pátek 21. srpna 2015

Zlatokopka hledá sponzora!



Dnes jsem narazila na poměrně zajímavou seznamku. Není to totiž jen nějaká obyčejná seznamka nebo seznamka, kde svoje úmysly musíte skrývat, tady se na to jde rovnou. Na co? Stránka se jmenuje Hledám sponzora
Jste krásná dívka, která hledá úspěšného muže, který ji zabezpečí? Nebo jste Sponzor, muž hledající krásnou dívku, které bude platit? Pokud ano, jste tady správně!

A protože jsem víc než zaujatá tím, že takové místo vůbec existuje, není na co čekat, jdu na registraci.
Pro ženy je seznamka zdarma s tím, že musí odpovědět na každou nabídku sponzorství, muži mohou ženu kontaktovat až po zaplacení registračního poplatku (jako prokázání schopnosti sponzorství) od 605 Kč.
Po tom, co jsem vyplnila pár údajů, je třeba si uvědomit, jakou mám cenu. Kolik stojím na měsíc? Hádám okolo deseti tisíc, ale pro jistotu se dívám po ostatních. Tři tisíce, pět, deset, patnáct, čtyřicet, každá má svoji hodnotu někde jinde. Píšu tedy zlatou střední, ale nemůžu se ubránit myšlence, zda opravdu stojím 15 tisíc na měsíc za to, co mám v plánu nabídnout. Není to málo? A co je vlastně moc? Před dokončení registrace nastává čas, kdy je třeba popsat nabízené zboží. Velikost prsou? Vzdělání? Vyholení? A jaký mám vlastně vztah k sexu? Bude mi vadit skupinový sex?


Ide ti len iba o love,
od začiatku ideš len na hotové,

darčeky, kabelky Louis Vuittonové, 

si vyjebaná zlatokopka.. 

Profil je schválený a já si mohu prohlížet nabídky mužů a dokonce mi přichází první zprávy. Hrnou se na mě profily mužů s nabídkami. Kdo co dá? Stačí si jen vybrat a mít jasno v tom, co (a komu) jsem ochotná nabídnout, cenu už znám. Většinou se jedná o jasný a stručný požadavek: Hledám ženu, bez závazků!, ale někteří se neváhají o svých přáních rozepsat.


Později si říkám, že probírat se muži, kteří nabízejí 10 000 je naprosto zbytečné a nudné. Nastavuji filtr na ty, co nabízejí nad 100 000 měsíčně. Vždycky jsem přece chtěla výjimečného muže.



Po cestě za bohatým princem potkávám řadu ženských profilů se stejným cílem, ale s různým sebevědomím. Některé chtějí jen podkat sexi chlapa, který je zabavý jiné zase najít životní štěstí muck :*******
Dokonce některé požadují 10 000 měsíčně, dle fotky šetří na plastiku a navíc neposkytují žádné intimnosti. Vážně?

"Jsem hezká, chytrá, vtipná a v životě jsem měla smůlu..."
"Baví mě vaření a jsem ohebná!"
"Jsem normální bystrá slečna, napiš a nadhoď nabídku!"


Můj experiment nakonec končí, po hodině mám pár telefonních čísel na (prý) dobře zajištěné muže, hesla k fotkám a zajímavé nabídky na uskutečnění schůzek a večeří a dokonce i nabídku na dovolenou. Kapitán letadla, ředitel firmy nebo jen mladý dědic?
Musím přiznat, že se mi nakonec tahle seznamka docela líbí. A nevím, zda je to náhoda nebo to něco dokazuje, ale všichni mi psali velmi slušně, zdvořile a na úrovni, žádné Badoo a zprávy stylu :"Vykouříš mi?", ne nic takového.
Takže, kdo řekl, že vztah musí být založený na citech? Je přece spousta jiných dost dobrých vztahů a tohle může být jeden z nich. Ideálním vztahem, který tady může vzniknout je krásná, inteligentní žena, která hledá místo lásky materiální uspokojení a bohatý, osamělý muž, který si rád zaplatí to, na co má. Zní to dokonale nebo ne?
A samozřejmě, že na takovou stránku můžou zavítat i Hledačky, které nejsou krásné nebo k inteligenci mají víc než daleko, stejně jako Sponzoři, kteří dají za takové povyražení celou manželky výplatu, ale dokud má každé zboží svého kupce a každý kupec svoje zboží, může to fungovat.

Co na to říkáte vy? Láká vás si profil založit nebo už ho třeba máte?

6 komentářů:

  1. Spíš bych řekla, že půlka "getlemanů" jsou chudáci, kterým dělá dobře škádlit ženskou pod nabídkou peněz. A v lepším případě jim dají pár stovek..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je možné, neříkám že ne, to je riziko seznamek. (Ale pořád je tam ta druhá půlka ☺)

      Vymazat
  2. Vidím to spíš na nějaký fake anebo rozsáhlý experiment. :-D Určitě všichi, co mají peníze, budou slušňáci a budou tak odpovídat... A teď tu o Karkulce.
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam kolem 750 sponzorů, mě jich napsalo asi deset, takže zbytek klidně může být samý grázl, pokud to myslíš takhle.

      Vymazat
  3. Tak teda zkusila jsem se zaregistrovat,čistě ze zvědavosti a musím říct, že některé nabídky jsou tam opravdu lákavé :D Za necelou hodinu mi napsali čtyři pánové,takže to asi nebude tak obtížné někoho sehnat, Teď jen otázka, zda by vám opravdu ty peníze dal :D

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem se zaregistrovala ze zvědavosti (bez fotek) a druhý den už jsem profil rušila. přišlo mi asi 5 zpráv a všechny typu vykouříš mi, takže asi i na štěstí to je. já přitahuju samé úchyly

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥