pátek 31. ledna 2014

Karnevalová noc

Vždycky jsem chtěla zkoušet něco nového a poslední dobou mě začalo lákat nepoznané ještě víc. Když jsem si přečetla pozvánku, která mi přišla mailem, chvíli jsem váhala. Ale jen chvíli.
Bude to prostě jenom taková party, party plná sexu, tedy když o něj budu mít zájem. Taky klidně můžu jenom přihlížet a nedělat nic, uklidňovala jsem sama sebe.
Sabinu jsem neznala, tedy, psaly jsme si párkrát na seznamce a vyměnily si pár fotek. Když mě najednou zvala k sobě domů, byla jsem trochu nervózní. Zvlášť, když jsem neznala nikoho. V pozvánce byly všechny informace o tom, jak večírek bude probíhat. Hned na začátek dostanu převlek a masku a uvítací drink. Můžu dělat co chci a nikdo mě k ničemu nebude nutit.

Když jsem zazvonila na zvonek byla jsem vzrušená a hrozně nervózní zároveň. Ale to už jsem nestihla řešit, najednou jsem stála uvnitř a Sabina v masce kočky mě objímala. 

Myslím, že kdyby se mi nepředstavila ani bych jí nepoznala. Paruka, dokonalý převlek, maska přes oči. Vzala mě do malého pokoje a tam mi dala mojí masku. "Budeš růžový poník", usmála se a ukázala na postel. "Počkám na tebe venku, než se převlékneš a představím tě!". Odložila jsem svoje věci vedle postele a vzala do ruky krajkové kalhotky. Klasické kalhotky, skoro jako kraťásky s dírou na zadku a s ozdobnými patenty v rozkroku. Začala jsem se oblékat. Koukala jsem na sebe do zrcadla. Růžový korzet, kalhotky, podvazky s ozdobnou krajkou. Ještě dlouhá paruka, ouška a boty. Všechno bylo kompletní..Vzala jsem do ruky kufřík nadepsaný mojí přezdívkou a otevřela. Na ruce jsem si natáhla kožené bílé náramky, na oči masku a pak jsem vzala do ruky ocas.
 Na chvíli jsem zaváhala, jestli toho přece jen není moc.. "Tak co, My little pony?", zaklepala na dveře Sabina. V jejím podání to znělo spíš jako Mááj Líítl Ponýý. Měla už v sobě pár drinků. Otevřela dveře a šla ke mě. "Jsi krásná a sexy" přitáhla mě k sobě a jako opravdová kočka, se o mě začala otírat. Jazykem mi přejela po krku. Teď už z toho prostě nevycouvám, znělo mi v hlavě a ona mi z ruky vzala růžový ocásek. "Můžu ti pomoct s maskou?" Přikývla jsem a ona vyndala gel.
 Do dlaně si dala docela dost velké množství a pak namazala skleněný kolík na konci ocasu. Předklonila jsem se a ruce dala na postel. Pomalu ho do mě vsunula až se mi vzrušením podlomila kolena. Žertovně mě plácla po zadku, chytla mě za ruku a vedla mezi ostatní. 
Byla jsem neskutečně ráda, že jí mám a že nejsem na takové akci sama. Hned jsem si dala drink a pak další. Zábrany pomalu opadaly. A já se pouštěla do rozhovorů s ostatními. Byl to prostě takový zvláštní večírek. Líbali jsme se, každou chvíli jsem na sobě měla cizí ruce. Tančili jsme a pak jsem si sedla na gauč. Sabina si sedla ke mě a s ní ještě nějaký muž. Začali se spolu líbat a on mi najednou položil ruku na stehno a pevně stiskl. Projela mnou vlna vzrušení. Doslova.. Po všech těch dotecích za celý večer jsem už byla vlhká, ale tohle bylo něco úplně jiného. Sabina si před něj klekla a začala mu kouřit. 

Dívala jsem se na ní a hrála si s jejími vlasy. Všechno bylo jako v mlze, hudba hrála dost nahlas, nepřišlo mi to reálné. Jednou rukou mi roztrhl patenty na kalhotkách a vsunul do mě prsty, párkrát ve mě projel a líbal mě. Mezi tím jsem ucítila na kundičce Sabiny vlhký jazyk. Přejížděla mu po prstech a jakoby nechtěně se dotýkala mě. Tohle trvalo dost dlouho na to, abych si uvědomila že to je realita. Ano, tohle se právě děje! 
Posadil mě na sebe a pevně mě k sobě přirazil. Čelem k němu jsem začala kroužit boky. Kolík z ocásku mě tlačil a když jsem byla takhle zaplněná, slastně jsem přivírala oči. Najednou ke mě přistoupila Sabina. Její horké kočičí tělo se přitisklo na moje záda, chytla mě za ruce a moje kožené náramky jedním řetízkem proměnila v pouta. "Kdyby se ti něco nelíbilo, řekni a bude po všem, tady tě nikdo nemůže k ničemu nutit". Jenže já věděla, že se mi to líbí. A moc. Rozepínala mi korzet a připnula mi na bradavky růžové svorky. 


Když se rozvibrovaly, začala jsem hlasitě vzdychat. Spoutanou a slastně mučenou mě povalili na gauč. Přistoupil ke mě zezadu a prudce ho do mě vrazil. Obličejem jsem byla zabořená v měkké matraci, zatímco mě pevně držel za svázané zápěstí a přirážel. 
Udělala jsem se neskutečným způsobem. Ten tlak se rozlil celým mým tělem a zaplavil mě jako vlna horka a chladu zároveň. Ještě chvíli pokračoval a pak se Sabině udělal do pusy. Beze slova se zvedl a odešel. 
Ona mi sundala pouta a osvobodila moje bradavky z vibrující pasti. Hladila mě, něžně a opatrně, úplně jinak než tomu bylo do teď. Její jazyk mi jemně přejížděl tvrdé bradavky a dlouhé vlasy mě šimraly po těle.
Podala mi další drink. "Tahle noc ještě nekončí, ale teď si pojď trochu odpočinout", přitáhla mě k sobě a moje tělo toužilo po další dávce.


12 komentářů:

  1. Jestli je to skutečné, tak to chci taky zažít! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž bych jednou poznala svou vlastní Sabinu ]:)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Vanilopko, tohle mi nedělej. Anebo jo, dělej mi to pořád :D Supr čtení ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To opravdu existuje taková zábava v tomhle nudné světě? :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Wau.
    Škoda ale že jsi se nevyfotila :(

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto odzbrojující...! :)

    OdpovědětVymazat
  7. alespoň víme, po čem Vanilopka touží :)

    OdpovědětVymazat
  8. a proč ne, taky by se mě to líbilo ;) :-P

    OdpovědětVymazat
  9. Umíš úžasně psát, jsem z tý povídky úplně hotová ! :D A pokud je na tom aspoň kousek pravdy, tak závidím ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥