čtvrtek 28. listopadu 2019

Black Friday a moje tipy

Zachvátilo vás slevové šílenství? Já mám přichystáno jedno "černé" video a taky bych vám ráda řekla, že Black Friday probíhá i na mém oblíbeném eshopu e-kondomy.cz. Žádné falešné triky nebo kódy na 10% mě nezajímají a ukážu vám, na jaké hračky jsou největší slevy a co se opravdu vyplatí. Ještě pro upřesnění, než to někoho napadne, protože možná budu znít jako Horst Fuchs, tohle není nijak sponzorovaný článek a nemám žádné provize z prodeje.

Jdeme se společně mrknout na kategorii Black Friday? U některých pomůcek cena klesla opravdu nízko, takže pokud hledáte něco konkrétního, určitě se podívejte i sami, já přidám jen ty, které nejvíc zajímají mě.

Akce začíná 28. 11. 2019 a trvá do neděle 1.12. 23:59.

Dildo 

Icicles No. 82
BF cena: 717 Kč 
běžná cena: 1 999 Kč


Skleněné dildo vypadá prostě nádherně a tohle zaláskované obzvlášť. Takže pokud hledáte hezký a zároveň praktický dárek, je to jasné.






Hračička

Big Teaze Toys I Rub My Kitty
BF cena: 417 Kč
běžná cena: 1 199 Kč

Od doby, co jsem zveřejnila článek o roztomilých vibrátorech mi několik z vás psalo, odkud je ta vibrační kočička. Tak tady jí máte! Vybrat si můžete šedou, růžovou nebo bílou.






Vibrátor na klitoris 
Hot Octopuss Queen Bee
BF cena: 1 495 Kč
běžná cena: 6 399 Kč

Jedna z těch věcí, které si za původní cenu asi nekoupíte, ale takhle by se o ní dalo uvažovat. Hot Octopuss využívá technologii PulsePlate a udělá vám to tak, jako to klasický vibrátor neumí.  


Vibrátor


L'amourose Prism VII Blush Pink
BF cena: 1 017 Kč
běžná cena: 3 999 Kč

Sedm vibračních funkcí, dvanáct rychlostí, perfektní design, ideální tvar. Tohle asi stačí jako důvod, proč jsem tenhle vibrátor přidala do svých oblíbenců. 



Na celý sortiment, včetně kategorie Black Friday navíc platí po zadání kódu sleva 20%
kód: blackfriday

3 komentáře:

  1. Na womanizer by to chtelo :D

    OdpovědětVymazat
  2. If you're looking to burn fat then you have to try this totally brand new tailor-made keto plan.

    To create this service, certified nutritionists, personal trainers, and chefs have united to develop keto meal plans that are effective, decent, money-efficient, and enjoyable.

    Since their launch in early 2019, thousands of people have already completely transformed their body and health with the benefits a professional keto plan can give.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones provided by the keto plan.

    OdpovědětVymazat
  3. No já se letos na Black friday taky chystám a doufám, že doplním něco do sbírky. Hodně mě zajímají takové ty luxusní vibrátory. Sice mám doma docela slušnou sbírku pomocníků, ale nic podobného zatím ne. A je potřeba se přeci občas umět hýčkat. :-) Navíc moc hezky vypadají a já na design hodně dám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥