pondělí 3. prosince 2018

Inspirace z adventních recenzí

Nevíte si rady, jakým erotickým dárkem se letos potěšit? Právě pro tyhle chvíle jsem se rozhodla shrnout všechny adventní recenze, které na blogu byly v uplynulých letech a zase vás trošku inspirovat. 

Čokoláda na tělo
TADY
Úplně první adventní recenze, která vznikla, byla na Body pen čokoládové polevy na tělo. I když už je to pár let, tak mi přijde, že podobným sladkým dárkem se nedá nic pokazit. 


Wartenbergovo kolečko
Originální dáreček, pokud víte, že přišel čas na lehce bolestivé experimenty. 


Erotická pěna do koupele
Myslíte si, že je pěna jako pěna? Myslela jsem si to taky a pamatuji si do teď na ten pocit mravenčení v klíně, jak tahle erotická pěna v kombinaci s horkou vodou začala plnit své sliby 


Venušiny kuličky, které vypadají jako ozdoby
TADY
Krásný, vkusný a navíc praktický dárek, který potěší každou ženu. 


Dárky pro muže
Aby se neřeklo, ukázala jsem i pár dárků pro muže (a všechny měly úspěch).
♥ Tenga Deep Throat CUP Cool a Tenga Egg Cool


♥ Bijoux Cosmetiques Oral Sex Lip Gloss


Masážní olej
Jsou věci a zážitky, které vám v hlavě zůstanou a vůně, které se nezapomínají. Tenhle třpytivý olej s vůní slaného karamelu byl jeden z nejhezčích dárků. 


Kreativní dildo 
TADY
Na tvarovatelné hračce Dodil The Shapable mi přišlo nejvíc zajímavé to, že je v termosce. Tenhle dárek nabízí obrovský prostor pro vaši fantazii a kreativitu.


Masážní svíčka
Můžete si povšimnout, že já na těch rozmazlujících dárcích prostě ujíždím. 



Erotické kostýmy
Obsessive Santababe corset TADY
Obsessive Mrs. Claus TADY 
Obsessive Jinglebell corset TADY 
Obsessive Merrily suit TADY 




4 komentáře:

  1. Erotickou pěnu bych ráda zkusila, bohuzel v eshopu z odkazu ji už nemají a jinde jsem nenašla :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, koukám na to. Viděla jsem ji akorát na Amazonu a to se nevyplatí. Ale DONA by System JO mají taky erotické pěny (recenze jsem na ně ale pořádně nenašla..)

      Vymazat
  2. Nechala jsem se inspirovat masážním olejem slaný karamel. Letos si již neprodává v třpytivé verzi, ale warming verzi. Je to má první zkušenost s masážním olejem, ale čekala jsem více. Konzistence produktu se rozhodně nedá považovat za olej, spíše mi připomínal konzistencí med. Stejně hutný a stejně lepivý. I po masáží nechává lepivý film na těle, takže je potřeba se osprchovat. Naproti tomu vůně je opravdu sympatická, nijak chemická a balení působí doopravdy luxusně. V kombinaci s jiným neutrálním olejem pro získání větší kluzkosti při masáži po něm ráda sáhnu.

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme letos taky přemýšleli, že si dáme k Vánocům něco peprnějšího, tak jsme oba dva potají procházeli internet. A nakonec jsme vybrali stimulátory pro muže. Nikdy bych to do manžela neřekla, neměla jsem pocit, že by potřeboval nějak podpořit. Ale takový ten vibrační návlek je fakt super. :) A hodně si to s ním užiju i já. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥