sobota 18. ledna 2014

Kouzelné kombinace

Kombinovat luxusní kousky s těmi levnými se vyplatí. A to v mnoha oblastech.


Jednu takovou kombinaci bych vám ráda dnes představila, a protože jsem před chvílí zažila pár pěkných orgasmů, můžu vám jí i doporučit. 
To, že anální šperk není jen na ozdobu análního otvoru jsem už říkala. Ale nějak na něj až do dnešního dopoledne nepřišla řada. Trávila jsem dopoledne v posteli, hledala jsem nějaké gify na blog a najednou jsem začala být vzrušená. Sáhla jsem po té černé krabičce a vyndala šperk. Na anální hrátky jsem neměla náladu a tak jsem ho zasunula do kundičky. Kov příjemně chladil, docela mě i přes menší velikost pěkně zaplnil, zvlášť do šířky. Vzala jsem si k ruce ještě jednu hračku, vibrátor na klitoris. 
Když jsem tyhle dvě hračky "spojila" bylo to docela zajímavé. Plastový vibrátorek přenáší silné vibrace a když se setkal se šperkem, rozvibroval mi celé tělo. Šperkem jsem nejdřív jezdila dovnitř a ven, ale pak jsem pootočila kamínkem a u toho pohybu už zůstala. Otáčela jsem s ním ze strany na stranu a druhou rukou si dráždila klitoris. 

Bylo to úžasné! 
A tak, co vám chci říct? Kombinujte! Anální dráždění s klasickým, dráždění uvnitř a klitoris, levné a drahé kousky, plast a gumu, prostě všechno co vás jenom napadne. 


2 komentáře:

  1. Ahoj. Moc mě láká vyzkoušet nějakou "hračku". Zatím mám vibrační vajíčko (úúúúžasný) a vibrační kroužek.. Přemýšlím o venušiných kuličkách, návleku na penis, nebo klasickém vibrátoru (no na ten budu muset dlouho sbírat odvahu). Chtěla jsem se zeptat,co by jsi mi doporučila? Případně u těch kuliček jaký typ? Všechno koupit nemůžu-na to nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, z těch tří věcí je každá úplně jiná.. je to asi podle toho na co to chceš, kuličky jsou fajn, ale moc zábavy (ve smyslu masturbace) s nimi nezažiješ, návleky jsou taky fajn, když je máš na co navlékat.. Já bych řekla, že nejlepší využití má klasický vibrátor

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥