pondělí 22. června 2015

Nejdelší povídka - část I. - Výběr

"Začni jí hladit prsa!!" vykřikl někdo a na mých prsou se ocitly dvě drobné dlaně. Bylo nás deset, na začátku deset úplně cizích holek, které toužily po rychlých penězích a na které doma vlastně nikdo nečekal.

Tohle všechno začalo rozchodem. Ztratila jsem v tu chvíli někoho, kdo mi byl oporou, ztratila jsem zázemí, lásku, sex. Najednou jsem zjistila, že bez něj nejsem nic a nastěhovala jsem se ke kamarádce Sandře. To, že jsem byla zvyklá na určitý standart nemusím myslím popisovat, Petr byl dost zajištěný, nedělalo mu problém mi dávat "kapesné", platit veškeré výdaje a ještě mi nosit drahé dárky. Byli jsme spolu pět let, pět let, kdy jsem měla všechno, na co jsem si vzpomněla.
"Ona by nám nic špatnýho nedohodila, navíc ty peníze potřebujeme!" zdůraznila Sandra a zametla tak moje pochybnosti jednou větou. Obě dvě jsme měly víc než pozitivní vztah k sexu a k penězům, navíc jsme chtěly dobrodružství a já toužila po tom, zapomenout na Petra a dostat ho z hlavy. Dělat luxusní společnici nemělo být nic složitého. Pár stálých klientů, které si samy vybereme, večeře, dárky, zábava, sex. Vlastně to samé, co jsem měla ve vztahu. Zavolala jsem na číslo, které nám Sandry známá dala a na druhém konci se ozval (k mému údivu) ženský hlas. Domluvily jsme se na schůzce a pokud se dohodneme, tak ihned na odjezdu do Prahy. Teď už to bylo vážné, připily jsme si na zdraví a na úspěchy, vlezly si do jedné postele a v objetí usnuly.



V kavárně, kde jsme čekaly se objevila žena možná něco kolem pětačtyřiceti a zvedla z očí sluneční brýle. To musí být ona projelo mnou a pod stolem jsme se se Sandrou nakoply na znamení, že už je to tady. "Dobrý den, objednám si a pustíme se do toho, co říkáte?" řekla s úsměvem a já si oddychla. Souhlasily jsme s pravidly, které nás budou po dobu naší zatím roční brigády doprovázet a nic nebránilo tomu, okamžitě odjet.

Když auto vyjíždělo po vydlážděné cestě k lesu, kde stála velká vila, byla jsem překvapená. Tohle že má být ten podnik?
V domě nikdo nebyl, jen spousta místa, nádherných věcí a vůně čerstvě nařezaných květin ve váze. Kamila, jak se žena přestavila, nás odvedla nahoru do patra a ukázala náš pokoj. Malý skromně zařízený, čistý pokojík s jednou postelí. Prázdné skříně, prázdné noční stolky, prázdné zdi. "Můžete si sem dát co chcete, je to vaše místo a až vyrazíte na nákupy věřím, že to rychle zaplníte!". Stejně tak, jako jsme velmi rychle zaplnily skříně novým oblečením, lodičkami, doplňky a vším, co se nám líbilo, jsme zaplnily i naše prázdné životy. Kamila o nás pečovala tak, jak slíbila, od masáží po výborné jídlo. A tak uplynul první měsíc.

Otevřela jsem oči, z venku byl slyšet dívčí smích a hlasité rozhovory. Byly dvě ráno. Vyklonila jsem se z okna a viděla auta s pár muži a 8 holek, které postávaly vedle nich.
Snídaně už byla společná, zjistily jsme, že tyhle holky si prožily první měsíc podobně jako my,akorát jinde. Kamila po nás pokukovala a bavila se s muži u baru a pak je rozdělila do dalších pokojů.
Ozvalo se zaklepání na dveře. "Holky, dneska začneme! Nezapomeňte se snažit a vypadat co nejlépe!" Poslední dny, kdy z nás vyprchala ta euforie jsme se čím dál častěji bavily na téma, co bude, kdy to přijde a jestli jsme neudělaly chybu, teď to bylo tady.

Když jsme přišly dolů, stály tam i ostatní holky. Některé vypadaly značně nervózní a vyděšené. Chytla jsem Sandru za ruku. Takhle jsem jí neznala, a musela jsem přiznat, že mě to vzrušilo. Začalo mi srdce divoce poskakovat v hrudníku. Kamila nás postupně odváděla dolů po schodech a vzala mě jako první. Otočila jsem se na Sandru a viděla v jejích očích napětí, strach a touhu. Sklep, do kterého nás vedla byl podlouhlou uličkou s prostornou luxusní místností s barem na konci. Očima jsem přejela po pár mužích, kteří zde byli. Všichni se uvolněně bavili, popíjeli a řekla bych, že se na mě nikdo ani nepodíval. Kamila mi stiskla zápěstí. "Tohle je představovací místo, vylez nahoru!" poslušně jsem vylezla na malé kulaté černé pódium. "Podle toho, co předvedeš si tě někdo buď vybere a nebo taky ne, a tu druhou možnost bych na tvém místě ani nezkoušela..", upírala na mě oči a vlasy mi ulízla za ucho. "Neboj se, ten nebo ti, kdo si tě vyberou ti řeknou zbytek." Pomalu jsem se rozkoukávala a prohlížela si všechny přítomné. Muži ve věku od třiceti do šedesáti let, nikdo nijak zvlášť výrazný a všichni se neustále bavili mezi sebou. Asi po pěti minutách mi bylo jasné, že jsem tady od toho, abych jejich pozornost upoutala. Klekla jsem si zády k nim a roztáhla nohy. Snažila jsem se uklidnit. Pomalu jsem přecházela do polohy na čtyřech, vyšpulila jsem zadek a plácla se přes něj. Znovu. Hodila jsem vlasy a prohnula s v zádech. Otočila jsem se zpět. Pár mužů na mě upíralo pohled. Začala jsem se hladit a pomalu svlékat až jsem byla úplně nahá, po čtyřech jsem dolezla tak, abych jim byla blíž, lehla si a roztáhla nohy. Pomalu jsem  se začala hladit a všechny přítomné dráždit tím, co bude následovat.


 Jeden z mužů si rozepnul poklopec a začal si honit ocas. Teď jsem měla pozornost. Další se zvedl a šel přímo k pódiu. Viděla jsem bouli v jeho rozkroku, která  byla důkazem toho, jak moc to chce.

Po chvilce jsem uviděla přes rameno Kamilu, která přivedla jednu z holek. Vypadala vyděšeně, ale měla oproti mě výhodu, že nebyla sama, takže když stála na pódiu vedle mě, první co mi blesklo hlavou bylo, že se o ní musím postarat. "Musíme je upoutat.." zašeptala jsem jí do ucha a políbila ji na krk. U mužů to vzbudilo očividný zájem. Začala jsem ji hladit a po chvíli jsem jí vklouzla rukou do kalhotek. Byla úplně suchá.. Ten strach jí nedovolil se vzrušit. Políbila jsem jí. "Začni jí hladit prsa!!" vykřikl někdo a na mých prsou se ocitly dvě rozklepané drobné dlaně. Dobře pochopila, o co tady půjde a začala mi prsa intenzivně třít o sebe a laskat jazykem.



Do toho se objevila další holka, kterou jsem si dobře pamatovala už z příjezdu. Byla to vysoká zrzka, přísné rysy podtrhoval make-up a rudá rtěnka. Stoupla si k nám a začala nás obě dvě hladit. Pozornost mužů byla už stoprocentní. "Diano! Předveď se!" ozvalo se a Diana, jak se zrzka jmenovala, se začala svlékat. Nemohla jsem nechat všechnu pozornost jen pro ní a odstrčila jsem drobnou dívku, která mě neustále laskala na prsou a pro muže ale i pro mě se stala okamžitě nezajímavá. Přitiskla jsem se k Dianě a pevně jí přejela její vysoké tělo. Zasmála se a byla v tom světle neskutečně okouzlující. Přisála jsem rty k její pevné malé bradavce a začala jí cucat. Zavzdychala. Její ruce mi mrštně vjely přes třísla do kundičky a téměř profesionálně mi jí roztáhla a pak do mě zajela prsty. Dlaní jsem jí přejela po kalhotkách, kde se rýsovala tvrdá boule. "Vytáhni ho..." zašeptala roztouženě a já jí sundala jednou rukou kalhotky a do druhé vzala pevný penis.


 Sedly jsme si na zem pódia a začaly se mazlit. Bylo to intenzivní, celá jsem se chvěla a toužila jsem po tom, si to s ní rozdat. Tohle jsem neznala a kombinace muže a ženy v jedné krásné holce byla téměř magická. Přisedla jsem jí na obličej a ona si začala honit, do rytmu mě lízala a sála až jsem se překlonila a v 69 nasála její chloubu do pusy až po koule. Tiskla mi zadek a dlouhými nehty se mi zarývala do kůže. Přidala jsem na tempu a začala jí do toho bez rozmyslu honit. Tiskla jsem zavřené oči a vnímala její chuť a sílu jakou mi jazykem vjížděla dovnitř. Cítila jsem, jak to uvnitř jejího ocasu škube a ona se najednou celá napnula. Do pusy mi stříkl proud teplého semene. I přes to dál pokračovala a já už cítila, že každou chvíli budu na vrcholu i já!


"Beru je!" ozvalo se najednou a ostrý zvuk přerušil všechno kolem, včetně mého vyvrcholení. Zvedla jsem oči. Byl to ten, co seděl celou dobu naprosto v klidu.  Teď se zvedl a šel přímo k nám "Budete mi dělat společnost!" řekl chraplavým hlasem.


3 komentáře:

Děkuji za komentář, V. ♥