pondělí 8. září 2014

Dárky!

Jsem s partnerem už 8. rokem a zanedlouho budeme mít výročí. Absolutně nemám inspiraci,čím ho obdarovat. Nechtěla bys napsat nějaký článek s nápady na "lechtivější" dárky pro přítele? 




Výročí je jednoduše skvělá událost! Oslava společné lásky, vztahu a připomenutí, že jsme pořád spolu! Není pro to divu, že chceme naší drahou polovičku obdarovat něčím speciálním... a ani po osmi letech nemusíte skončit u bonboniéry a přáníčka. 
Musím se přiznat, že já jsem nikdy výročí neslavila..ano vlastně jen jednou, ale to radši nebudu rozebírat. Přijde mi hloupost slavit každý měsíc nebo půl rok a na rok jsme se s NÍM zatím nedostali. 
Bývalý mi zase řekl, že nic takového slavit nechce. Každopádně v hlavě mám pár nápadů na dárky, ať u to jsou dárky k výročí nebo třeba k narozeninám.

Staňte se firmou na zážitky! 

Pokud se rozhodnete darovat zážitek, přinese to pro vás pár výhod. Je to originální, je to přímo od vás a často i levné a nezapomenutelné. Jednoduše můžete nadělit to, co ve vašem vztahu a ve vašem sexu není typické. Víte o nějaké fantazii, kterou má a teď mu jí můžete splnit. To, co sem patří, záleží v podstatě jen na vás. Striptýz? Šlehačka? Kostým? Sex venku? Ve výtahu? Natočení erotického videa? Zvlášť bych zařadila do téhle skupiny masáže! Ať už zvolíte klasickou masáž, masáž svíčkou, masáž prostaty, nebo třeba Nuru masáž, bude to skvělý zážitek.. (pro oba). Když už jsme u toho, na masáž ho klidně můžete i pozvat do salónu, tantra masáže většinou nabízejí možnost být ve dvou a nechat se od profesionálů masírovat a zároveň si užívat blízkost jeden druhého. K pečování o tělo pak patří i různé slíbatelné pudry, fixy atd.. 
Pokud vás lízání jahodového pudru nebere a chcete něco ostřejšího, jednoduše si můžete vybrat něco z úplně jiného koutku. Můžete koupit důtky, pouta, a zavázat mu oči... 



Pokud máte rádi kreativní dárky, můžete si pohrát a vytvořit knížku s poukazy třeba na každý týden na další rok. Může obsahovat jak lechtivé služby tak úplně běžné záležitosti. Od snídaně po hodinový orální sex.


Láska prochází žaludkem! 

Nevím, jestli erotické jídlo považovat se lechtivý dárek, ale myslím, že ho sem můžeme klidně zařadit. Kromě toho, že můžete spoustu jídel vytvořit a pomoct si pouze např. těstovinami ve tvaru prsou nebo srdce, můžete také koupit čokoládu v podobných tvarech, vytvořit čokoládový odlitek nebo se prostě natřít šlehačkou a do klína si dát jahody. Zkusit můžete také různá afrodiziaka a dopřát si třeba mořské plody. 







Pak existuje obrovské množství erotických hraček, které jsem si záměrně nechala na konec. Většina sexshopů má zboží rozdělené na Pro něj, Pro ní a Pro oba, takže jen záleží jestli chcete hračku přímo pro vašeho partnera, nebo něco, co si užijete ve dvou. Pokud se rozhodnete potěšit pouze jeho, jako dobrý dárek mi přijdou Tenga egg, zvlášť pak srdíčková verze téhle hračky. Vypadá decentně, sexy a dráždivě a určitě svým dárkem překvapíte. 


Z párových pomůcek mě osobně hodně láká vibrátor We-Vibe nebo Lelo Deep Rose. Tenhle vibrátor máte při sexu zavedený v sobě a stimuluje najednou klitoris, vás uvnitř, ale také výrazně dráždí penis! Existují také např. malé vibrátorky na jazyk, které zpestří orální sex a navléct se dají i na prsty. 
Pak je tady zvláštní kategorie dárků, označená jako žertovné předměty. Možná jsem až příliš zaujatá, ale nikdy mě nic žertovného nepobavilo a vůbec mi to nepřijde sexy. Nicméně najdete tady spoustu věcí a netvrdím, že nenajdete něco skvělého, co se vám bude líbit. Zkusit můžete erotické hry, polštář ve tvaru vagíny nebo sprostou kuchyňskou zástěru a řadu dalších "žertíků". 

Lechtivý dárek, který bych darovala já? Svoje sexy fotky!

3 komentáře:

  1. Děkuju-děkuju-děkuju. O těch fotkách uvažuju už dlouho, ale zatím se mi žádná hezká nepodařila a na video nemám odvahu, ale tvůj článek mne přivedl na nápad-koupím mu foťák a k němu přibalím prádélko a "školu focení aktů"... Uch-peněženka pláče, ale myslím, že to bude stát za to...

    OdpovědětVymazat
  2. Vanilopko zkoušela jsi ten vibrátor na jazyk? Nedělá se z toho na zvracení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho zatím nezkoušela, ale nějaké recenze jsou u Slona http://www.ruzovyslon.cz/tongue-joy-oralni-vibrator-na-jazyk-sada/
      je tam i video (ale už ho nemají v eshopu). Já si myslím, že jak kdo to vnímá, někomu vibrace na jazyku mohou vadit, někomu ne.

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥