pátek 5. října 2018

Pozor křehké?


Nedávno se mi asi po pěti letech podařilo rozlomit skleněné dildo a tak mě při té příležitosti napadlo, že vám o skle něco povím. Dildo Icicles No. 2 bylo prvním skleněným kouskem, který jsem si pořídila. Tenkrát mě zaujal jeho tvar a možnosti využití, protože jsem začínala experimentovat s análním drážděním a připomínalo mi právě anální kuličky. Sklo má jednu obrovskou výhodu, kterou jsem při takových hrách zvlášť ocenila a tou je právě jeho snadná údržba a naprostá čistota. V tomhle se vůbec nedá srovnávat s análními pomůckami z porézních materiálů, u kterých můžete používat dezinfekci a pořád vám to přijde tak nějak málo. Kvalitní skleněné pomůcky se vyrábějí ze speciálního tvrzeného technického skla, které se nazývá Pyrex. Pyrex snáší extrémně vysoké teploty, je vysoce odolný a pevný. Takže pokud máte nějaké otázky k tomu, co vaše skleněné dildo vydrží, věřte, že téměř všechno! Moje Icicles No. 2  toho vydrželo za těch pět let opravdu hodně. Kromě neskutečně příjemného zasouvání zvládlo nekonečně mnoho pádů a párkrát doslova letělo vzduchem. Minulý týden na něj bohužel došlo. Shodila jsem ho z poličky a tentokrát dopadlo rovnou na činku (znáte ty zákony schválnosti). Zkrátka železnou hranu z výšky dvou metrů tenhle kousek už nevydržel. 

Když jsem si pročítala nějaké diskuze o erotických pomůckách, často ve spojitosti se sklem zaznívají myšlenky na to, že se o něj můžeme poranit. O skleněné dildo se nikdy neporaníte, neříznete a naopak patří k těm nejvíc bezpečným. Nestane se totiž, že by jen trošku prasklo nebo se z něj ulomil během masturbace střep. Jak vidíte, tak to moje prostě vydrželo všechno nebo se rozlomilo napůl. Nic mezi tím. Dokonce i při mytí je dobré dávat pozor, aby vám neupadlo, protože bych řekla, že spíš rozbije keramiku nebo dlaždičky v koupelně. Pořízení skleněné pomůcky bych mohla doporučit také v případě, že vás trápí různé alergické reakce, mykózy a záněty. V tomhle případě je opravdu důležité přemýšlet nad tím, co si do sebe strkáte, a troufnu si říct, že sklo je maximálně hygienické a hypoalergenní. Tyto pomůcky se běžně čistí vyvařením! 
Sama mám rozhodně v plánu si zase skleněné dildo pořídit a už začínám vybírat, jaké to bude tentokrát. Vzhledem k tomu, že jsem zatím měla jen pomůcky z čirého skla, sáhnu asi po něčem barevném. Zatím se mi hodně líbí Devil´s Tongue, které už jste na blogu vlastně několikrát mohli vidět, protože mi přijde prostě nádherně vzrušující.



http://nymphomaniacness.com/



2 komentáře:

  1. Proto jsem přítelkyni dildo ze skla raději nekupoval, vím jaká je to vášnivá dračice, takže by ho zlomila během pár dnů.... Na http://www.activeguy.cz jsem ho našel z mnohem tvrdšího materiálu a navíc v pořádné velikosti, takže se rozhodně sama nikdy nudit nebude :P

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě mě nikdy až doposud nenapadlo o skle uvažovat, nicméně po přečtení článku to přehodnocuji a skleněné dildo dávám na wishlist. :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥