní nemusíte dávat lubrikant. Prostě ji jen dáte na začátek tak, aby se voda dostala dovnitř, jen dejte pozor a pokud je konec ostrý radši to nepokoušejte. Množství si vyzkoušejte pozvolna, ale ke klystýru se běžně používají třeba dva litry vody, takže půl litr vás nezabije. Pak chvíli počkáte a hurá na očistu. Klystýr je fajn dělat s předstihem, ne že se chystáte na anál a deset minut před schůzkou si nalijete do střev litr vody. Voda se pak může dostávat ven ještě nějakou chvíli, takže tak hodinku je ideální mít na to klid a prostor. Můj návod není určitě úplně odborný a je to čistě klystýr před análním sexem (není to nic co by mělo nějaké blahodárné účinky na zdraví). Po správně udělaném klystýru vám zkrátka žádná nehoda nehrozí, i když než si na pocit "mít něco v análu" zvyknete, může vám to tak připadat. No a právě na to, jak se zbavit divného pocitu a hlavně strachu z bolesti se mrkneme příště.

11 komentářů:

  1. Já si koupila klystyr v lékárně, ale abych se cítila stopro čistá a jistá, tak ten proces trvá klidně tři hodiny, sice ok uz je to po par proplachnuti, ale kdyz pokracuji, tak zas, což mě vždy akorát otráví. A neudělat to takhle dokonale, tak se obavam, i kdyz je fakt, ze dřív jsem si take vystacila se sprchou :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Pobavilo �� ja analni sex zkusila jednou s ex, kdyz jsem taky neco uz vypila. Ale skoncilo to driv nez zacalo, vubec se do me nemohl dostat, jakoby se mu porad ohybal..

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, me predstava analniho sexu pekne rajcuje, ale partnerka o tom nechce ani slyset, pritom jeji uzasna prdelka si o to primo rika. Nevim, jestli ma smysl ji premlouvat, protoze kdyz ji to samotnou vubec nelaka, tak by si to asi moc neuzila. Tak se aspon jejimu zadecku obcas povenuju, kdyz ji to delam pusou (samozrejme sprcha predtim je must) a to se ji, zda se, libi. Jinak fajn clanek o ociste, urcite je idealni se pred tim proplachnout, ale osobne bych byl u analku srozumen s tim, ze zkratka urcite "riziko" dane prostredim zadecku k tomu patri a s tim do toho taky jdu. Jako byt pak necim znechuceny a davat to za vinu te holce by mi prislo fakt padle na hlavu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já vás slečny narovinu obdivuju. Přítelkyně mi řekla, že do toho půjde po tom co si to zkusím sám aspoň prsty. No a měl jsem co dělat abych to vůbec vydržel a to si nedovedu představit, že by to bylo něco většího ☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. článok je milý, akurát som sa nič nové nedozvedel. Niečo však k tomu poviem...
    S partnerkou anál jedine načisto aj keď je pravda, že už, žiaľ, dávno sme ho nemali. Aj keď si anál užíva, nie je vôbec na hry so zadočkom, čo je smutné.
    Mám však krásne spomienky na bývalú partnerku, avšak niekomu to môže prísť nechutné. Prezradím, že vôbec to tak nie je. A docela dosť mi to chýba.
    S bývalou partnerkou sme si análne hry dokázali užívať hodiny. Lízali sme si anál navzájom, prstovali sme si zadky, nazval by som to až uctievaním našich análov, navzájom, sami sebe pred sebou, cez webku, cez slová. Díval som sa na ňu ako si prstom hladí zadok a nezasunie ho dovnútra. Milovali sme ten pocit. Samozrejme, obaja sme sa predtým poctivo pripravovali a častokrát aj spoločne, pomáhali si s tým (samozrejme, žiadna nechutná fekal party). Osvedčilo sa nám používať najprv výplach s väčším množstvom vody a potom malé množstvo vody opakovane aj 10x. Po hodine sme sa vrátili do sprchy, vypláchli sme sa a hrátky mohli začať.
    Boli sme tak čistí, že sme sa nebáli na seba striekať vodu navzájom z našich zadkov. Občas sme do toho zapojili aj piss, boli to nádherné chvíle. Potom mohlo prísť čokoľvek, boli sme pripravení na všetko, ale na všetko sme šli pomaly. Jazykom..
    Ach, jej prdel stála fakt zato! Lízali som si prdele šialene dlho, prstovali a zas lízali. Jazykmi sme si rozťahovali zadky a sliny nám tiekli potokom. Nemali sme strach bozkávať sa potom na ústa. A potom sme sa vrátili späť k našim zadkom a bozkávali sme ich tak akoby sme sa bozkávali na ústa.
    Spoločne sme si kúpili jedno veľké hrubé dildo, ktoré sme spolu shareovali. Nedávali sme ho do seba hlboko, robili sme len to, čo bolo príjemné. Robili sme to, čo sa nám páčilo. Bez akýchkoľvek inšpirácií, bez nutnosti sa prekonávať.
    Najkrajší zážitok som zažil, keď jej ruka skončila celá v mojom zadku. Teda jej päsť. Zažil som jeden z najneopísateľnejších orgazmov, aký sa mi už nikdy nevrátil. Ruka jej voľne jazdila dnu a von, vtáka si vrazila až do krku a pritom sa na mňa zbesilo usmievala a zmenila sa na čerta, či šelmu, či tvora čo zbesnel a bral všetko čo som mu ponúkol. Keď tú ruku zo mňa vytiahla, vôbec nezapáchala. Roztiahla mi prdel a prosila o prolaps. Podaril sa a pustila sa do toho čo som nečakal. Vylízala ho a bozkala a ja som prežíval raj.
    Keď som sa upokojil, položil som ju na brucho, podložil ju vankúšom a prisal sa jej na prdel. Lízal som ju snáď aj 30 minút, nechcela prestať. Pička jej tiekla tak, že sme sa s vankúšom nadobro rozlúčili. Fistoval som jej pičku, šlo to nádherne ľahko, bola tak uvoľnená, že ani náznakom nedala najavo bolesť. Prdelka sa jej vtedy otvárala a jediné čo som vtedy mohol spraviť bolo zasunúť jej do prdelky môj penis. Namiesto ruky som jej vrazil do pičky dildo a už nám netrvalo dlho dostať sa do cieľa. Orgazmom sa celá skrúcala, chvela a po asi 15 minútach, keď prišla späť k plnému triezvemu vedomiu sme sa bozkali a opäť lízali.
    Tak, ak ide o anál, nie je to o tom, že "vraž mi ho do prdele", ale všetko dokáže byť aj iné, čarovné, v úplne inej dimenzii. Iba sa tomu treba oddať slasti a robiť presne to, čo je príjemné. Potom to môže trvať celé hodiny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozrejme, keď mi anál chýba, tak si to kompenzujem sám. Partnerka by sa do niečoho čo som vyššie spomínal neodhodlala a tak to ostáva na mne. A keď už na tie chute príde, a veru občas príde, chce to relax. Očistu a po hodine opäť len očistu. Rovnako ako to opisuješ. Sprcha - záchod - sprcha - záchod - sprcha, sprcha, sprcha. Akurát si ten anál pretiahnem sám a samozrejme, tieto aktivity ani zďaleka netrvajú toľko ako opisujem vyššie. Samého ma to až tak nebaví a keď sa cítim tak, že my job is done here, väčšinou po hrátkach s dildom a urobením sa, všetko naspäť zabalím, umyjem sa a pokračujem v čom som prestal, kým na mňa chuť neprišla :-)

      Vymazat
  6. No posledni dva prispevky uz jsou trochu silnejsi kafco, ale pobavil jsem se. Vic by me zajimalo, Vanilopko, jestli bude druhy dil clanku na analni tema?

    OdpovědětVymazat
  7. Čtu pravidelně tvůj blog už nějaký ten pátek a nepřestávám tě obdivovat, dokonce jsi mě inspirovala natolik, že jsem si založila svůj vlastní blog. Jen je škoda, že poslední dobou nejsou články zrovna často, ale chápu to, máš svůj život :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se k tomu odhodlala jednou a nedokončili jsme to, přijde mi to nepřirozené.

    http://xoxoronnie.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mnoho lidí si to nepřipuští, ale bojí se mluvit i o tom, co se jim líbí, nebo naopak nelíbí v posteli. Co třeba příště místo hádky mrknout společně sem http://www.levnypoppers.cz a vybrat něco, co vztahu okoření?

    OdpovědětVymazat
  10. Dost sem se análu bála, ale teď ho ve finále mám raději než běžný sex :D holky jestli se bojíte, tak není čeho. Stačí na to jít hezky pomalu a hlavně mazat, pak uvidíte že je to boží

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥