středa 23. ledna 2019

Téměř realistické dildo od Pipedream

Dnes pro vás mám recenzi, kterou jsem delší dobu odkládala a brzo vám řeknu proč. Napřed ale k takovým obecným věcem. Růžové dildo od Pipedream je v podstatě taková klasika, která mi z nějakého důvodu začala v mé sbírce chybět. Nikdy jsem netoužila po realistickém dildu, ale musím říct, že dilda právě téhle značky mě hodně zaujala. Samozřejmě aby to nebylo úplně opravdové, vybrala jsem nakonec svítivě růžovou barvu, ale jinak je můj nový společník jako skutečný.
Důvod, proč jsem nevydala tuhle recenzi dřív je ten, že původně dildo nemělo být v podstatě ani tak pro mě a na svou opravdovou premiéru zatím stále čeká. Objednala jsem ho totiž s myšlenkou, že si konečně při sexu vyměníme role a já si užiju, jaký je to pocit mít penis a používat ho. Asi si vzpomenete na to, že tahle myšlenka mě láká už hodně dlouho, vlastně od chvíle, kdy jsem si pustila video s Domino Presley. Ano, přesně tohle to bylo. 


K dildu jsem si tedy rovnou objednala i strap-on postroj od stejné značky a vlastně můj záměr byl i důvodem, proč jsem vybrala právě takovou velikost a dildo, které do postroje bude krásně pasovat. Zjistila jsem, že tahle výměna rolí nebude jen tak a zatím jsem našla pro dildo uplatnění pouze pro sebe.

I já jsem s výběrem moc spokojená, i když bych sama sáhla po něčem o kousek větším. Je to paradox, protože pokud jde o centimetry, mám pořád ve zvyku to nějak přeceňovat. Pro ukázku vám vložím fotku, kde je Pipedream s dildem Blue Astral. Astral jsem si vybrala už pár let zpět s tím, že jeho velikost bude pro mě v okamžicích nenasytnosti úplně ideální. Má dvacet centimetrů a průměr téměř čtyři a půl. Tehdy jsem hned po rozbalení viděla, že můj odhad byl mizerný a hned po prvním pokusu o masturbaci jsem zjistila, že zase tak nenasytná nejsem. Přesto mi patnáct centimetrů u Pipedream přišlo tak nějak málo a říkala jsem si, že ho vezmu jen proto, že to bude takový můj malý kousek určený pro dráždění partnerova análu. Jenže nakonec jsem si ho naprosto zamilovala a zjistila jsem, že patnáct centimetrů je naprosto dostačující a že kdybych vzala větší, dopadlo by to stejně jako s Astralem.
Konkrétně se jedná o model Pipedream Dillio 6 Inch Slim Dillio a postroj k němu najdete případně pod názvem Pipedream Dillio Perfect Fit Harness

Vzhledem k tomu, že jsem ho jako strap-on ještě nevyzkoušela, nebudu ani o postroji zatím mluvit a počkáme si radši na skutečné dojmy a zážitky. Pipedream dilda jsou dotažená do posledního detailu, což byl i důvod, proč mě tahle značka tak zaujala. Nejprve jsem koukala na ta úplně realistická a můžu vám říct, že bych si opravdu dokázala vybrat a už mám i vyhlídnutý jeden "nude" kousek. Moc se mi líbilo dildo s přetahovatelnou předkožkou, což mojí fantazii ještě víc škádlí. Každopádně i tyhle barevné méně reálné kousky stojí za to. Jsou vyrobené z hypoalergenního PVC bez obsahu ftalátů a bez latexu, a tak jsem byla zvědavá, jak mi tenhle materiál sedne. Jedna věc je ta, že dildo je prostě jako penis v perfektní erekci, tak bych popsala jaké je na dotek. To znamená, že si ho prostě oblíbíte a že se vám s ním bude opravdu dobře dělat dobře. Taky pokud si představíte jeho využití jako strap-on, tak se vám tahle vlastnost musí líbit

Jako lehce negativní hodnotím jeho lepkavost. Není to žádný extrém, ale prostě to není hlaďoučký silikon, což někomu může dost vadit. Souvisí s tím totiž to, že se na dildo chytají nečistoty a bohužel také zapáchá takovou tou klasickou umělotinou. Realita je taková, že to moje smrdí gumou i po čtvrt roce mimo krabici, takže nepočítejte s tím, že vyčichne. PVC samo o sobě není úplně ideálním materiálem pro erotické pomůcky, ačkoli se Pipedream chvástá, že je hypoalergenní a bez ftalátů, i tak mám z tohoto materiálu lehce obavy. Pokud trpíte na nějaké problémy, alergie, mykózy a podráždění, nejspíš vám ho z tohoto důvodu nemůžu doporučit. Nebudu však tvrdit, že konkrétně materiál od Pipedream je nějak špatný, protože se v tom moc nevyznám. Hodnotím pouze svůj dojem, který je ten, že existují materiály přátelštější k našim intimním místům.
Dildo má silnou přísavku, což byl můj požadavek při výběru. Líbí se mi možnost ho někam přilepit a užívat si s ním zezadu, případně si ho přesně takhle užívat při sexu s přítelem. Přísavka skvěle drží na hladkém povrchu a určitě nehrozí, že se vám v tom nejlepším odlepí. Zároveň mám takhle zakončená dilda ráda, protože se mi líp drží a můžete pro ně najít víc originálních uplatnění. Když se ještě vrátím k propracování, mrkněte se na ten perfektní tvar, žíly a krásný žalud. Tohle dildo mi přijde úplně dokonalé na pohled. Další kousek, který si chci pořídit bude mít určitě koule a neptejte se proč, protože sama nevím, co se to se mnou děje. Vždycky jsem byla velkou odpůrkyní realistických hraček a teď nejvíc ze všeho toužím právě po tomhle.
Závěrem vám můžu říct asi to, že moje růžové dildo, (které má být mým krásným penisem, ale o tom příště), je skvělé. Nemám k němu moc výhrad, protože kdyby bylo ze silikonu, není tak reálné a pravděpodobně bych se do něj tolik nezamilovala. Má ideální tvar, tvrdost, velikost a naprosto krásné detaily, takže pěkně vyřadilo veškerou umělou konkurenci, kterou doma mám. Jako další bonus je jeho cena. Už nevím, za kolik bylo v nabídce, když jsem ho pořizovala já, ale hlavní je, že momentálně je ve slevě za 495,- Kč a to je v porovnání cena a kvalita perfektní.

Najdete ho TADY

3 komentáře:

  1. Vím, že jste v tom tedy ještě neexperimentovali, ale Vanilopko, dočkáme se v brzké době nějakého tvého pohledu na pánské anální hrátky? Ať už jde o třeba o rimming, masáž prostaty a tak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pár článků na tohle téma na blogu už je, zkus kouknout (třeba i použít vyhledávání lupou v pravé části blogu). :)

      Vymazat
  2. Ahoj,
    moc děkujeme za tip! Na základě této recenze jsme s přítelkyní tohoto krasavce pořídili. Na Strapon hrátky je naprosto úžasný a ideální.
    Přítelkyně mě ojela jak nikdy a prosil jsem o další... Skvělá hračka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥