středa 23. května 2018

Womanizer Starlet

Nebudu lhát, když jsem si nesla domů balíček, ve kterém se skrývalo "miminko" Womanizeru, byla jsem natěšená hned z několika důvodů. Pokud si vzpomínáte, klasický Womanizer byl můj miláček na první pohled a na první orgasmus! Jenže pak jsem ho dala po roce radši pryč, protože jsem si na něm udělala slušnou závislost a začala jsem se trošku bát, co se se mnou bude dít, pokud mu podlehnu úplně. A teď byl zase tady!
Obal se mi na první pohled vážně líbil, ale nesnažte se zamýšlet nad tím, proč je něco tak malého v tak velké krabici. Bílá krabička s nápisy působí moderně a minimalisticky a tím víc podle mně vzbudí očekávání. Bohužel se vůbec nehodí na nějaké přepravování Womanizeru a tak si stejně vzpomínám na to úplně první pevné cestovní pouzdro u jedničky, které bylo přece jen lepší.
V menším provedení, ideální na cesty, krásný a lehoučký. Womanizer Starlet měří ani ne deset centimetrů, což je hodně příjemná změna od klasického Womanizeru. Pokud si vybavíte model Womanizer W500, který má silný oválný tvar a porovnáte tyhle dva kousky, dáte mi za pravdu. Starlet se krásně schová do ruky, je lehčí a prostě si to s ním uděláte ještě o něco pohodlněji, než kdy dřív. Starlet se nabíjí klasicky přes USB a na jedno nabití vydrží třicet minut. Půl hodinka se vám možná zdá takhle málo, ale vyvrcholení s ním přijde tak rychle, že vám to bude stačit. Můžu dát příklad na prvním Womanizeru, ten měl mít výdrž po nabití asi 5 hodin, používala jsem ho hodně, opravdu hooooodně a za celou tu dobu jsem ho nabíjela asi dvakrát (za rok). Malý Womanizer je odolný proti stříkající vodě, znamená to, že sice není plně voděodolný (nemůžete ho vzít do vany), ale rozhodně mu neuškodí váš mokrý orgasmus ani lubrikační gely. Pro porovnání Satisfyer je plně voděodolný.
Takže, teď přijde kritika... Starlet se ovládá jedním tlačítkem, tentokrát umístěným na zadní straně hračky. Já s tím nejsem úplně spokojená, protože na tlačítku musím mít palec a víc mi vyhovovalo, když bylo ovládání vepředu. Tímhle jedním tlačítkem se hračka zapne a pak se přepínají programy jeden za druhým. A tady pláču. Chybí mi pozvolné přecházení s možností intenzitu stisknutím tlačítka (-) snížit. Může se vám totiž snadno stát, že zatoužíte po vyšší intenzitě, uvědomíte si, že to je moc a budete chtít zpátky - což se mi stává u sacích pomůcek dost často a zpátky to už nejde. Starler má čtyři intenzity sání a musím říct, že jen čtyři volby mi přijdou trochu málo. Zvlášť když třeba vzpomenu na to, že Satisfyer Pro Traveler za poloviční cenu, má režimů jedenáct. Čtyři stupně jsou takové přímočaré, těžko se s tím něco čaruje a prostě masturbace se Starlet vypadá tak, že ho přiložíte a uděláte se. Nic víc, nic míň. Hotovo. Pokud by bylo programů víc (jako u jiných modelů) můžete si hezky vyhrát a pokud by bylo ovládání lepší, můžete si klesat s intenzitou a udržovat se v napětí až do výbuchu. Tohle je prostě jako skvělá ale tak trochu "prázdná" rychlovka. Navíc zmenšená verze je i o něco hlučnější.

Pořídíte ho TADY za 2.195 Kč. Vybírat můžete ze tří barev!

Co si z toho nakonec odnést? Womanizer Starlet není zas takový miláček, jak jsem doufala. Sice ušetříte, ale nedopřeje vám takovou rozkoš jako klasické větší a dražší modely. Hodně mi svým sáním připomíná Satisfayer, který jsem označila jako "moc hrrr" a to je někdy na škodu. Pokud bych měla tentokrát srovnat Womanizer Starlet a Satisfyer Pro Traveler, tak se slzou v oku beru Satisfyer. Oba jsou stejně "neohrabané" a tak volím čistě podle ceny (a podle tlačítek (+) a (-), které mi u Starlet hodně chybí).

Co si můžete přečíst, než se rozhodnete:
Recenze: Womanizer W500
Recenze: Womanizer jednička
Recenze: Satisfyer Pro Traveler
Satisfyer Pro 2 versus Womanizer
Přehled podobně fungujících hraček

1 komentář:

  1. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4 miliony obchodníků a investorů ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥