pátek 28. srpna 2015

Nudný a ohraný sex je zabiják vztahu, říká Adam ze sexshopu Růžový Slon

Když jsem se rozhodla napsat článek o mém oblíbeném sexshopu, přemýšlela jsem, jak na to. Bylo by hezké popisovat, jak jsou stránky přehledné a co kde najdete, ale myslím, že o tom si každý udělá obrázek dost snadno sám. A tak jsem nakonec oslovila Adama, majitele Růžového Slona, a předala mu otázky přímo od vás. Myslím, že jedině tak se dozvíte přesně to, co vás zajímá!


Jaký výrobek se prodává ve vašem sexshopu nejčastěji?
Letos bylo horké léto a erotické hračky šly jako na dračku. Když to vezmu podle počtu kusů:
Muži: Kondomy, lubrikační gely, erekční kroužky, vibrátor Borůvka 2, venušiny kuličky
Ženy: Venušiny kuličky, vibrátory Borůvka 2, lubrikační gely, vaginální činka
A podle obratu:
Muži kupují vibrátory za vidinou zpestření sexu s partnerkou, první příčky zaujímají vibrátory Borůvka 2, rotační DeLuxe, pulzátor Stronic Drei a We-Vibe 4. Ženy to mají podobně jako muži, navíc venušiny kuličky

"Hledáme páry, které se nebojí ukázat tvář!"

Co můžu udělat, když chci taky testovat?
Recenzi na výrobek, který si u náš koupíš, můžeš napsat vždycky. Najdeš je pod každou pomůckou a dostaneš malou slevu na nákup dalšího. Když přidáš i fotku, bude to ještě lepší.

Pokud umíte psát a chcete poslat recenzi třeba na erotické pomůcky, které jste u nás koupili, budu rád. Jestliže chcete natáčet a fotit výrobky, je to také možné, aktuálně hledáme hlavně páry, kteří jsou ochotní natáčet videa vč. odhaleného obličeje, což není pro každého. Ideální pro začátek je ohodnotit zakoupenou pomůcku (mrkněte se na poslední recenze - třeba i s fotkou. A pak mi napište. Během roku 2016 připravujeme nový věrnostní program. Ti, kteří budou mít už napsané nějaké ty recenze a budou umět psát, možná dostanou možnost si vybrat pomůcky k hodnocení a foto/video recenzím (i bez obličeje) automaticky přímo z eshopu.

Na testování erotických pomůcek máme Kamilu, Veroniku, Davida a taky všechny slony z prodejny i e-shopu. Další tváře hledáme stále, aktuálně páry, které sex a erotické pomůcky 100% baví, zkouší nové věci, umí něco říct na kameru a hlavně chtějí se ukázat celí i s obličejem. A to už není pro každého.


Co za pomůcky máš doma ty?
Máme toho doma hodně, několik krabic. Většinu hraček, které máme na e-shopu, jsem sám nebo s manželkou otestoval. Aktuálně si hrajeme s novou řadou vibrátorů Fun Fuctory a vybíráme ty nejzajímavější.


Co mám dělat, když je mi 17 a chci si u vás něco objednat? Vadí to?
Když si nekoupíš erotické DVD a nebudeš se dívat na naše videa "Kamila testuje", tak můžeš objednávat cokoli. Ale neřeš to, nikdo se neptá, nikdo to nezjistí.

"Nikdo nic nepozná!"

Jak vypadá balík? Pozná někdo, že jsem si objednala ze sexshopu?
Pozná to každý, když si požádáš o extra vyzdobený balík s kresbami a slony. Pár už jsme takových posílali. Slušné i méně slušné obrázky, dinosauři i vtipné a zamilované nápisy. Všem ostatním posíláme 100% diskrétní balení, máme to šikovně vymyšlené
Koukni, jak balíme zásilky!

Děkuji za rozhovor!

A jak to mám s Růžovým Slonem já? Růžový Slon patří k mým oblíbeným sexshopům a je první, ze kterého jsem objednávala erotické hračky (takže to mám spojené ještě navíc s troškou nostalgie ☺). Čím je jedinečný? Můžete vidět, jak se hračky používají přímo při sexu, přečíst si jasné a hlavně pravdivé hodnocení a klidně i povídku, ve které vaše hračka hraje hlavní roli. Přesně tedy víte, co si kupujete! Líbí se mi, že tenhle sexshop není jen o tom, jak hodit zboží do košíku a pak ho vyzvednout, ale o dost dobrém a osobním přístupu k zákazníkům.

































1 komentář:

  1. Ty videa jsou úplně super :D Domča je hrozně roztomilá a hrozně hezky to říká :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥