pondělí 15. července 2019

Fiasko se svíčkou

Nejdřív bylo moc horko, pak zase. Pak byl unavený on, pak já, pak koukal do rána na televizi, pak mi nebylo dobře, pak tohle a pak tamto. Na masáž touhle svíčkou jsem si zkrátka musela hodně dlouho počkat a ráda bych řekla, že se to čekání vyplatilo a stálo to za to, ale bohužel. Přesně tohle byl totiž jeden z těch úplně nevydařených pokusů.
Malá masážní svíčka od PicoBong vypadala na první pohled dost lákavě. Tak lákavě, že jsem si jí vybrala i přes to, že za cenu 119 Kč dostanete 15ml = velikost čajové svíčky. Na výběr je ze tří vůní Don't Worry, Be Apple - jablko a skořice, Livin La Vida Coco- kokos a vanilka a Choc Your Socks Off- čokoláda a chili. Já jsem se bez váhání rozhodla právě pro tu čokoládovou.

Začnu asi tím, co se dělo nebo spíš nedělo po zapálení. Masážních svíček jsem už vyzkoušela několik a tak jsem si představovala, že se po chvíli z vosku stane olej a ložnici zaplaví krásná vůně čokolády. Přiznám se, že jsem byla docela netrpělivá a asi nebyla úplně ideální atmosféra, ale to nic nemění na tom, že svíčka se rozhořívala hodně pomalu. Čím déle to trvalo, tím se atmosféra stávala ještě horší. Koukala jsem na ten skomírající plamínek a snažila jsem se nepřirovnávat to k celkovému dojmu z večera. Pokud uvažujete nad tím, že si svíčku pořídíte, ráda bych vám řekla docela podstatnou věc a to tu, že vůbec nevoní. Nepřeháním, prostě z ní nic nebylo cítit, možná nepatrně vosk, ale o čokoládě a chili se tedy rozhodně nedá mluvit. 
Teď přejdu k tomu hlavnímu a to je samotná konzistence oleje. Když se po asi deseti minutách začala svíčka přece jen trošku rozehřívat, kápla jsem olej partnerovi na záda. Tady už byla atmosféra totálně zabitá, protože vylítl s tím, že to hrozně pálí a já měla chuť se s ním začít dohadovat, že to prostě tak nesnesitelně pálit nemůže. Na zádech se mu okamžitě udělal rudý flek. Zkoušela jsem svíčky značek  Bijoux Cosmetiques, Lelo a Sense a ani s jednou se tohle nestalo. Nejsem si úplně jistá, zda je to chyba svíčky, protože mohlo být "na vině" víc faktorů, ale asi si dovedete představit, jak to pokračovalo. Nijak. Konzistence oleje je zvláštní, protože dokud je uvnitř kalíšku, vypadá to nadějně, ale ihned po dopadu na tělo tuhne. Stává se z něj v podstatě vrstvička vosku, který opravdu nejde rozmasírovat a pokud s ním přece jen chcete na těle hnout, musíte dost tlačit. Každopádně olej zasychal tak rychle, že jsem ho spíš oškrábala nehtem a vlastnosti svíčky PicoBong mi přišly skoro stejné, jako kdybych vzala obyčejnou svíčku. A to u masážní svíčky prostě nechcete.

Pokud bych měla mluvit o ceně a výkonu, skončím tím, že to není nic, co bych mohla doporučit. Sice si řeknete, že za stovku je to paráda, ale jedná se vlastně o svíčku na jedno použití. Kdyby to jedno použití stálo za to a já si užila krásnou masáž, neřeknu ani slovo, ale bohužel. Skoro bych řekla, že ani při největší snaze není možné tímhle jedním kelímkem namasírovat celé tělo nebo alespoň celá záda. Což ale není chyba množství, ale tuhnoucí konzistence. Nechtěla jsem svíčku hned odsoudit a tak jsem se ještě podívala na nějaké recenze a nejsem sama, koho svíčka zklamala na plné čáře (tady najdete podrobnou recenzi na Be Apple). Pokud chcete kvalitní masážní svíčku, mohu po vyzkoušení stále nejvíc doporučit Bijoux Cosmetiques, které se s PicoBong nedají ani srovnávat. 



1 komentář:

  1. Diky za odrazeni mame doma tu ruzovou pritel ji koupil :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥