pondělí 20. srpna 2018

Velká recenze Nuru gelů a SOUTĚŽ

1. místo: T.Drackova@seznam.cz
2. místo: Majda.Ot@seznam.cz
3. místo: michaelazehnalova@gmail.com


Tradiční japonská masáž prováděná tělo na tělo je rozhodně zážitkem, který si užijete všemi smysly. Pokud ujíždíte na kluzkých tekutinách, masážích a občas máte pocit, že se chcete partnerovi při sexu do celého těla snad vsáknout, potěším vás soutěží i představením toho, co jsem vyzkoušela já.


Začnu asi tím, že tohle nebyla moje úplně první zkušenost, co se týče Nuru gelů, takže jsem tak trošku věděla, co od toho mám čekat. Masáž je bezesporu moje úplně nejoblíbenější předehra a i když o sobě tvrdím, že nejsem romanticky založená, líbí se mi právě to splynutí a intimita, kterou přináší. Nuru masáž tohle všechno ještě umocňuje, protože je prováděná tělo na tělo opravdu extrémně kluzkým gelem, který připomíná svojí konzistencí sliz. Slovu sliz jsem se původně chtěla vyhnout, ale myslím, že je to nejvýstižnější popis Nuru gelu. Každá řada Nuru gelů má lehce jinou konzistenci, ale jednoznačnou výhodou je, že Nuru gely si můžete ředit vodou tak, jak to bude vyhovovat vám. Já mám právě radši ten hustý sliz (a jsem u toho zase, pardon), ale někomu může vyhovovat právě víc vodová konzistence, všechno si to vyzkoušíte tělo na tělo. Hlavní je, že díky ředitelnosti vodou, nešlápnete při výběru nikdy vedle.


Bez dlouhého přemýšlení jsem se obrátila na eshop www.nuruguru.cz, nechtěla jsem riskovat a zvolila jsem kvalitní gely z přírodních ingrediencí. Před čtyřmi lety jsem právě objednávala Nuru gel značky Premium z jiného eshopu (možná si ještě pamatujete na článek), který byl poté stažen z trhu pro počet mezofilních bakterií. Trošku mě to šokovalo a došlo mi, že zvlášť u produktů, která se dostávají na ta nejcitlivější místa, je třeba víc myslet na kvalitu. Nuru gel Ngel jako jeden z mála nuru gelů splňuje veškeré hygienické směrnice EU, prochází náročnými testy (aplikační, mikrobiologické a dermatologické testování) s cílem splnit nejpřísnější normy. V balíčku na mně čekaly tři různé gely s označením Classic, Premium a Spa, dále také bílé latexové prostěradlo a krásná dřevěná miska, která slouží právě na míchání gelů s vodou. Specifické u Nuru masáže je to, že se gel nenanáší rovnou z lahvičky na tělo, ale můžete si ho ohřát, rozmíchat a pak se s ním natírat a klouzat po partnerovi. Detailnější návod na masáž se dozvíte dřív, než bude vylosovaná soutěž, ať pak víte, jak na to! Teď ale rovnou k testování gelů.


Co slibuje?
Parfemace / vůně: NE
Šetrný k latexu: ANO
Vodou ředitelný: ANO
Klouzavost / hustota gelu: 80% (klasická)
Doporučené maximální ředění: 1 : 0,5 (gel : voda)
Počet nuru masáží na 1000ml produktu: 4 - 6
Trvání účinku: 5x déle než obyčejný lubrikant
Námi doporučené použití: Klasická nuru masáž / exkluzivní osobní lubrikant

Nuru gel Classic mi přišel jako nejlepší pro péči o pokožku, což je možná zvláštní začátek, ale udělal na mně takový dojem, že to musím zmínit. Tělo po něm bylo krásně hladké a moje pokožka hydratovaná, jako už dlouho ne. Co se týče masáže, ze třech hodnocených je tohle opravdu průměr. Přesto, pokud bude vaším prvním Nuru zážitkem, budete nadšení, protože s jinými masážními gely se srovnávat vůbec nedá. Jeho spotřeba je nejvyšší ze všech nabízených, znamená to, že nejrychleji vysychá a musí se přidávat. Osobně jsem vysychání a hlavně lepení pozorovala tak po čtvrt hodince, což mi nepřišlo jako nějaká extra výdrž. 

Co slibuje?
Parfemace / vůně: ANO - afrodiziakální vůně Ylang-Ylang
Šetrný k latexu: ANO
Vodou ředitelný: ANO
Klouzavost / hostota gelu: 90% (střední)
Doporučené maximální ředění: 1 : 1 (gel : voda)
Počet nuru masáží na 1000ml produktu: 6 - 10
Trvání účinku: 8x déle než obyčejný lubrikant
Námi doporučené použití: Afrodiziakální nuru masáž / exkluzivně sametový osobní lubrikant

Těšila jsem se na afrodiziakální vůni, protože na rozdíl od dalších dvou lahviček, má řada Spa tuhle milou výhodu. Vůně je silná, na začátku se mi hodně líbila, ale jak masáž trvala delší dobu, začínala mi lézt krkem. Je opravdu taková těžká, orientální a určitě ne pro každého, ale je pravda, že parfemace gelu dodá masáži zase trošku jiný rozměr. Nakonec tuhle vlastnost hodnotím pozitivně. Rozhodně mě Spa gel přivedl na myšlenku, že k Nuru masáži příště přidám ještě vonné svíčky. Co se týče konzistence a výdrže, rozdíl mezi gelem Classic a Spa mi přišel výrazný. Tenhle gel nelepil, méně jsem ho ředila vodou a jeho výdrž byla o dost lepší.

Co slibuje?
Parfemace / vůně: NE
Šetrný k latexu: ANO
Vodou ředitelný: ANO
Klouzavost / hustota gelu: 100% (velmi vysoká)
Doporučené maximální ředění: 1 : 2 (gel : voda)
Počet nuru masáží na 1000ml produktu: 8 - 12
Trvání účinku: 10x déle než obyčejný lubrikant
Námi doporučené použití: Velice smyslná a senzitivní nuru masáž / exkluzivně sametový osobní lubrikant

Jak se dalo asi čekat, gel z řady Premium je prostě něco neskutečného a vyhovoval mi ze všech nejvíc. Jeho hustota a výdrž je perfektní a i když jsem si na začátku říkala, že to přece nemůže být nějaký extra rozdíl, spletla jsem se. V porovnání s Classic gelem je tohle opravdu něco úplně jiného, především tedy v tom, že vás nemusí trápit lepení a zasychání během masáže.


Musím říct, že jsem byla hodně příjemně překvapená a jsem ráda, že jsme se s eshopem domluvili rovnou na soutěži, ať si můžete vyzkoušet gely na vlastní kůži i vy. Všechny gely jsou rozhodně nejlepší lubrikační gely, které jsem kdy zkusila. Jsou na bázi vody, takže se nemusíte bát použití s kondomem a zároveň mají opravdu kvalitu silikonových gelů. Všechny gely jsou hodně jemné, nedráždí, obsahují D- panthenol. Nejsou mastné, nezanechávají skvrny, a i když při masáži máte pocit, že je ze sebe už nikdy nedostanete dolů, stačí rychlá sprcha. Doporučuji vám Nuru masáž provádět na latexovém prostěradle a úplně ideálně na zemi na matraci. K prostěradlu nemám vlastně co říct, snad jen to, že ani hned po rozbalení nijak extra nesmrdělo a nijak nenarušovalo samotný průběh masáže. V další článku o Nuru masáži se dozvíte ještě o něčem speciálním, co jsem vyzkoušela a hlavně o tom, jak masáž provádět a na co si dát pozor. 

SOUTĚŽ: 

Podmínky soutěže jsou:
1. Buď pravidelným čtenářem blogu
2. Do komentáře napiš vaši zkušenost s masážemi
3. Znásob svoji výhru likem na https://www.facebook.com/nurugurugel

Výhry:
3. místo: 1x Ngel Classic 250ml
2. místo: 1x Ngel Spa 250ml
1. místo: 1x Ngel Premium 250m

Nezapomeňte uvést v komentáři svůj email, ať vás mohu kontaktovat.
Na zapojení do soutěže je času dost, losování proběhne 20. 9. 


18 komentářů:

  1. Tak ja osobne mám masáže veľmi rada a zatiaľ sme teda vždy s partnerom používali len kokosový olej...takže sa veľmi rada zapojím do tejto sutaze
    vanila1@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju masáže, tím spíš že pravidelně cvičím a není nic příjemnějšího, než bolavé tělo odměnit a potěšit masáží, kterou však velmi ráda oplatím. Tím spíš, když mám takového šikovného partnera. Zrovna právě hledáme ten nejvhodnější gel pro nás, o to víc mě tato soutěž zaujala. Třeba budeme mít štěstí a budu mu moct takto udělat neočekávanou radost :)
    Majda.Ot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá parádně, určitě bych ráda s přítelem zkusila. Masáže u nás moc nejsou, ani nevím proč. Znamená to že zkušenosti moc nemám, tak je asi čas to napravit. Yuko31@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju masáže- ať už s použitím gelu, krému, nebo oleje, ale zatím jsou mým favoritem masážní svíčky. Nuru masáž bych někdy ráda vyzkoušela. brreburda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju masáže a dopřávám si je pravidelně. Ovšem jeden večer s přítelem (byli jsme zrovna na jednu noc mimo domov a já měla narozeniny) jsme si ho vypiplali takovou tou romantikou (ačkoliv já na to většinou moc nejsem). Dostala jsem kytku růží, šli jsme na večeři, do kina..Jak jsme přišli na pokoj, hned jsme šli do sprchy a potom jsme jen tak seděli na posteli a on zrovna něco bohužel vyřizoval po telefonu do práce. Protože mě hodně baví ho dráždit, když zrovna telefonuje apod, začala jsem ho hladit po zádech, líbat ho všude po těle. Tlačila jsem a zase zjemňovala, občas ho lehce kousla a podobně. Až skončil s hovorem, oplatil mi to. Ale královsky! Trvalo to snad 2 hodiny. Potom vzal vibrátor a v podstatě mě namasíroval s ním. Byl to můj nejsilnější orgasmus v životě! Nikdy jsem nic podobnýho nezažila. Oba jsme se shodli na tom, že to musíme zopakovat. No, nějaký ten gel k tomu by byl skvělý! Chystáme se totiž na wellness a prádlo už mám nakoupené, haha :D michaelazehnalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem se zatím neodhodlala tohle zkusit, asi mě vlastně děsí představa toho latexového prostěradla... Ale jsem fakt zvedavá, jak dobře ten gel funguje, třeba mě to přesvědčí, samotné masáže ráda mám :) zuzana.kozakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. V poslední době u nás nebyl na masáže nějak čas a prostor. Máme docela uspěchané období, takže jsme rádi, že si na sebe najdee aspoň trochu času. Nicméně za okny se rýsuje vítaná změna, tak proč ji trochu neokořenit i jiným typem masáže? :) T.Drackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Masaze me bavi. S bývalým přítelem jsme si je navzajem delali často. Se soucasnym bohuzel moc ne, ale třeba bychom se spravnymi pomůckami zase začali.. :)
    aandyna123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Masaze mam rad ale partnerka moc ne, mozna by ji tohle mohlo bavit vic. Romanhess@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já žádnou zkušenost vlastně nemám, pokud nepočítám fyzioterapeutku :D Takže bych výhru ocenila jako dárek pro partnera a mohli bychom to konečně zkusit spolu a jinak :)
    mruvcinska.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Masáže byly vždy pravidelnou součástí milostného vztahu. Ráda bych tento způsob zachovala i v mém (zatím teoretickém) vztahu novém. :) Myslím, že to dokáže lidi hodně sblížit a oživit stereotyp.
    A tyhle gely, vypadají že dokáži masáž posunout ještě o úroveň dál! Určitě bych je ráda vyzkoušela. ilona.pawerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já nemám s masážemi žádné zkušenosti, proto bych to ráda vyzkoušela. :) nenormalkaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, s masážemi nemám žádné zkušenosti (ani s těmi normálními, ani s nuru), ale přemýšlím o pořízení výbavy na nuru masáže, protože příteli se velmi líbí ten koncept (má strašně rád mazlení, a tohle je na pomezí blízkého mazlení a sexu). Třeba k narozeninám nebo k Vánocům. :) kneslovaj@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Masáže miluji, ale přótelovi se často nechce, třeba s těmito speciálními gely by jo to trošku nakoplo :) jinak já jemu dělám například masáž zad zadkem, doporučuji :) buresova.zaneta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Masáže to je moje :). Bohužel si je s přítelem moc často nedopřáváme. Třeba by se to s Nuru gelem mohlo změnit. Ta představa latexového prostěradla je lákavá ;) cherry.M@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mám ráda když mě přítel masíruje, ale moc často se mu nechce, musím ho hodně přemlouvat, ale s Nuru gelem věřím, že by se to změnilo a tyto chvíle bychom si užívali častěji a intenzivněji. ellvit1995@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mam otázku - jaký byl ten jejich olej? O něm nic nepíšeš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude na něj brzo recenze, krátce můžu říct, že je super a používám ho pravidelně. Krásně klouže, nezasychá, je příjemný (trochu mi přijde, že hřeje). Jediné, co by mohlo vadit je poměrně výrazná a taková těžká vůně.

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥