pondělí 17. září 2018

Chcete mě?

Po všech těch kozičkách, buchtičkách a prdelkách přišel čas na něco pořádného!
Líbí se vám z čistě estetického hlediska víc ženské nebo mužské tělo? Já bych se asi přihlásila do první skupiny, i když....  Zvláštní je, že u ženského těla jsem taková víc otevřená. Samozřejmě, že mám svůj ideál, ale líbí se mi rozmanitost, různé tvary, barvy i nedokonalosti a zajímavosti. U mužů a konkrétně u penisů je to jiné. Mám v hlavě představu pořádného péra, horkého, nádherného, pulzujícícho, žilnatého a s tím spojený pocit, jaké to je, když mnou projíždí.





8 komentářů:

  1. Stejně ten Photoshop to program :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to pockat, prdelky jeste nebyly, to bych jako 100% dolnak co na prdelkach neskutecne ujizdi vsiml. Prosim, prosim , prstickem hrabu o kolaz luxusnich prdelek!

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, já mám vždycky pocit, že do mě by se něco takovýho nikdy nevešlo :D ale pohled je to pěknej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U kterých z těch na obrázcích máš pocit, že by se nevešli? :)

      Vymazat
    2. Tak jinak.. dělá mi problém vibrátor o průměru 3.0 cm v nejširší části :) jasný, že je to něco jinýho, ale i tak

      Vymazat
    3. Já mám zase ráda ten počáteční pocit, že se nevejde :D

      Vymazat
  4. Něco pro ty, co si myslí, že se nevejde. Stručný překlad, borec chce holku do trojky, přítelkyně souhlasí, ale má podmínku. Nejdřív si chce užít s velkým černochem.

    http://www.freevideo.cz/vase-videa/ten-se-do-me-nevejde-1103313.html

    ps. pro vanilopku, moc lízání tam není :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, Vanilopka asi zrovna měla chuť na velkého :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥