úterý 19. listopadu 2019

Jak vybrat dildo snů


Čas od času se pustím do třídění své krabice erotických hraček a stejně tak tomu bylo i včera. Během toho přerovnávání, osahávání a prohlížení občas vyhodím nějaké hračky, které už nepovažuji za atraktivní a objevím i nějaké kousky, které už dlouho nepoužívám, ale přitom se mi líbí. Jak jsem to tak sledovala, došla jsem k závěru, že jsou stálice, které prostě musíte mít doma a pokud správně vyberete, nemusíte už hledat nic jiného. Pokud se v sexshopu cítíte jako v Říši divů, potěší vás můj dnešní plánek, ve kterém najdete svoje perfektní dildo, které považuji za základ všeho.

Možná vás hned na začátku napadne, proč. Proč si kupovat něco nevibrujícího, co vlastně nic neumí, když na trhu s erotickými pomůckami najdeme hromadu hraček s deseti programy, motory, tlačítky a vším možným i nemožným. No jenže to není tak úplně pravda, a když si vyberete správné dildo, zjistíte, že toho umí docela dost. Na co myslet při výběru? Pamatujte si tři věci - materiál, design a univerzálnost. Vzhledem k tomu, že dildo je nevibrující pomůcka, nemusíte se vlastně zabývat ničím jiným.  Jak už jsem zmínila u klasického dilda nečekejte žádné vibrace, to je to, čím se liší od vibrátoru. Zároveň je asi jediná shodná vlastnost, protože potom už zjistíte, že jich jsou stovky, možná tisíce a vám bude přecházet zrak. Některá dilda jsou záměrně navržena tak, aby co nejvíc připomínala skutečný penis, jiná dilda jsou skleněným ovocem nebo gumovou housenkou. Mají popruhy, přísavky, různá zahnutí, tvary a barvy, ale pořád je to to samé- erotická pomůcka, která nahrazuje průnik při sexu.

Nad čím přemýšlet, až si budete vybírat své dildo?


Aby tahle hračka fungovala tak, jak chcete, musíte vědět, co chcete. Hrozná věta. Já jsem vyzkoušela všechny možné materiály, kov, sklo, ABS, silikon, PVC, gumu.. a každé to dildo bylo úplně jiné. Pokud hledáte něco netradičního, tvrdého a chladného, nejspíš vás zaujmou ty první materiály. Já jim nikdy nepřišla úplně na chuť, protože mám radši měkčí a reálnější hračky a myslím, že tyhle měkké materiály jsou i univerzálnější. K tomu, jaké vlastnosti má konkrétní materiál se dnes nebudu rozepisovat a více informací najdete tady:
Rozhovor s Kiwi o materiálech erotických pomůcek
Péče o erotické pomůcky
První vibrátor

V okamžiku, kdy budete mít jasno v tom, z čeho má být vaše hračka vyrobená, začněte řešit její design. Realistická dilda mají něco do sebe, ale ne každému to sedne. Sama jsem si k tomu musela dojít a ze začátku jsem vybírala právě ta, která připomínala něco úplně jiného. Můžete zvolit i zlatou střední cestu a koupit si něco mezi tím nebo zabrousit úplně do fantasy světa, protože tyhle kousky mě pořád hrozně lákají a mají určitě něco do sebe. Zkrátka tady se můžete nechat unést jen svojí touhou a fantazií. Výběr se nám tím lehce vytřídil, ale pořád zůstává spousta možností. Na řadu přichází velikost a tady se přece jen ještě na chvíli zamyslete. Vybrat si správnou velikost erotické pomůcky může být těžší, než se zdá a určitě to nedělejte jen tak od oka, zvlášť pokud máte tak špatný odhad jako já. Vzpomněla jsem si, že vždycky, když jsem si nechala na talíř naložit velkou porci jídla, kterou jsem nemohla sníst, říkala mi máma, že mám velký oči a malý břicho, no a tak to mám očividně i s jinou částí těla. Mám doma různá dilda, která mi nevyhovují pro svojí velikost a to rozhodně nejsou z nějaké XXL kategorie. Nechala jsem se vždycky unést tím, že prostě chci nutně něco většího a že přece nějakých dvacet centimetrů je úplný průměr. Jenže něco jiného je, když dildo použijete během sexu, kdy už je tělo uvolněné a naopak, když chcete dildo jen pro masturbaci a to od začátku do konce. Moje nejoblíbenější má nakonec asi 15 cm a málokdy ho používám v celé délce. Takové nečekané překvapení vám můžou snadno přichystat i různé výstupky, kdy sice bude mít dildo průměr akorát, ale díky výrazným žílám nebo tvarovanému žaludu bude působit mnohem širší. A čím tvrdší nepoddajný materiál, tím víc je znát každý milimetr navíc. Pokud se jedná o vaše první dildo, vyhněte se těmhle výrazným nerovnostem a sáhněte spíš po hladším a přirozeně tvarovaném kousku.

Když jsem u tvaru, tak také tady jsem spíš konzervativní a došla jsem k závěru, že příroda asi dobře ví, jak mají věci vypadat a nějaká přehnaná zahnutí jsou spíše na škodu. Osobně je mi nepříjemné, když dildo na sílu tlačí oblast bodu G a přece jen si můžete na tohle místo nasměrovat i docela rovnou hračku. Je to těžké a sama jsem k tomu došla až zkoušením, ale neexistuje žádný univerzální tvar, který zasáhne ta správná místa u každé z nás. Možná proto doporučuji extrémům se vyhnout a vybrat si něco tak akorát a to po všech stránkách. Úplně zvláštní kategorií jsou anální dilda, ale platí pro ně vlastně úplně to samé. Pokud chcete mít jen jedno a užívat si ho i análně, není to nějaký problém. Musíte myslet na hygienu a tvar, který bude vhodný pro anální dráždění. V čistotě se vám bude nejlépe udržovat neporézní materiál, kde nedochází k množení bakterií a jednoduše ho omyjete a takové dildo by mělo být zakončené výraznější částí pro držení, ať už to bude přísavka nebo široký konec. Pokud máte problémy s dosažením orgasmu samotným průnikem, pořiďte si k dildu ještě malý vibrátor na klitoris. Tuhle kombinaci mám už několik let úplně nejradši a troufnu si říct, že to je masturbační kombinace na celý můj život a to jsem toho vyzkoušela už dost. Touto kombinací můžete navíc při troše snažení své tělo naučit dosáhnout různých druhů orgasmu a možná i nakonec najít ty správné body uvnitř sebe.

Co z toho vyšlo? Moje oblíbená kombinace, kterou vám můžu s čistým svědomím doporučit. Je univerzální, cenově dostupná a prostě krásná a můžete si ji upravit podle svého, protože podobných hraček najdete spoustu. Tak jaká bude ta vaše?


Pipedream Dillio 6 Inch
Womanizer Starlet

2 komentáře:

  1. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    Over 160 000 men and women are utilizing a easy and SECRET "liquids hack" to lose 2 lbs every night while they sleep.

    It is very simple and it works every time.

    Here's how to do it yourself:

    1) Hold a glass and fill it with water half full

    2) Proceed to use this awesome hack

    and become 2 lbs thinner in the morning!

    OdpovědětVymazat
  2. Stejný má má kamarádka a furt mi o něm vypráví, jak je to skvělé. Tak mi ho vychválila, že jsem si jeden také objednala. Našla jsem totiž slevový kupón na jeden erotický e-shop na této stránce. Využila jsem výhodného nákupu, takže ten můj už je na cestě. Jsem na to moc zvědavá, ale mé kamarádce věřím. Moc se na něj těším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥