úterý 4. prosince 2018

Ngel Oil

Hned na začátek bych vám ráda připomněla, že jsem na blog psala už několik adventních recenzí, které i letos můžete použít při hledání dárků a odkazy na ně jsem shrnula v novém článku .Tentokrát jsem ale neoslovila žádné eshopy a rozhodla jsem se, že si konečně udělám čas na slíbené recenze produktů, které už doma mám.

Masážní olej Ngel mám doma už od srpna a po prvním vyzkoušení jsem si říkala, že na nějaký jasný názor potřebuji asi víc času (a víc masáží). Tenhle olej je z eshopu Nuruguru.cz, ale nemá vlastnosti Nuru gelu a není určen na Nuru masáž. Tohle je tedy hlavní důvod, proč jsem o něm nepsala hned ve srovnávací recenzi celé řady Nuru gelů.


Ngel byl vytvořen primárně pro celotělovou afrodiziakální olejovou masáž a také pro luxusní péči o pokožku. Na první pohled bych použila k jeho popisu tři slova: hutný, voňavý a pečující. Nevím, co si představíte pod spojením hutný olej, ale nic výstižnějšího jsem ve svém slovníku nenašla. Ngel je konzistencí takový hustý, těžký a působí velmi kvalitně. Do pokožky se vsakuje pomalu, takže masáž s ním je příjemná a může trvat libovolně dlouho. Zároveň jsem zjistila, že pokud chcete opravdu perfektní masáž, musíte s Ngelem trošku přitlačit, aby s tělem opravdu splynul. Když to hodně přeženu, představte si třeba klasický krém od Nivei a obyčejné tělové mléko, Nivea je prostě hutná (ačkoli s konzistencí Ngelu nemá nic jiného společného).


Ngel obsahuje dvanáct esenciálních olejů a výtažek sezamu a vanilky. Vanilka patří k mým nejoblíbenějším vůním, takže jsem předpokládala, že mi parfemace bude maximálně vyhovovat. Ngel Oil voní opravdu silně a já nevím, jestli je to dobře nebo špatně. Jak jsem psala v první recenzi, Nuru gel Spa má také takovou orientální vůni, která se mi na začátku líbí, ale později už mi je nepříjemná a s tímhle olejem to mám dost podobně. Není to rozhodně typická sladká vůně, kterou jsem čekala. Připomíná mi to vonné tyčinky nebo takové ty obchody, kde koupíte lapače snů, čajové směsi a solné lampy. Což prostě nepovažuji za úplně sexy. Každopádně s vůní to má zkrátka každý úplně jinak.


Nakonec nejvíc musím pochválit pocit, který vám zůstane po samotné masáži a tím je krásně hydratované a rozmazlené tělo. Je to perfektní, protože se nemusíte jít sprchovat a necítíte se ulepeně, právě naopak. Pokožka je sametově jemná a trochu mám i pocit, že je taková prohřátá a prokrvená a to se mi moc líbí. Ngel Oil se nedoporučuje používat místo lubrikačního gelu, takže jsem to cíleně ani nezkoušela, ale celotělová masáž pro mě znamená, že se olej dostane opravdu všude. A všude citlivě hřeje, hladí a pečuje. V okamžiku, kdy se vám masáž přehoupne k orálnímu sexu, chce to trošku sebezapření, protože olej má takovou klasickou chuť šamponu. Ale protože to není jeho úkol, nemůžu mu za to strhnout žádné body :-). Lahvička s olejem má obsah 250 ml, takže při troše přemýšlení a srovnání cena, objem a kvalita, je jasné, že Ngel Oil je dobrou volbou.


Masážní Olej Ngel najdete TADY



2 komentáře:

  1. Už ho mám společně s nuru gelem premium objednaný. Díky za recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Videla jsi uz flowerpower? Budes zkouset?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥