úterý 9. června 2015

Slušné a vkusné sdílení - lesbičky testují

Hned na začátek bych měla jednu otázku. Co se vám vybaví, když se řekne strap on nebo připínací penis? Já si na tuhle otázku odpověděla poměrně snadno. Vybaví se mi kožený postroj, realistický penis a něco, co bych nikdy nechtěla zkusit. Sexshop Intimity.cz se rozhodl nám tuhle představu navždy smazat z paměti a já jsem s napětím očekávala, co z toho bude.




Vibrační dildo ShareVibe od Fun Factory je především vkusné a moderní a můžete ho bez obav vzít do postele v okamžiku, kdy se rozhodnete zkusit něco hodně nového. Sdílené dildo Share, je totiž dildo pro páry a nová verze Share Vibe vás potěší pěknými vibracemi. Říkám pro páry, protože nemyslím jen lesbičky, ale také heterosexuální páry, které si rádi zkusí obrácené role.


První, co mě napadlo bylo, jak bude dildo držet, když nemá v podstatě nic, čím by si ho aktivní slečna připevnila k sobě. Byla jsem hodně příjemně potěšená, protože vám v tomhle případě úplně odpadne nějaké složité připevňování a naprosto jednoduše (a velmi vzrušujícím způsobem) se stanete součástí téhle hračky (nebo spíš hračka se stane vaší součástí). Kratší zakřivená část patří do kundičky aktivní slečny a druhý konec slouží k obšťastnění partnera. Delší část je hezky zahnutá a líbí se mi, že je spíš užší ale hezky dlouhá. Co se týká materiálu, 100% silikon, který je matný a nádherně hladký na dotek, je velké plus téhle hračky. Už jen pro to, že ji budete možná často používat na anální dráždění a tam jsou všechny možné nedokonalosti a spoje materiálu znát o dost víc. Hračka je naprosto bez zápachu a hodně snadno se udržuje čistá. Stejně jako spousta ostatní hraček od Fun Factory, Share Vibe se nabíjí pomocí magnetické nabíječky, která je samozřejmě součástí.

Testování
Bylo mi předem téměř jasné, že tohle sdílené dildo v nejbližší době nevyzkouším tak, jak bych měla. ON na to prostě není (i když bych řekla, že se nechá do budoucna zlákat) a zároveň nemám žádnou slečnu se kterou bych ho zkusila. Dildo Share Vibe se tedy stalo dárkem pro mojí známou, která má už delší dobu lesbický vztah, tedy abych to upřesnila spíš lesbický sex, ale to asi není asi úplně důležité. Každopádně jsem jí dildo poslala a následně jsem se od ní pokusila získat co nejpodrobnější dojmy.



V pasivní roli - delší část dilda
Tuhle část jsem si skutečně užila (a myslím, že i moje "partnerka") o dost víc než tu druhou, ale k tomu se dostaneme. Užívat si v pasivní roli je pro mě přirozené samo o sobě, ale tady to bylo opravdu příjemné. Dildo má dobrý tvar, možná by mohlo mít větší průměr, ale jsem spokojená především se zakřivením, které pěkně stimuluje oblast bodu G. Užívala jsem si ho bez nějakého gelu, protože hezky proniká díky hladkému materiálu a celkově jsem tedy spokojená.

V aktivní roli - kratší zakřivená část
Abych byla co nejvíce stručná, tak tady to úplně bez problémů nebylo a přiznám, že jsme ze začátku docela válčily s tím, aby dildo zůstalo na svém místě. Sice je kratší část silnější, ale ne moc a přišlo mi, že jakmile se vzruším a chci se s ním pohybovat, začne popojíždět. Při sexu je pak skvělé, že vibruje i tahle část a poměrně silně tlačí do oblasti G bodu, ale trošku horší je to, pokud se vám chce možná jen trošku čůrat. Při klasických pohybech, kdy jsem vsouvala delší část do "partnerky" odporem tlačila kratší část uvnitř mě na oblast bodu G tak silně, že mi to vždy podráždilo močovou trubici a začalo se mi chtít akutně na záchod. Z toho důvodu jsme několikrát tenhle experiment přerušily. Já si tedy v téhle aktivní roli příliš neužívala ale spíš jsem se soustředila na to, abych udělala dobře jí a vnímala jsem spíše posouvání dilda uvnitř mě (které ze mě několikrát vypadlo úplně) a také tlak na močovou trubici. Nakonec jsme ale vychytaly polohu, u které si didlo dobře užijeme obě a tou je poloha na koníčka. Možná vám přijde, když vidíte tvar dilda bez osahání, že to snad není ani možné a že se nemůže dostat do takového úhlu aby bylo možné tuhle polohu realizovat, ale protože je dost ohebné, je to super! Navíc v téhle poloze je kladen trošku odpor, takže obě dvě části stimulují víc a dildo drží tam, kde by držet mělo (opět ale při některých hrátkách mi vadil až moc velký tlak). Další z lepších  poloh byla poloha na boku.
Musím říct, že se mi líbí, že dildo nemá tvar penisu, ale vypadá jako taková vyloženě dívčí hračka ("partnerka" ho dokonce několikrát kouřila, což nás nesmírně vzrušilo, když jsem ho měla v sobě).


Za testování děkuji a dildo najdete TADY
A co vy, máte nějaké zkušenosti s "náhradním" penisem?

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥