úterý 16. července 2019

První vibrátor

Jsou věci, které vám nikdo neřekne ve chvíli, kdy je potřebujete vědět. Já se začala o erotické pomůcky zajímat poměrně brzy a v patnácti jsem začala toužit po svém vlastním vibrátoru, ale byla jsem z toho docela nervózní. Za prvé, vůbec jsem netušila,jaký bych si měla vybrat a znala jsem jen takovou tu klasiku. Za druhé, bála jsem se, že pro nákup budu potřebovat potvrzení, že je mi osmnáct nebo se to dozví rodiče. Za třetí byla jsem panna a nebyla jsem si jistá, jestli mě použití vibrátoru nebude bolet. No a pak tady byly věci jako že pošťák přiveze obří krabici s nápisem vibrátory, že bych to vlastně ani neměla dělat a že je to úplně zbytečné a bude lepší, když počkám. Čekala jsem, dělala jsem si to sprchou, polštářem, samozřejmě jsem různě experimentovala třeba s banánem nebo se svíčkou. Pokračovalo to tak, že jsem si svojí vytouženou hračku ze všech těch obav radši nekoupila. Pak jsem si našla kluka, pak jsem přišla o panenství a začala jsem sbírat první zážitky s ním. Pak přišel další kluk a další zážitky. A někde mezi tím jsem se snažila pochopit sama sebe a svojí sexualitu. Zpětně bych řekla, že by mi to šlo lépe, kdybych se odvážila a nějakou hračku si koupila, protože když jsem konečně držela v ruce první vibrující pomůcku, byla jsem jako v nebi. Dostala jsem vibrátor od svýho kluka! On ho měl doma a když on chtěl, dráždil mě s ním při sexu. Pamatuji si, jak jsem mu to ani neřekla a vibrátor si jednoho hezkého dne odvezla a zažila pak asi milion orgasmů.

Takže z toho plyne poučení, že pokud ho chceš, měla bys ho koupit. Hned.

Jak ho budu používat? 
Tvoje první hračka by měla být jen tvoje. Žádná partnerská pomůcka, ale čistě tvá soukromá záležitost, protože jedině tak si ji naplno užiješ a poznáš svoje tělo. Před tím, než si hračku objednáš, je fajn vědět, jaká stimulace tě víc láká a co se ti líbí. Za sebe bych víc než klasiku doporučila hračku pro stimulaci klitorisu. Drážděním klitorisu dosahuje vyvrcholení mnohem víc žen, takže je pravděpodobnější, že se to tak podaří i tobě. Nenech se zmást kombinacemi, šílenými programy a vzhledem, pro začátek ti bude stačit jen pár vlastností.

Jaké vlastnosti má mít?
Pokud ses rozhodla a začala vybírat hračku, která ti pomůže s masturbací, je na čase být konkrétní. Základem je materiál a mezi ty nejčastější patří plast, gel a silikon.
plast - tvrdý, přenáší silnější vibrace, hlučný, snadno se čistí
gel - pórovitý povrch, kde se snadno množí bakterie, levný, příjemný na dotek
silikon - nejlepší, příjemný, dražší

Za sebe bych řekla, že pokud bereš hračku pro dráždění klitorisu, nemusíš se vůbec bát plastu. Takových "laciných" plastových kousků jsem zkusila už několik a vždy splnily to, co jsem od nich chtěla. Někdy jsou ty úplně jednoduché věci naprosto dostačující.
Pokud se přeci jen rozhodneš pro klasický vibrátor, volila bych silikon a dál bych si odpovídala na otázky ohledně velikosti a tvaru. U pomůcky, která se zasouvá dovnitř to není tak jednoduché, ale určitě vybírej z těch menších a mírně zahnutých. Pokud jsi panna a rozhodneš se pro používání klasického vibrátoru, je dost pravděpodobné, že si jím panenskou blánu protrhneš. Na to může mít každý jiný názor a zvaž si to jen podle sebe. Já osobně si myslím, že o panenství jako takové se přijde prvním sexem, ať už panenskou blánu máš nebo nemáš. Takový sex pak může být o dost příjemnější a bez nějakých obav z toho, jestli to bude bolet a pochybnostech o tom, co se bude dít. Jak ale říkám, tohle je na pocitu každé z nás.

Jaké mám pocity?
Výběr erotických hraček je stejně nejvíc o tom, jaké pocity u toho máš a co tě nejvíc láká. Můžeš si přečíst recenze, podívat se na fotky, ale pořád nejvíc záleží na tobě.

Přes to ti dám pár konkrétních tipů:
1. ToyJoy Pocket Rocket
Můj první vibrátor na klitoris. I když je to několik let, pořád na něj ráda vzpomínám a myslím, že bych mu ani nemohla nic vytknout.  Je na jednu tužkovou baterii, je silný a zároveň příjemný. Existuje několik jeho podobných variací v různých barevných provedeních. A cena? Podobnou hračku seženeš už za stovku a orgasmus je zaručený.


ToyJoy Pocket Rocket  61,- Kč 





2. Rock Off  RO-80mm



Pokud chceš něco zajímavějšího, pak je tady malý luxusní krasavec, který má už různé stupně vibrací a je 100% vodotěsný. K provozu stačí jedna baterie.


Rock Off  RO-80mm 349,- Kč






3. California Exotics Kroma Vain Teal

Další podobný kousek, tentokrát se třemi stupni vibrací a s hodně zajímavým tvarem, který ti může vyhovovat. Líbí se mi ta hladká "špička", která je na klitoris příjemná. Opět funguje na jednu baterii. 






Jako úplně nesmyslné se mi jeví vibrátory ve tvaru kachniček, kočiček a jiné infantilnosti bez praktického využití, dál taky různé kombinace a od pohledu podivné hračky. Chápu, že to může být fajn, mít takového svého mazlíčka a mít s ním nějaký bližší vztah, ale je to zbytečnost. A nemusíš ani utrácet zbytečné peníze a investovat do drahých pomůcek, věř, že tyhle hračky za pár stovek toho dokážou hodně!


Kde ho objednám? 
Stejně jako u všeho, co kupuji, chci mít hlavně jistotu, že mi zboží dorazí. Odkazy, které jsem přidala jsou na eshop e-kondomy.cz, ze který bych dala ruku do ohně. Samozřejmě existuje spousta kvalitních a spolehlivých eshopů a jak víš, báječnou zkušenost mám také s RůžovýSlon.cz. Balíčky jsou diskrétní, můžeš si v klidu nakoupit, i když ti nebylo osmnáct a nemusíš se bát (stejně jako dřív já), že za tebou přijde domů kriminálka. Zajímá tě ještě něco? Klidně se ptej v komentářích.

8 komentářů:

  1. Článek jako na zavolání. Zrovna dnes mi přišel můj první vibrátor a jsem s ním spokojená. Holky, nebojte se toho! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíte, že jsou i jiné slečny, které láká, aby jejich první vibrátor byl pořádně velký?

    OdpovědětVymazat
  3. Můj první vibrátor měl nějakých 12cm, rovný, 3 úrovně vibrací a v mých mladých 17. letech jsem si s ním dost vyhrála. Když odešel do věčných lovišť, obrečela jsem to a obřadně ho vyhodila do kontejneru na Elektro. Druhý vibrátor mám dodnes (asi 5 let), Vibe therapy, 23cm, zahnutá špička, 7 programů. 2 roky zpět jsem od přítele dostala masážní hlavici a to je pecka největší. Nebála jsem se ani aliexpressu, odsud mám "lízač" podobný jako je na obrázku v článku. Chvilku trvalo než jsem zjistila jak ho používat, aby mi byl k užitku ale teď po něm ráda sáhnu, když mám lenivou neděli. Nebojte se ničeho, holky, a kupujte co se vám zalíbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sice není tak levný jako ty z článku, ale díky dobíjení přes USB zase odpadá pořizování baterií (a nedám na něj dopustit): https://vibratory.heureka.cz/romant-kitty/

    OdpovědětVymazat
  5. Asi jsem hrozná kýčařka, ale kdo je výrobce té vibrující kočičky?

    OdpovědětVymazat
  6. https://e-kondomy.cz/catalogsearch/result/?q=Big+Teaze+Toys - a tady najdeš jak tři různé barvy kočiček, tak i kachničky ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥