středa 17. září 2014

Jak dlouho trvá dobrý sex?

Kdy, jak a hlavně jak dlouho! Rádi se porovnáváme, diskutujeme a čteme v knížkách o sexu, který trvá hodiny a hodiny. Jenže kdo z nás ve skutečnosti tak dlouhý sex chce?
 Uvádí se, že většina souloží trvá 3-13 minut bez předehry!
Ideálním sexem je podle vědců ten, který trvá do deseti minut a úplně nejlepších je prý minut sedm...


7 minut



A jak to máte vy? Já s tím totiž souhlasím!

Zažila jsem několikrát opravdu kvalitní a dlouhý hodinový (i více hodinový) sex, ale přiznám se, že moje vzrušení většinou přibližně odhadem po deseti (někdy dvaceti) minutách intenzivního sexu klesá a pokud orgasmus nepřišel do teď, tak už pravděpodobně nepřijde.
 A nespraví to ani další hodina, protože na vrcholu vzrušení jsem prostě po poměrně krátké době a pak už to jde pomalu dolů a já ztrácím nejen citlivost, ale také pozornost a často se takový sex pro mě stává nudným. Pravda je, že na čas  nemyslím, ale "překročení" svého limitu poznám vždy spolehlivě.

"On se prostě neudělá a mně už to nebaví, takže kolikrát prostě skončíme jen tak..." řekla mi kamarádka a já jí litovala. Ze začátku, když spolu začali spát, poslouchala jsem, jak je skvělý milenec. Vždy totiž vydrží dokud se neudělá ona! Jenže časem zjistila, že vydrží ještě mnohem, mnohem déle a stalo se to spíš vadou na jejich původně dokonalém souložení, protože on je přece chlap, sex má končit on a ne ona tím, že už nemůže nebo jí to nebaví.



Dalším bodem u dlouhého sexu je orgasmus. Vyvrcholení a zvlášť to mokré mi často sex "naruší" tak, že už prostě pokračovat nechci. Buď jsem tak vlhká, že pro mě sex téměř ztrácí význam, přecitlivělá tak, že mi je to nepříjemné a nebo, po mokrém orgasmu vyčerpaná, unavená a často mám neskutečnou žízeň, takže toužím po tom, jít se osprchovat, napít se a dívat se na film. Ještě horší je, když orgasmu žena nemůže dosáhnout a partner ve snaze být ten nejlepší milenec přiráží a přiráží a trvá to dlouho a dlouho, což může dokonce vést k tomu, že začneme orgasmus předstírat ve snaze ušetřit mu práci.
Za příliš krátký sex vědci považují ten, který trvá kolem minuty a půl a já ten, který mi prostě nestačí. Samozřejmě tak jako ve všem, co se sexu týče má každý jinou představu o tom, co je dlouhé a co je krátké a pro někoho může být vaše hodina nedostačující stejně jako pro jiného je ta představa doslova děsivá. Každý také potřebuje k vyvrcholení úplně jiné tempo a jiný čas. 

Průměrný muž vyvrcholí po třech minutách pohlavního styku. Průměrná žena po třinácti minutách... - je třeba to "jen" sladit.. 

Říct, jaký sex mám ráda, je složité, protože záleží na všem kolem, ale za mě je to určitě delší předehra, během které jsem maximálně vzrušená a kratší ale o to intenzivnější sex. 
A jak dlouhý sex je ideální pro vás? 

10 komentářů:

  1. Tri az sedm minut mi prijde kravina, ja bych z toho nic nemela. U nas trv tedy mnohem dele.

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou mi jedna slečna řekla, že nikdy nepřibere, protože má s přítelem každej den dvakrát ALESPOŇ hodinovej sex... Jediný, co mě v tu chvíli napadlo bylo "sakra to je to taková nuda, že si to stopuješ?" Naštěstí jsem to stihla "spolknout"...

    OdpovědětVymazat
  3. 3-7? Blbost.. to je naprostý začátek. Pro mě je ideálka asi pulhod, i pro přítele. Mín jak 15min je divné ;) pro nás

    OdpovědětVymazat
  4. Ja zase celkom súhlasím. Mám partnera, ktorý je odo mňa o 10 rokov starší a teda aj skúsenejší, takže jediný problém so sexom bol na začiatku vzťahu, keď mi trvalo veľmi dlho, kým som sa celkom uvoľnila. To potom trval sex aj hodinu. Postupne sme však dospeli do štádia, kedy sa to pohybuje od tých 10 do 15 minút (bez predohry). Ak sme obaja veľmi vzrušený, tak stačí aj tých magických 7 minút :)
    Ja ani nemám chuť na nejaké hodinové orgie. Sex je sex a páči sa mi, keď je taký rýchly (aj keď teda tých 10 minút vnímam ako normálny čas, ale pre iných to môže byť príliš rýchle), prudký a vášnivý.Príliš dlhý sex je vyčerpávajúci pre mňa, aj pre partnera.

    Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, raději rychle a vášnivě, než pomalu - fakt by mi to asi připadalo nudné. Předehra je někdy potřeba, někdy je fajn rychlovka "teď a tady". Ale jo, asi jsem divná, neb většina mých kamarádek taky dává přednost aspoň té půlhodině nebo i déle, pro mě je teda ideální půlhodina včetně předehry a těch posledních max.10 minut samotný sex.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak u nas je to jednoduche. Ja se udelam je pri oralnim sexu,takze jdu na "radu"prvni a kdyz jsem uspokojena, tak je mi jedno, jestli je souloz 5 minut nebo 20. Ale vse nad pul hodiny sukani a vice povazuju uz za nudne.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem zjistila, že sex vnímám časově úplně jinak než ostatní věci, takže mi deset nebo patnáct minut připadá jako hodiny... Nutno říct, že skvělé hodiny.

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem zastánce dlouhé předehry a kratšího sexu. Ale, upřímně jsem to nikdy nestopovala, takže se mě vůbec neptejte v kterém časovém limitu se nacházím :D Při delším sexu bych se začla nudit, případně si připadala zcela neschopná partnera uspokojit :D

    OdpovědětVymazat
  9. přibliižně tak 20 - 40 minut, abych mohla dosáhnout orgasmu první.

    OdpovědětVymazat
  10. Běžně souložíme s přítelem kolem 30min. i s předehrou a je to ideál mi přijde ale jsou dny kdy souložíme hodinu... Minule jsme byli tak rozvášnění, že jsme to dělali čtyři hodiny... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥