čtvrtek 18. října 2018

Recenze a SOUTĚŽ o poukaz v hodnotě 1000 Kč



Když jsem se poprvé dívala na American Horror Story, přistihla jsem se, jak mě fascinuje postava hospodyně Moiry. Znáte tenhle seriál? Pokud ne, tak vám něco v rychlosti povím, protože právě ona je důvod, proč jsem letos sáhla po tomhle kostýmu. Moira je hospodyně, kterou muži vidí jako neskutečně sexy a mladou zrzku a ženy ji vidí jako starou dámu. Tvrdí, že je to proto, že muži vždy vidí to, co vidět chtějí a mají nutkání vidět hospodyni jako předmět chtíče. Ženy, které vidí do hloubky, pak spatřují skutečnost. Moira v několika dílech svádí pána domu, což jsou vážně pěkné scény. On ji samozřejmě vidí v krátké sukni a v podvazcích, jak se před ním nakrucuje a snaží se ho vyprovokovat. Moira se pak s tváří starší profesionální hospodyně svěří jeho ženě, že ji obtěžuje. Skutečná Moira totiž soucítí s podváděnými ženami a muže považuje za lháře.
Tak už můj výběr chápete?


Prohlídla jsem si několik podobně laděných kostýmů, ale už předem jsem měla lásku na první pohled. U modelu Housemaid od Obsessive mě zaujala hlavně krajka, která pro tenhle styl kostýmů není úplně typická. Zatímco většina kostýmů pokojských a hospodyň působila spíš obyčejně, tahle zdobená verze s tylovou sukýnkou vypadá krásně luxusně.


Obsessive už je taková moje klasika, ale i přesto mě pokaždé potěší to, jak je jejich prádlo hezky zabalené. Možná tomu přikládám až příliš důležitosti, ale upřímně mě dokáže odradit, když je prádlo jenom v nějakém sáčku nebo zmuchlané v krabici s laciným potiskem. Tahle značka mě navíc nikdy nezklamala, vím, že velikosti přesně sedí a mám téměř záruku stoprocentní spokojenosti.

Můj kostým se skládá z pěti částí, což jsem si tentokrát přečetla už před jeho objednáním, abych případně dokoupila to, co bude potřeba. V krabici je tedy krajkové tílko, nařasená sukně se zavazováním, punčochy, tanga a čelenka. Pokud bych to měla brát postupně, tak začnu tílkem, které je oficiálně označené jako korzet. Překvapilo mě, že je vážně příjemné, hladké, lehoučké a perfektně kopíruje tělo. Jak už je zřejmé z fotek, nemá žádné kostice ani vyztužení a obléká se klasicky přes hlavu, takže nečekejte žádné stažení nebo úpravu postavy jako s korzetem. Já mám v těchto případech trochu problém, co se týče prsou. Budu teď upřímná. Jde mi o to, že silikony se mi v takových oblečcích líbí prostě víc. A protože je nemám, tak vždy, když si něco takového vybírám, volím spíš pevné košíčky. Jenže tady jsem si řekla, že to prostě risknu. A víte co? Vypadá to vážně dobře. Jak je tílko na tělo upnuté, tak to prsa lehce přitlačí k tělu a tím pádem i mírně zvedne a zakulatí, takže jim materiálem velmi lichotí. „Korzet“ má klasické řemínky k punčochám, takže tím pádem se nijak neshrnuje a obleček pak působí jako komplet.

Sukně je rozhodně ta nejlepší část! Je nádherná, bohatá snad ještě víc, než na fotkách. Drží svůj tvar, protože je udělaná z několik navrstvených látek a vypadá opravdu kvalitně. Sukně je střižená úplně rovně a krátká tak, že vám zakryje sotva půlku zadku, takže nic pro stydlivky, zároveň je to pěkně rafinované.


Punčochy jsou jemně děrované, v délce, která bude sedět i vyšším slečnám a tanga jsou krajková klasika. Jsem ráda, že místo nějakého velkého čepce je v balení pouze čelenka, která ale pro někoho může působit jako obyčejná, ale k celému zdobenému kostýmu se podle mě perfektně hodí. Obleček jsem doplnila pouze o lakované lodičky a ještě přemýšlím nad zakoupením takové té klasické prachovky, jinak ale nepotřebujete vůbec nic (tedy vlastně ani tu prachovku). Když přejdu k té samotné hře, tak mi role play na téma pán domu a hospodyně přijde taková vcelku nevinná, a na rozdíl od nějakých jiných témat i docela přirozená. Takže? Myslím, že mě uklízení ještě začne bavit.


Tenhle kostým hospodyně se nechá s nějakou drobnou úpravou klidně vzít i na party, případně pro odvážné i bez úprav. Můj kostým najdete TADY 

SOUTĚŽ O POUKAZ V HODNOTĚ 1.000 Kč na cokoli!

Konečně je tu slíbená soutěž a jako vždy jsou podmínky naprosto jednoduché: 

1. Být pravidelným čtenářem blogu (odběr vpravo)
2. Napsat, co si za poukaz koupíte a proč
Nezapomeňte uvádět svůj email, ať vás mohu kontaktovat ♥ 

Pro všechny čtenáře blogu navíc platí kód vanilopka, který vám zajistí slevu 25% na značku Obsessive na eshopu Luxusnipradlo.cz. Na eshopu najdete kromě obrovského výběru erotického prádla také třeba klasické spodní prádlo, pyžama, župany a doplňky.







24 komentářů:

  1. Ahoj Vanilopko, AHS miluju takže mě potěšilo, že jsi zmínila Moiru, a kostýmek hospodyně je parádní. Nicméně po tom, co jsem se podívala na eshop, mě nejvíce zaual tenhle kostým https://www.luxusnipradlo.cz/vanocni-kostym-merrily-babydoll-obsessive/ už na mě jde pomalu vánoční nálada, tak takhle by třeba přišla i na přítele :D email: k.jarkovska@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omylem jsem přidala komentář jako anonymní, tak to alespoň okomentuji neanonymne, aby bylo zjistitelne, že jsem pravidelným čtenářem blogu:)

      Vymazat
  2. Čauky, takže čtu tě snad od začátku...
    A vybrala bych si přesně tenhle kostým! :) konečně mám chlapa co tohle dokáže ocenit a má z toho radost a přesně takhle mě to baví..
    Kristyna.janat93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hned jak jsem viděla odkaz na AHS, tak jsem rozklikla...jsem to ale basic holka :D Nicméně kostýmek vypadá fakt krásně! Taky bych si něco takovýho na role play chtěla pořídit, akorát ještě nevím přesně co. Vždycky mě ale lákal takovej ten obyčejnej kostýmek ,,santovy ženy" tak kdo ví!
    můj mail: laurinka61@gmail.com

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se líbí tenhle kostým sestřičky https://www.luxusnipradlo.cz/sexy-kostym-emergency-dress-stetoskop-obsessive/. Nemám ráda odhalený břicho a tenhle vypadá pro mě jako naprosto ideální :). Kdo by nechtěl ošetřit od sexy sestřičky? ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Absolutně potřebuji tento kostým letušky <3 https://www.luxusnipradlo.cz/sexy-kostym-816-cst-obsessive/. Letušky jsem vždy obdivovala pro jejich krásu a upravenost. Je to vzrušující povolání ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Oh, Moira rajcovala i mě <3 nejlepší série, co AHS natočila.

    Přítel má neustále narážky, že jsem uklízecí maniak, tak bych mu chtěla zavřít pusu tímhle kostýmem uklízečky, jako máš ty Vanilopko. Nebo kostýmem policajtky https://www.luxusnipradlo.cz/sexy-kostym-police-chemise-obsessive/a řádně ho pokárat za ty řečičky v dominantní roli.
    emial: macounova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak Moira byla taky moje favoritka (doporučuju gify na pinterestu), takze pokud bych vyhrála, asi bych taky šla do takového kostýmku :)
    Jinak sleduju už asi sto let :D
    aandyna123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Rád bych této možnosti využil k nákupu kvalitnějšího kostýmku pro mou partnerku. Doteď využíváme levnější oblečky a chtěl bych své drahé polovičce dopřát něco příjemnějšího. A tím samozřejmě i sobě 3:)
    kontakt: brlejdavid32@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. https://www.luxusnipradlo.cz/eroticky-kostym-scottina/ vybrala bych si tenhle kostým, protože pro kostky mám prostě slabost :) zuzana.kozakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já rozhodně neodolám tomu králičímu kostýmku. Už dlouho jsem příteli chtěla udělat nějakou radost jen jsem neměla inspiraci. Určitě si ho koupím, ale kdybych ho měla o tisícovku levnější, vůbec se nezlobím. :D

    tchyrovav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. S přítelkyní dokončujeme domeček a před vánoci nás čeká stěhování a spousta uklízení. Myslím, že takový kostýmek by nám to mohle hóóódně zpříjemnit. Dobrá volba, asi "nám" koupím stejný...
    jaros.michal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Děkujeme za soutěž, tohle je jediný blog, na který se ráda vracím a moc si to užívám :)
    vybrala bych si tuto košilku, která mě zaujala nejvíce https://www.luxusnipradlo.cz/body-nicca-anais/
    calwen.cz@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Vanilopko, já bych si vybrala tenhle krásný červený set https://www.luxusnipradlo.cz/souprava-838-seg-obsessive/, udělala bych tim radost nejen sobě, ale i příteli, protože si myslím, že tohle prádlo bude vypadat úžásně <3
    Můj email: nozickovadarja@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. https://www.luxusnipradlo.cz/kosilka-bondy-chemise-obsessive/ tak tahle košilka mě dostala! Nejen jako košilka "na doma", ale doladit pár úprav a detailů a bude z ní naprosto skvělý kostým sexy sci-fi agentky z budoucnosti!

    A má fakt krásný design! :) Gabrielle.M@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nejspíše bych pořídila toto, protože se to líbí mé drahe polovičce.
    https://www.luxusnipradlo.cz/sexy-kostym-gepardina-obsessive/
    cer.terka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, ja asi úplně vybočim z davu, ale pořídila bych si podprsenku :) i s vetsi velikostí bych se chtěla líbit :D
    https://www.luxusnipradlo.cz/damska-podprsenka-k-376-campari/
    ginaupitty@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  18. Koukal jsem na pánské verze erotických kostýmů a nechápu, proč nedokážou vymyslet něco, co by nepůsobilo absurdně trapně a směšně, ve stylu a la Modrá ústřice. No vážně, toto má být jako sexy? https://www.luxusnipradlo.cz/pansky-kostym-waiter-set/
    Nicméně narazil jsem na jednu stylovku, která by na partnerce vypadala skvěle a vlastně by mě docela lákalo si to vyzkoušet taky :-)) S trochou dobré vůle vlastně unisex 2in1 obleček.
    https://www.luxusnipradlo.cz/eroticky-kostym-scottina/
    cottonj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vybrala bych si nejspíš tuhle košilku https://www.luxusnipradlo.cz/svudna-kosilka-853-che-chemise-obsessive/ a k ní nějaké krajkové kalhotky. Dovedu si představit, že si jí vezmu pod sáčko, kde ve výstřihu lehce vykoukne ta krajka a například na romantické večeři bude přítel přesně vědět, že na sobě pod tím sáčkem mám jen sexi košilku. brreburda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. https://www.luxusnipradlo.cz/body-nicca-anais/ abych se libila priteli
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já bych si koupila nějakou hezkou noční košilku. Přece jen už jsem ve věku, kdy i v noci můžu být za dospělačku a ne za 15ku, co má pyžamo s obrázkama :D :)
    Bi.lek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥