úterý 23. září 2014

Podrážděná

Předevčírem jsem na holení použila přírodní mýdlo. Koupila jsem si ho i s letáčkem o tom, jak blahodárně působí na pokožku směsí bylin a všemožných výtažků. Vlastně ani nevím, proč jsem po něm ve sprše sáhla, protože normálně používám na holení sprchový gel. Gel používám už roky, od té doby co jsem zjistila, že když se mi dostane nějakým nedopatřením dovnitř trochu pěny na holení není to nic příjemného. Obvykle si taky dávám pozor, aby se sprchový gel nedostal tam, kam nemá, ale asi jsem se nechala unést přírodou a mýdlo se právě tam dostalo. Okamžitě se ozvalo neskutečné pálení a štípání, ale dobře říkám si, vypláchnu ho a bude to zase v pořádku. ALE není. 
Neměli jsme ten den ani sex, takže to nemůžu svádět na nic jiného, prostě za to může ten přírodní zázrak. Rozhodla jsem se čekat a ačkoli už je to dlouhá doba, věřte že mi to jako dlouhá doba připadá, nic se nezměnilo. 



Jak málo stačí k tomu, aby se rovnováha naší nejdražší rozhodila natolik, že se sama nedokáže vrátit do původního stavu? 
Tenhle příspěvek je vlastně úplně o ničem a nenajdete v něm žádné rady.
Jak jí pomoci, když je i ta vaše podrážděná? Choďte bez kalhotek a to pokud možno co nejvíc času a ten zbývající čas choďte úplně nahá. Zkuste výplach nebo chladnou koupel, doporučuje se výplach z jemného roztoku soli a potvrzuji, že pokud to se solí nepřeženete, uleví se vám. Doporučuje se i bílý jogurt, který nejen chladí, ale pomáhá dostat vnitřní prostředí zase do normálu. Vyhněte se sexu a masturbaci (nebo se o to alespoň pokuste). A četla jsem také o šťávě z česneku, nebo pro odvážné, si dovnitř strčit celý stroužek, čehož se ale bojím, protože přece jen česnek má dost specifickou "vůni". Bezvadný na zklidnění je kokosový olej (který bohužel zrovna nemám doma), působí dezinfekčně, zklidňuje a pokud si ho dáte před tím do ledničky tak krásně chladí. 
A pokud nic nezabere, vezměte ji k doktorovi.
Pokaždé, když jsem k doktorovi s nějakým nepříjemným pocitem přišla, dal mi stejnou mastičku, za kterou jsem v lékárně vyhodila spoustu peněz a pak jsem si říkala, že bych nejradši vyhodila i jí, protože se žádný úlevný pocit nedostavil (používat se měla 10 dní!, a víte co je pro bolavou vagínu 10 dní?). Žádejte něco, co vám pomůže okamžitě! Jeden čípek v balení, pro akutní případy, výplach přímo u doktora a podobné a klidně můžete tvrdit, že právě váš případ je akutní.. Protože, co si budeme povídat, pro vás je. 





9 komentářů:

  1. Z přechlorovaného bazénu a neustálého stresu jsem si odnesla brutální "zakvasinkování"... pocit asi,jako bych se "tam" naplnila pískem... kokosový olej nepomáhal, oplachy heřmánkem a řepíkem, ani sedací koupel nic...jelikož jsem byla za dva dny obědnaná na kontrolu,řekla jsem si, že doktorovi volat nebudu- tak jsem mazala do lékárny a vyfasovala vaginální tablety s lactoacily... druhý den doktor hned po vylíčení problému zahlásil "jasně kvasinky-máte doma bazén,co?" moje protesty,že u kvasinek jsem vždycky měla výtok bral s úsměvem a pravil,že chlor vymlátil všechno, co by mohlo proti kvasinkám bojovat a dělat ten výtok... lactobacily pochválil a dal mi tabletku (na polknutí)-stačila jen jedna + doporučil dobrat ty lactobacily a bylo to ok... a ty tabletky mi doporučil používat "v rizikových situacích" (léto u vody, koupání v bazénu, antibiotika) jako prevenci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevíš, jak se jmenuje ta polykací tabletka? Díky

      Vymazat
    2. bohužel nevím,ale doktor to bude vědět a bez předpisu jí nedostaneš. Navíc jich je spousta druhů....

      Vymazat
  2. "vezměte ji k doktorovi" :d to mě rozsekalo. :d

    OdpovědětVymazat
  3. Mně vždycky pomohl výplach Rosalgin. Koupíte si na to tu vyplachovací nádobku + ještě pytlíčky se směsí, která se rozpustí ve vodě. Je to bez předpisu, trošku i dražší (podle mě teda), ale pomohlo mi to. A taky se to dá použít i preventivně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kamarádka měla zánět a než aby si došla k doktorce, tak si podle nějaký "úžasný" rady na internetu nakapala na tampon tea tree olej (neředěný!!!!) a na noc si ho zavedla... Když mi popisovala jak jí málem shořela, tak jsem si jen ťukala na čelo... To by snad nenapadlo ani blondýnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někde jsem četla "radu" jak se zbavit kvasinek --> zavedení stroužku česneku!!! To musí být odvaha!! Kvasinky znám a hodně jsem si s nima prožila, ale ten česnek!!! Ani na smrtelné posteli. AU!

      Vymazat
  5. Tak holit si pipinu sprcháčem to je taky nápad. Já si jí meju vždy jen intimním gelem Lactacyd, a hezky si ho napěním a pak oholím. Přijde mi to tak mnohem lepší. Pak si kleknu na čtyři, přítel mi ještě oholí druhou dirku a je hotovo, nikdy nebyl jakýkoliv problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě osobně zase vůbec ani na mytí Lactacyd nevyhovoval

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥