pondělí 29. července 2019

Kalíšek a já IV. - Ziggy Cup


Není tomu tak dávno, co v jednom království žila krásná princezna. Byla veselá, šťastná, bezstarostná a nic jí nechybělo. Jednoho rána se ale vzbudila a na své posteli spatřila krev. Královna jí řekla, že se z ní právě stala žena. K princezně pak přistoupila zlá sudička, dotkla se jí svým křivým prstem a pravila: "Tohle utrpení tě čeká každý měsíc, sedm dní v kuse! Až dokud nebudeš tak stará jako já!" Princezna se zarmoutila a začala plakat. Tu přistoupila hodná víla a pravila:  "Bude sice trpět, ale až uplyne její sto osmdesátá menstruace, ukážu jí zázrak!" a zmizela.
Víte, co je ten zázrak? Ziggy Cup.

A teď vážně. O Ziggy Cupu jsem neměla až do teď ani tušení, ale jakmile jsem ho viděla, bylo jasno. Tímto bych vám chtěla poděkovat, protože mě k němu zavedly vaše reakce a dotazy, zda na něj nechci udělat recenzi. Samozřejmě, že chci! A protože bude celá moje zkušenost se Ziggy Cupem trošku delší, rozhodla jsem se to rozdělit a dnes se mrkneme na mé úplně první dojmy a jeho sliby.

Co slibuje Ziggy Cup?
  • revoluční tvar, který se přizpůsobí tělu
  • vyrobený z lékařského silikonu s certifikací FDA
  • plochý design pro absolutní pohodlí a sex bez znečištění
  • 12 hodin ochrany (uvedená kapacita je 76 ml)
  • dvojitý lem
  • příjemný pro tělo - žádné pachy, vysoušení a podráždění

Revoluční plochý Ziggy Cup vám poskytne 12 hodin pohodlí, sebevědomí a absolutní svobody. A sex! Úplně pohodlný a čistý sex během menstruace. 



Ziggy Cup jsem objevila na eshopu Maluna.cz za 999.- Kč. Co se týče ceny, tak v porovnání s jinými menstruačními kalíšky, to vypadá dobře a to nemluvím o tom, kolik jsem už utratila za tampony a že jakýkoli kalíšek je dlouhodobá investice. Je to jediný kalíšek, který můžete mít zavedený při sexu a ani o něm nebudete vědět! Přesto je to pořád "jen" menstrauční kalíšek a neslouží jako antikoncepce, takže ho nezaměňujte s pesarem. Ziggy Cup vám přijde v oválném plastovém boxu, kde je zabalené i  silikonové antibakteriální pouzdro a přilepený návod. Tohle balení mi přijde hezké, vkusné, ale lehce nepraktické. Krabička nemá žádné vyznačené otvírání a je zalepená z obou stran, takže než jsem vůbec přišla na to, jak se do ní dostat a nůžkami doslova vypáčila vrchní část, chvíli to trvalo. Stejně nepraktické mi přijde přilepení návodu přímo na krabičku, protože návod musíte strhnout a přední část vám tam zůstane nalepená. Vážně nevím, proč to není celé vymyšlené lépe, když samotný Ziggy Cup je promyšlený do každého detailu.


Úplně nejvíc mě po rozbalení překvapilo, jak je Ziggy Cup měkký a hebký. Vypadá vážně spíš jako pesar, tvarem i velikostí a je vyrobený z tenkého hypoalergenního lékařského silikonu. Ten tvar je opravdu dost netradiční a vůbec nepřipomíná menstruační kalíšek. Má úplně tenké dno, až to skoro působí, že se dá protrhnout nehtem, a oproti tomu výrazný okraj. Dno má ale speciální šestiúhelníkový zpevněný vzor, díky kterému zvětší svůj obsah a krev lépe drží na svém místě. Výhodou tenkého dna je i to, že po zavedení můžete pohmatem zkontrolovat, jestli je děložní čípek uvnitř.  Díky tomu ho i přes jeho velikost úplně snadno zmáčknete tak, aby se dobře zaváděl.


 Ziggy Cup potřebuje trochu cviku při zavádění a podle návodu to zní docela složitě, ale nenechte se odradit. Všechno je to hodně intuitivní, a když si čtete o tom, jak někde něco zachytnout za stydkou kost, může vás to spíš nervovat. Hlavní je vědět, kde co je, prsty to prozkoumat a pak to tam nasměrovat. Co se může stát nejhoršího? Ziggy Cup proteče. Nic jiného nehrozí, takže ho pak můžete umístit líp a natrénovat to. Ani já nepředpokládám, že to půjde všechno na první pokus bez chyb, ale bylo by to určitě fajn. Nejsem si ani jistá tím, jestli mi Ziggy Cup bude vyhovovat, kvůli tomu, že jsem prodělala konizaci čípku, ale uvidíme, podle výrobce není vhodný ani při zakloněné děloze. Letos mi můj cyklus vychází fakt jako špatný vtip, protože po menstruaci při výšlapech do hor si jí teď užiji pro změnu u moře a opět v přírodě, bez nějakého wellness hotýlku. Takže beru pro jistotu i vyzkoušený Fun Cup. Nebudu zastírat, stala jsem se ze dne na den jednou z těch žen, které jsem nechápala v diskuzích o menstruaci. Teď se nepřestávám sama sobě divit, jak jsem mohla žít bez benefitů, které kalíšky mají a pokud mi splní Ziggy Cup to, co slibuje, budu prostě nejvíc nadšená. Zatím mi přijde krásný a příjemný, ale uvidíme, jak si budeme rozumět, až to přijde.

Ziggy Cup vyrábí švédská značka Intimina v Číně a když se podíváte na jejich stránky, najdete spoustu dalších podobně vychytaných růžových věciček. Kalíšky klasického tvaru s názvem Lili Cup, venušiny kuličky a "posilovátko pánevního dna" KegelSmart. U nás ho můžete koupit TADY 


1 komentář:

  1. Ty jo to vypada super. Tesim se na tvoje dalsi dojmy. Ja teda kalisek nepouzivam ale na sex pri menstruaci bych neco brala a ty tamponove houbicky jsou desne drahe.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥