středa 8. listopadu 2017

Zablokovaný Facebook a ztracený pesar

"Za dvacet minut tě vyzvednu!"
Jednou rukou si holím nohu opřenou o vanu, druhou zapínám fén a vrávorám u toho. Byla by to ironie, kdybych právě umřela. Určitě by si všichni říkali něco jako: "..tak mladá, tak krásná, tak nahá a s jednou chlupatou nohou ve vaně."
Natáčím řasy, hledám kalhotky, pobíhám po bytě a pomalu propadám panice a to mě teprve čeká to nejhorší zjištění.

Kde mám pesar?

Dobře, tohle není úplně sexy úvaha, ale je na místě. Pesar totiž na místě není. Prohrabuji kosmetickou taštičku, šuplíky, noční stolek, přeházím celou koupelnu, jsem psychicky asi vteřinu od okamžiku, kdy začnu divoce hrabat v pracím prášku. Po zběsilém přehazování věcí mě dokonce napadá, že jsem si ho zapomněla vyndat a rychle to prsty kontroluji. Nikde není! Ani ve mně! Vyhazuji psa z pelechu a otáčím ho vzhůru nohama (pelech ne psa), po tom, co jsem u něj našla dildo už mu nevěřím. Ne, není ani tam. Čas se krátí, zvonek zvoní a panika vzrůstá. Ztratila jsem pesar. Jak se to vlastně může stát?
Našla jsem ho dnes ráno, tedy den po tom, co jsem se rozhodla pro koitus interruptus. Nevím proč si pamatuji latinsky přerušovanou soulož, možná by se mi víc hodilo pamatovat si, kam dávám věci. Přespala jsem u něj. "Něco se mi zdálo, ale už nevím co," ležím na jeho hrudníku a začínám nezávislou konverzaci, která vyplní "ráno po té".
"A nezdálo se ti o tom, že budeme mít miminko?" Páni, kupodivu se tomu vtípku nesměju a jenom se na něj podívám s vážnou tváří a s alergickou reakcí na slovo miminko. "To byl vtip, dával jsem pozor!". První, co mi v hlavě zní je jedna punková písnička s textem: Dávám si pozor pozor jsem každej den jinačí. Dávám si pozor pozor a pořád to nestačí. Punk jsem poslouchala tak před deseti lety, takže nevím, kde moje hlava bere tyhle nepochopitelný reakce. No a neptejte se mě, proč jsem nezodpovědná a proč si zahrávám, ale možná si z toho můžete vzít ponaučení. Když nemáte žádnou ochranu, nedělejte žádný sex. Jak jednoduché.
Mám to dostat za dva dny, takže úplně čistě teoreticky nejsem teď zrovna nejplodnější a celou jeho dávku jsem na vlastní oči viděla na svém břiše. Ale i tak jsem lehce nesvá, když pomyslím na všechny debilní náhody, které se mi v životě už staly.
Další věc, kterou jsem vám chtěla říct je ta, že mám zablokovanou stránku na FB. Prý jsem opakovaně přidala erotický obsah, mám si přečíst pravidla a na 30 dní mám smůlu. Takže na zprávy budu reagovat až za měsíc. Zatím, pokud vás bude cokoli zajímat, pište na mail Vanilopkablog@seznam.cz. Na ten ztracený a znovu nalezený pesar mám rozepsanou recenzi. Pořídila jsem si totiž Beacap, který je na rozdíl od Femcapu o dost příjemnější a měkčí na dotek a hlavně nemá to otravné poutko! Ještě by mohl vydávat nějaké zvukové signály, když se ztratí...


2 komentáře:

  1. Ja bych se asi zblaznila z tech nervu :D diky HA mam menstruaci na hodinu presne a stejne jsem na nervy :D recenze mě moc zajímá.

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na recenzi, mám Femcap tak mě zajímá porovnání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥