pátek 11. ledna 2019

Smíšené pocity z kuliček

Po tom, co jsem na facebooku objasnila svojí neaktivitu na blogu a oznámila, že v ní budu pokračovat, přišla nálada na sepsání jednoho povídání, které mám už delší dobu v hlavě. Dnes pro vás mám tedy jednu z otázek.

"...pořídila jsem si na základě velmi dobrých recenzí své první Venušiny kuličky, ale moje pocity z nich jsou spíš smíšené. Vůbec necítím zmiňované vibrace, a že bych tak dosáhla orgasmu, to vůbec nehrozí, protože je vlastně ani necítím. Koupila jsem si je jako svou první hračku, tak ani nevím, co čekat. Mám trochu strach, jestli je se mnou vše v pořádku, protože jsem četla, že kuličky pomáhají i na zpevnění a jestli tedy nejsem úplně povolená, když je necítím nebo necitlivá. Přítele mám, spíme spolu pravidelně a nikdy neříkal nic o tom, že bych byla nějaká "vytahaná", ale při sexu mám problém dosáhnout orgasmu. Je mi to šíleně trapné a nemám koho se na to zeptat."

Na začátek připomenu, že nebudu vycházet ze žádných odborných článků, ale pouze ze svých zkušeností, které s kuličkami mám a budu ráda, když případně připojíte vaše. Co jsem si všimla, tak Venušiny kuličky jsou svým názvem docela známé, ale bohužel jsou často zaměňované za anální kuličky nebo jim jsou přisuzované vlastnosti, které vůbec nemají.
Já celkem vyzkoušela nějakých šest druhů a ani jedny mi tedy neudělaly orgasmus a ani jsem to po nich nechtěla. Venušiny kuličky svým fungováním vlastně ve většině případů nemají možnost vám "to udělat", protože jejich primární použití je o něčem jiném. Kuličky si zavede do sebe a necháte je tam, to je všechno. 
Existuje několik druhů kuliček z různých materiálů a s různým efektem, ale když bych měla popisovat klasické Venušiny kuličky, tak jsou to vlastně dvě duté koule spojené provázkem a uvnitř nich jsou menší kuličky, které se v nich při vašem pohybu různě houpou. U žádných z mých testovaných kuliček jsem tohle houpání nijak významně necítila a rozhodně bych nemluvila o vibracích nebo o něčem, z čeho bych nečekaně vyvrcholila. Ten pohyb tam byl, ale nejsou to vibrace. Další z možností jsou dokonce kuličky plné, bez nějaké pohyblivé části uvnitř, o kterých si troufnu říct, že jsou dokonce oblíbenější.

Venušiny kuličky bych neoznačila jako erotickou hračku a ani bych je nedoporučila, pokud nějakou hračku hledáte. Nejsem proti nim nijak zaujatá, ale jejich smysl vidím především v tom, že jsou praktické a že slouží k posílení svalů pánevního dna. To je jejich úkol a ten prý spolehlivě plní. Informace k posilování pánevního dna mohou být nejasné, ale to, že kuličky uvnitř necítíš, vůbec neznamená, že jsi povolená. Princip použití a posilování spočívá v tom, že se uvnitř svaly stahují tak, aby kuličky zůstaly uvnitř. Jsou to malé svaly, které ani necítíme a přesto se zapojují. Postupně, při správném a dlouhodobém používání (a nemyslím teď několik hodin denně, ale opakovaně třeba rok), se pánevní dno posiluje. Znamení, že to není úplně ono je takové, že kuličky vyjíždějí ven a nejsme schopné je v sobě udržet. Přesto ale docela laicky myslím, že to není úplně ztracené, protože jednoduše můžete mít kuličky moc těžké.
To, že kuličky uvnitř necítíš, není žádným ukazatelem toho, jak máš nebo nemáš povolené svaly pánevního dna. 

Kuličky se prodávají v různých váhách a já jich vyzkoušela už několik. Mám tedy doma kuličky, které jsem vůbec necítila a jejich používání bych přirovnala asi tak k pocitu, jako když mám uvnitř sebe tampon (= nic) a mám doma i kuličky, které jsou na mně moc velké, a prostě je neudržím na svém místě, tlačí mi na močový měchýř, lezou mi při chůzi a celkově je mi jejich použití nepříjemné. Kdo čte blog pravidelně, možná si ještě vybaví, že jsem si tyhle velké kuličky vzala na nákupy plná očekávání právě těch vzrušujících chvil, ale místo toho jsem měla pocit, že je v
H&M nechtěně nechám.

Úplně nejvíc spokojená jsem se sadou, kde jsou jednotlivé kuličky a každá z nich má jinou váhu. Osobně rozhodně preferuji jednotlivé kuličky (nebo jiné tvary) od těch spojovaných. Jsou mi příjemnější a jsou kratší, takže se mi lépe nosí. Já mám konkrétně Lovely Vibes od Mae B. Samozřejmě existují různé kuličky a občas mi to přijde až přehnané, co vše výrobci vymýšlejí. Doma mám třeba inteligentní kuličky, které se napojí na telefon a pak s nimi posilujete tak, že vidíte, jak kočka zvedá činku. Nápad hezký, ale za tu cenu? Použila jsem je párkrát. Jsou tedy i různé vibrující kuličky, kuličky z materiálů jako je kov nebo sklo a řada dalších možností. Nicméně v téhle kategorii se mi ty vychytávky jeví spíš zbytečné.





1 komentář:

  1. Moje smíšené pocity z kuliček tedy vypadaly trochu jinak :) Objednávala jsem si Lovely Vibes od Mae B díky recenzi odsud a miluju je, jenže! se mi ta nejlehčí hned při druhém použití rozpadla. Rozpadl se ten "korálek" u provázku a stal se ostrý a kulička nepoužitelná. Vůbec nevím, že bych se k nim chovala nějak špatně, nepřišla jsem na to, kde by mohla být chyba. Původně jsem je zamýšlela reklamovat, ale kvůli různým důvodům jsem si řekla ale co, mám ještě dvě. Ty další dvě používám úplně bez problémů. Ale doporučuji kuličky pořádně prohlédnout. Měla jsem docela štěstí, že se mi rozpadla po vyndání, nevím jak bych dostávala ostrý malý kousek ven odněkud z hlubin :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥